Przedmiotem ogłoszenia jest BMW F31 z dwulitrowym silnikiem diesla pod maską 318d - NOWY ROZRZĄD
Samochód wyprodukowany w czerwcu 2013 roku, wyposażony w trwały i niezawodny silnik o oznaczeniu N47D20C legitymujący się mocą 143 KM. Jest to jedna z najbezpieczniejszych wersji w eksploatacji w modelu F3X (brak klap zawirowań w kolektorze ssącym itp.). Silnik dynamiczny, a zarazem ekonomiczny – średnie spalanie na przestrzeni ostatnich 10 tys. km wynosi około 5 litrów.
Stan samochodu:
BMW absolutnie bezwypadkowe – zapraszam z miernikami grubości lakieru.
• Wszystkie szyby oryginalne BMW.
• Nadwozie zdrowe, bez grama rdzy.
• Wnętrze bez przetarć i śladów zużycia.
• Silnik i skrzynia biegów pracują wzorowo.
• Zawieszenie sztywne, bez luzów – świetnie trzyma się drogi.
• Układ hamulcowy (przód i tył) w idealnym stanie – tarcze bez rantu.
Samochód stoi na oryginalnych felgach BMW 18 cali (widoczne na dwóch ostatnich zdjęciach) z oponami zimowymi w bardzo dobrym stanie -po jednym sezonie. Dodatkowo dorzucam komplet kół letnich – oryginalne felgi BMW 19 cali z oponami letnimi również w świetnym stanie.
Na chwilę obecną samochód nie wymaga żadnego wkładu finansowego. Przebieg wynosi 265 tys. km (Głównie autostradowy) i jest w stu procentach autentyczny, co potwierdza historia serwisowa z ASO BMW oraz CarPass
Samochód jest w ciągłej eksploatacji.
Pojazd przeszedł pełną diagnozę komputerową – brak jakichkolwiek błędów, wzorowe korekcje wtryskiwaczy.
BMW zostało zakupione dwa lata temu w Belgii z przebiegiem ok. 200 tys. km.
Jestem pierwszym właścicielem w kraju.
Przy przebiegu 255 tys. km wymieniony został kompletny rozrząd (wszystko udokumentowane, faktura na 5k pln). Nic nie wskazywało na zużycie poprzedniego układu, natomiast zdecydowałem się na profilaktyczną wymianę dla spokoju głowy (w tych jednostkach napędowych zdarzały się fabryczne wady rozrządu – łańcuchy pękały „bez ostrzeżenia” generując bardzo duże koszty).
Za mojej kadencji samochód przeszedł kompleksowe czyszczenie kolektora ssącego, regenerację chłodniczki spalin i zaworu EGR oraz adaptacje układu (typowa bolączka silników N47/57).
Wymieniony został również Termostat BEHR, mapsensor, komplet hamulców przód-tył, żarniki xenon oraz olej w skrzyni biegów.
Samochód przeszedł także dwuetapową korektę lakieru oraz detailing wnętrza z zabezpieczeniem skór.
Olej i filtry zmieniane co 10-15k km ( lany Liqui Moly, filtry MANN)
Wyposażenie:
• Lakier: Mineral-Grau Metallic B39.
• Tapicerka: Skóra Dakota (czarna z czerwonym akcentem).
• Sport Line.
• Reflektory BiXenon skrętny, adaptacyjny z asystentem (najwyższa opcja w modelach pre-LCI) – funkcja „wycinania” pojazdów z naprzeciwka.
Kalkulator ma jedynie charakter poglądowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Warunkiem udzielenia kredytu konsumenckiego jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej i ryzyka kredytowego konsumenta, a ostateczne warunki kredytowania zależą od wyniku tej oceny.
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.