BMW Seria 3 318is - 1
BMW Seria 3 318is - 2
BMW Seria 3 318is - 3
BMW Seria 3 318is - 4
BMW Seria 3 318is - 5
BMW Seria 3 318is - 6
BMW Seria 3 318is - 7
BMW Seria 3 318is - 8
BMW Seria 3 318is - 9
BMW Seria 3 318is - 10
BMW Seria 3 318is - 11
BMW Seria 3 318is - 12
BMW Seria 3 318is - 13
BMW Seria 3 318is - 14
BMW Seria 3 318is - 15
BMW Seria 3 318is - 16
BMW Seria 3 318is - 17
BMW Seria 3 318is - 18
BMW Seria 3 318is - 19
BMW Seria 3 318is - 20
BMW Seria 3 318is - 21
BMW Seria 3 318is - 22
BMW Seria 3 318is - 23
BMW Seria 3 318is - 24
BMW Seria 3 318is - 25
BMW Seria 3 318is - 26
BMW Seria 3 318is - 27
BMW Seria 3 318is - 28
BMW Seria 3 318is - 29
BMW Seria 3 318is - 30
BMW Seria 3 318is - 31
BMW Seria 3 318is - 32
BMW Seria 3 318is - 33
BMW Seria 3 318is - 34
BMW Seria 3 318is - 35
BMW Seria 3 318is - 36
BMW Seria 3 318is - 37

1 / 38

BMW Seria 3 318is - 1
BMW Seria 3 318is - 2
BMW Seria 3 318is - 3
BMW Seria 3 318is - 4
BMW Seria 3 318is - 5
BMW Seria 3 318is - 6
BMW Seria 3 318is - 7
BMW Seria 3 318is - 8
BMW Seria 3 318is - 9
BMW Seria 3 318is - 10
BMW Seria 3 318is - 11
BMW Seria 3 318is - 12
BMW Seria 3 318is - 13
BMW Seria 3 318is - 14
BMW Seria 3 318is - 15
BMW Seria 3 318is - 16
BMW Seria 3 318is - 17
BMW Seria 3 318is - 18
BMW Seria 3 318is - 19
BMW Seria 3 318is - 20
BMW Seria 3 318is - 21
BMW Seria 3 318is - 22
BMW Seria 3 318is - 23
BMW Seria 3 318is - 24
BMW Seria 3 318is - 25
BMW Seria 3 318is - 26
BMW Seria 3 318is - 27
BMW Seria 3 318is - 28
BMW Seria 3 318is - 29
BMW Seria 3 318is - 30
BMW Seria 3 318is - 31
BMW Seria 3 318is - 32
BMW Seria 3 318is - 33
BMW Seria 3 318is - 34
BMW Seria 3 318is - 35
BMW Seria 3 318is - 36
BMW Seria 3 318is - 37

3 lipca 2024 13:34

ID: 6123746091

Szczegóły

Oferta od

Prywatne

Pokaż oferty z numerem VIN

Tak

Ma numer rejestracyjny

Tak

Marka pojazdu

BMW

Model pojazdu

Seria 3

Wersja

318is

Rok produkcji

1998

Przebieg

195 300 km

Pojemność skokowa

1 795 cm3

Rodzaj paliwa

Benzyna

Moc

140 KM

Skrzynia biegów

Manualna

Spalanie Poza Miastem

6.0 l/100km

Spalanie W Mieście

10 l/100km

Typ nadwozia

Kompakt

Liczba drzwi

2

Liczba miejsc

2

Rodzaj koloru

Metalik

Kraj pochodzenia

Niemcy

Data pierwszej rejestracji w historii pojazdu

Numer rejestracyjny pojazdu

Zarejestrowany w Polsce

Tak

Bezwypadkowy

Tak

Tuning

Tak

VIN

Wyświetl VIN

Wyposażenie

Sportowe fotele - przód

Kierownica sportowa

Opis

Witam na sprzedaż BMW Compact 1998r. Polift o oznaczeniu fabrycznym 318Ti silnik M44B19 o pojemności 1895cm czyli odpowiednik sedana czy coupe w wersji 318IS, jedyna różnica jest taka że bmw stosuje nazwę TI dla wersji nadwozia compact ,rozstaw osi jest taki sam dla każdego modelu ,jedynie za tylnym kołem jest krótszy o 20cm co powoduje lepszą zwinność na próbach sprawnościowych.


Modyfikacje :

krótki dyfer o przełożeniu 4.44 z Szperą Fabryczną ! po regeneracji z nowymi płytkami oraz mocniejszym spięciu w stosunku do serii na 40% (seria to 25% )

wydech budowany na zamówienie z kwasówki na dwóch tłumikach RM MOTORS policzony pod silnik a głośność to jedynie 84 decybele (więc nie ma problemu na mieście i wjedziemy na każdy TOR wyścigowy na których jest pomiar głośności ).

odcinka obrotów przesunięta na 7000 RPM

kolektor wydechowy 4-2-1 z silnika M42 (większe kanały )

sportowe wałki rozrządu świątek

sterownik ECUMaster DET3+, silnik wystrojony na 160KM

nowa łącznik gumowy harmonijka do kolektora ssącego

nowe popychacze hydrauliczne plus uszczelniacze zaworowe oryginał

nowy czujnik położenia wału oryginał

nowy czujnik położenia wałka rozrządu oryginał

czujniki stukowe silnika nowe oryginał

nowe poduszki silnika Febi

nowy mechanizm wycieraczek przód

usunięta przepływka powietrza do konwersji na MAP-sensor

zimny dolot powietrza z sportową wkładką k&N plus osłona termiczna

chłodnica duża z silnika2.5 na wentylatorze elektrycznym z termowłącznikiem

rozpórki zawieszenia przód plus tył

tuleje zawieszenia poliuretan przód ,tył plus dyfer firmy STRONGFLEX 90Sh

amortyzatory Bilstein B8

Sprężyny EIBACH ProKit

stabilizatory grube Mpakiet

tuleje wachaczy przednich acentryczne HD co poprawia kąt wyprzedz. koła

aluminiowa płyta pod silnikiem

długie światła LED !! ( na prologi wieczorne )

przewody hamulcowe miedźiane

kierownica RSS samszowa z dystansem IRP

fotele kubełkowe z aktualną homologacją Bimarco FUTURA

podstawy fotela dedykowane pod BMW plus boczne IRP

mocowania pasów bezpieczeństwa na regulaminowych oczkach w nadwoziu

Pasy 3calowe OMP 4 punktowe z aktualną homologacją

Drążek zmiany biegów Ultrashifter SzwagierParts

w zeszłym roku nowy akumulator BOSCH

hydrauliczny ręczny który działa rewelacyjnie i jest porządnie wykonany

dedykowany PLATE pod hydrołapę oraz Ultrashifter

Kolektor wydechowy owinięty bandażem termo 1000 stopni

boczki drzwi Alu dedykowane pod Compacta

usunięta klapka DISA z kolektora ssącego (zmienna długość kolektora )

Spoiler klapy GT Class2 (replika bmw które startowało w DTM )

hamulce sportowe ,klocki Ferodo DS2500 plus płyn RBF660

Gaśnica 2KG IRP regulaminowa z mocowaniem na opaski metalowe

oraz parę kompletów felg i opon (na aucie aktualnie Semislick 16" po dwóch imprezach ) opony te kosztowały 2tyś/zł

Aktualna waga samochodu to 1160kg (seria 1320kg)


Samochód nabyłem po półrocznych poszukiwaniach w Niemczech 4 lata temu jako cywilny w fabrycznym kompletnym wydaniu Mpakiet Compact posiadał tam dwóch właścicieli z czego ostatni miał go 10 lat , ja jestem trzecim właścicielem od nowości ,samochód jest bezwypadkowy z oryginalnym przebiegiem oraz lakierem który jest na wszystkich elementach jeszcze oryginalny

Przejechałem nim przez 4 lata zaledwie 8 tyś/km.

silnik poza zmienionymi wałkami jest w pełni fabryczny bez portingów czy doprężania , więc jest jeszcze pole manewru na dodatkowe konie.


Auto jest w pełni gotowe do jazdy ,jest schludne z dywanami jedynie z przodu ,kabina jest wybebeszona z zakrytymi profilami bocznymi tak aby normalnie przechodzić BK przed zawodami, wszystkie wymienione części w opisie wkładałem nowe i nadal są w świetnym stanie .


Compact Nie jest podrutowany :). Silnik jest tak wystrojony aby nie walczyć o każdą cyferkę jedynie w górnych obrotach na wykresie lecz by był wydajny mocowo w całym zakresie obrotów.

BMW jest szybkie ,mega się prowadzi i dobrze skręca co nie jednokrotnie pokazałem będąc nim na podium podczas walki z mocniejszymi maszynami , silnik ładnie pracuje i nie pobiera ani grama oleju który jest wymieniany co parę imprez Valvoline racing 10w60 .Nigdy nie miałem żadnej awarii a na większość imprez jechałem na kołach .Reasumując jest to gotowe auto do startów w którym nie trzeba już przecierać szlaku i szukać info po nocach w internecie :) aby auto dawało frajdę a przy tym było konkurencyjne , teraz już tylko wystarczy lać paliwo i cieszyć się z jazdy RWD.


Do bmw posiadam komplet kluczyków oraz fabryczną saszetkę z dokumentacją. Przegląd oraz OC aktualne , moja osoba widnieje w dowodzie rej. jako jedyny właściciel pojazdu .Cena za ten samochód to prawie połowa poniesionych kosztów zakupu auta razem z modyfikacjami, dodatkowo należy brać pod uwagę że bmw e36 to lata 90-te,te samochody będą już tylko drożeć , dodatkowy aspekt jest taki że wszystkie nowsze trójki są dużo cięższe nawet około 200kg i lepiej.


Powód sprzedaży jest taki że przez ostatni rok auto praktycznie więcej stoi jak jeździ ,aktualnie jedynie sporadycznie pojadę rozruszać auto .

Po 11 latach startów w amatorskich imprezach KJS, wyścigach torowych, oraz treningach postanowiłem na jakiś czas odwiesić kask na kołek , mam nadzieje że nowy nabywca dozna tyle przyjemnych chwil z tym BMW co ja bo radocha z jazdy jest duża ;) .

Biorę też pod uwagę zamianę na samochód dowolnej marki który jest do codziennej jazdy (na zasadach auto w auto ) lub z dopłatą w każdą stronę ,proszę podsyłać ewentualne propozycję zamiany .Pozdrawiam

 

Informacje o sprzedającym

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2014

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Gdynia, Witomino-Radiostacja

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Carsmile.pl
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie