Sprzedam BMW E90 325d
Witam, sprzedam e90 silnik 3.0d M57 fabrycznie 197km jedna z lepszych jednostek w tym modelu fabrycznie bez klapek w kolektorze ssącym oraz na zwykłych wtryskach (nie piezo jak w 231) w manualu.
Kupiłem ją w czerwcu 2022 z przebiegiem 348 tyś km, na chwilę obecną 380tyś.
Na start po zakupie serwis:
- Tarcze i klocki przód
- Kpl filtrów i olej
- Kpl sprzęgło z dwumasą
- Pasek osprzętu wraz z rolkami + pasek pompy wspomagania
- Łączniki elastyczne wału przód i tył
Przy około 370 zrobione:
- Wszystkie tuleje wózka tył
- Górne wahacze tył
- Amortyzatory MTS Gold przód i tył z kpl poduszek
- Tarcze hamulcowe tył nawiercane nacinane z klockami i szczękami ręcznego
- Gumy stabilizatora przód i tył
- Tuleje dyferencjału
- Zmieniony płyn hamulcowy i chłodniczy
- Łączniki stabilizatora przód
- Łożyska kół tył
- Kpl sprężyn zawieszenia eibach pro kit
- Szyba czołowa (zrobił się odprysk, który zaczął się rozchodzić)
378 tys
- stabilizator przód M pakiet
- Dmuchawa nawiewu
- Pompa wspomagania z płukaniem układu
- Podpora wału
- Wahacze (banany) przód
O drobnych rzeczach pewnie zapomniałem ale wszystkie bolączki starałem się usuwać na bieżąco
Olej z filtrami wymieniany co 10-12tys km
Przebieg moim zdaniem oryginalny praktycznie wszystkie rzeczy jakie zostały wymienione były jeszcze OEM BMW
Jeżeli chodzi o modyfikację:
- downpipe
- Intercooler większy z 335d
- Mapa na 251km 500nm (mam wykres)
- Egr zaślepiony
Z wyposażenia:
- pół skóry
- Fotele sporty z pompowanymi boczkami
- Cupholdery
- Czujniki parkowania tył
- Dołożona nawigacja garmin (podejrzewam, że mogła być to opcja dodatkowa w Aso) połączona z komputerem wyświetla takie rzeczy jak prędkość spalanie itp
- I standardowo climatronic 2 strefowy, szyby w prądzie, elektryczne lusterka, światła przód samopoziomujące, centralny zamek, wielofunkcyjna kierownica, tempomat, klimatyzowany podłokietnik, wejście aux itd
Do autka posiadam 2kpl kół:
- lato felgi ze zdjęcia 18” 8.5J repliki BBS LM
- zima styling 17”
Z minusów:
- radio professional (sporo wylanych pikseli mi to nie przeszkadzało, bo działa poprawnie)
- Prawdopodobnie piasty tył do wymiany, bo przy większych prędkościach (120-140) przy hamowaniu czuć lekkie bicie tarcz i buczenie z tylnej części auta), przy zmianie tarcz nie mam wiedzy czy były mierzone i jak wyglądało ich bicie
Lakierniczo też nie jest to nowe auto i posiada gdzieniegdzie jakieś ryski czy odpryski lakieru ale jak na swój wiek naprawdę prezentuje się nie najgorzej!
Wyrażam zgodę na sprawdzenie auta na dowolnej stacji diagnostycznej.
Zapraszam na oględziny i jazdę próbną!
W przypadku gdybym nie odbierał telefonu proszę o pozostawienie wiadomości SMS, oddzwonię!