BMW Seria 3 323i - 1
BMW Seria 3 323i - 2
BMW Seria 3 323i - 3
BMW Seria 3 323i - 4
BMW Seria 3 323i - 5
BMW Seria 3 323i - 6
BMW Seria 3 323i - 7
BMW Seria 3 323i - 8
BMW Seria 3 323i - 9
BMW Seria 3 323i - 10
BMW Seria 3 323i - 11
BMW Seria 3 323i - 12
BMW Seria 3 323i - 13
BMW Seria 3 323i - 14
BMW Seria 3 323i - 15
BMW Seria 3 323i - 16
BMW Seria 3 323i - 17
BMW Seria 3 323i - 18
BMW Seria 3 323i - 19
BMW Seria 3 323i - 20
BMW Seria 3 323i - 21
BMW Seria 3 323i - 22
BMW Seria 3 323i - 23
BMW Seria 3 323i - 24
BMW Seria 3 323i - 25

1 / 26

BMW Seria 3 323i - 1
BMW Seria 3 323i - 2
BMW Seria 3 323i - 3
BMW Seria 3 323i - 4
BMW Seria 3 323i - 5
BMW Seria 3 323i - 6
BMW Seria 3 323i - 7
BMW Seria 3 323i - 8
BMW Seria 3 323i - 9
BMW Seria 3 323i - 10
BMW Seria 3 323i - 11
BMW Seria 3 323i - 12
BMW Seria 3 323i - 13
BMW Seria 3 323i - 14
BMW Seria 3 323i - 15
BMW Seria 3 323i - 16
BMW Seria 3 323i - 17
BMW Seria 3 323i - 18
BMW Seria 3 323i - 19
BMW Seria 3 323i - 20
BMW Seria 3 323i - 21
BMW Seria 3 323i - 22
BMW Seria 3 323i - 23
BMW Seria 3 323i - 24
BMW Seria 3 323i - 25

6 września 2024 22:09

ID: 6128134520

Najważniejsze

Przebieg

380 800 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Sedan

Pojemność skokowa

2 494 cm3

Moc

170 KM

Opis

Jest to wersja 320i z VIN fabrycznie wyszło z m50b20

Aktualnie jest m52b25tu

Kupiłem już tak ze swapem

Jest OC i PT

Auto zakupione w tym roku w marcu, od tego czasu może z 5 razy się przejechałem z czego 2 razy byłem na małym placu z pachołkami, kręciłem ósemki.

Miałem robić ją pod drift, dlatego szukałem zdrowej jednostki oraz karoserii.


Ale za dwa tygodnie od zakupu sedana nabyłem coupé już przygotowaną pod drift i wieloma rzeczami w bardzo dobrym stanie, więc postanowiłem kupić i nie przerabiać tej.


Więc aktualnie mam 2 e36.

Sedan od końca marca po prostu stał nie używany, nie widziałem czy sprzedać czy zostawić.

Aktualnie w planach duże zwiększenie mocy w coupé i postanowiłem najpierw sprzedać sedana.


Więc po kolei :


Karoseria :

Jak widać na zdjęciach ma lekko obitą prawą część, nosek, zderzak lekko błotnik i zbity kierunek, auto porostu stoczyło się w pachołek.

po zewnątrz blacha nie wygląda źle, nie ma śladów walki, nie żre ruda i td, jakieś drobne rzeczy są ale nic poważnego.

Podłoga jest jak najbardziej w porządku, jest mała dziura po tylnej prawej stronie około 5cm.

Tylny wózek jest wzmocniony, i założone są żółte stronflexy


Zawieszenie:

Przednie amory coś Ala Bilshtein

Tylne amory T4 + twarde sprzężyny

Tuleje są przełożone na żółte poliuretany. Gdzieś są adaptery skrętu ODESA CNC

Generalnie jest nisko i sztywnie :)


Hamulce :

Są w porządku, nic się nie zacina.

Założony hydro wpięty w układ, Silver Project. Ładnie odkręca się dwoma śrubami, i nie robi …

Generalnie raz go testowałem, i jakoś mega zadowolony nie byłem ale łapie, raczej kwestia regulacji pod siebie.


Silnik :

Pochodzi z e39

Jednostka w naprawdę dobrej kondycji

Odpala na strzała, chodzi równo, nie zlopci oleju. Kompresje nie mierzyłem ( można to zrobić na miejscu mając chęć ) ale jest w porządku.

Po zakupie zmieniony olej i filtr.

Zrobione może z 50-80 km.

Chodzenie w pionie cały czas. Viskoza sprawna, płynu nie pobiera.

Kupilem z gazem, mam dokumenty od gazu, ale nawet nie sprawdzałem czy działa, coś tam się świeci ale nawet nie tankowałem.


Napęd:

Dyfer 3.38 spaw który dostałem z autem osobno (pierwotnie był dyf otwarty)

jest obecnie założony. Trzymać trzyma ale zaczyna wyć, olej tam nie zmieniłem.

Był założony po zakupie.

Skrzynia / sprzęgło bez zarzutu.


Z wyposażenia oraz modów :

- Przednie szyby w prądzie

- Przednie fotele z f20

- RRS kiera z nabą

- Kiedyś był szyberdach ( aktualnie nie działają) ale nic nie przecieka

- Amory w normalnym stanie

- Była to wersja z AC

- Poliuretan

- Hydro

- Sprawny centach zamek

- Pomodzony sterownik, bez popsów, jest szybka odcinka około 6700 i tyle z tego co zauważyłem.


Auto dosyć ładnie się prezentuje, nadaje się na DAILY. Nie jest głośne i kompletne.

Jest porządek w dokumentach. Mam 2 klucze.

Kola ze zdjęć tylne zostawiam, natomiast dam do wyboru wiele innych, mam z 20 szt.

 

Szczegóły

Pokaż oferty z numerem VIN

Tak

Ma numer rejestracyjny

Tak

Marka pojazdu

BMW

Model pojazdu

Seria 3

Wersja

323i

Rok produkcji

1994

Przebieg

380 800 km

Pojemność skokowa

2 494 cm3

Moc

170 KM

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Spalanie Poza Miastem

6.0 l/100km

Typ nadwozia

Sedan

Liczba drzwi

4

Liczba miejsc

5

Stan

Używany

VIN

Wyświetl VIN

Potrzebujesz finansowania?

Nowość

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

10500

PLN

Min. 2 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Usługi w ramach OTOMOTOPAY są świadczone na podstawie Regulaminu OTOMOTOPAY.

Kalkulator ma jedynie charakter poglądowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Warunkiem udzielenia kredytu konsumenckiego jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej i ryzyka kredytowego konsumenta, a ostateczne warunki kredytowania zależą od wyniku tej oceny.

 

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Lusterka boczne ustawiane elektrycznie

Lampy przeciwmgielne

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Wasyl

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2018

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Wysoka, wrocławski, Dolnośląskie

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store