Jest to wersja 320i z VIN fabrycznie wyszło z m50b20
Aktualnie jest m52b25tu
Kupiłem już tak ze swapem
Jest OC i PT
Auto zakupione w tym roku w marcu, od tego czasu może z 5 razy się przejechałem z czego 2 razy byłem na małym placu z pachołkami, kręciłem ósemki.
Miałem robić ją pod drift, dlatego szukałem zdrowej jednostki oraz karoserii.
Ale za dwa tygodnie od zakupu sedana nabyłem coupé już przygotowaną pod drift i wieloma rzeczami w bardzo dobrym stanie, więc postanowiłem kupić i nie przerabiać tej.
Więc aktualnie mam 2 e36.
Sedan od końca marca po prostu stał nie używany, nie widziałem czy sprzedać czy zostawić.
Aktualnie w planach duże zwiększenie mocy w coupé i postanowiłem najpierw sprzedać sedana.
Więc po kolei :
Karoseria :
Jak widać na zdjęciach ma lekko obitą prawą część, nosek, zderzak lekko błotnik i zbity kierunek, auto porostu stoczyło się w pachołek.
po zewnątrz blacha nie wygląda źle, nie ma śladów walki, nie żre ruda i td, jakieś drobne rzeczy są ale nic poważnego.
Podłoga jest jak najbardziej w porządku, jest mała dziura po tylnej prawej stronie około 5cm.
Tylny wózek jest wzmocniony, i założone są żółte stronflexy
Zawieszenie:
Przednie amory coś Ala Bilshtein
Tylne amory T4 + twarde sprzężyny
Tuleje są przełożone na żółte poliuretany. Gdzieś są adaptery skrętu ODESA CNC
Generalnie jest nisko i sztywnie :)
Hamulce :
Są w porządku, nic się nie zacina.
Założony hydro wpięty w układ, Silver Project. Ładnie odkręca się dwoma śrubami, i nie robi …
Generalnie raz go testowałem, i jakoś mega zadowolony nie byłem ale łapie, raczej kwestia regulacji pod siebie.
Silnik :
Pochodzi z e39
Jednostka w naprawdę dobrej kondycji
Odpala na strzała, chodzi równo, nie zlopci oleju. Kompresje nie mierzyłem ( można to zrobić na miejscu mając chęć ) ale jest w porządku.
Po zakupie zmieniony olej i filtr.
Zrobione może z 50-80 km.
Chodzenie w pionie cały czas. Viskoza sprawna, płynu nie pobiera.
Kupilem z gazem, mam dokumenty od gazu, ale nawet nie sprawdzałem czy działa, coś tam się świeci ale nawet nie tankowałem.
Napęd:
Dyfer 3.38 spaw który dostałem z autem osobno (pierwotnie był dyf otwarty)
jest obecnie założony. Trzymać trzyma ale zaczyna wyć, olej tam nie zmieniłem.
Był założony po zakupie.
Skrzynia / sprzęgło bez zarzutu.
Z wyposażenia oraz modów :
- Przednie szyby w prądzie
- Przednie fotele z f20
- RRS kiera z nabą
- Kiedyś był szyberdach ( aktualnie nie działają) ale nic nie przecieka
- Amory w normalnym stanie
- Była to wersja z AC
- Poliuretan
- Hydro
- Sprawny centach zamek
- Pomodzony sterownik, bez popsów, jest szybka odcinka około 6700 i tyle z tego co zauważyłem.
Auto dosyć ładnie się prezentuje, nadaje się na DAILY. Nie jest głośne i kompletne.
Jest porządek w dokumentach. Mam 2 klucze.
Kola ze zdjęć tylne zostawiam, natomiast dam do wyboru wiele innych, mam z 20 szt.