Posiadam BMW od 2018 roku przez ten czas auto było garażowane i nie jeździło zimą. Jest to oryginalne 328i z Vinu.
Fanom tego modelu nie trzeba przedstawiać jego zalet, ale warto wspomnieć jak świetnie się prowadzi, brzmi oraz ile radości z jazdy daje.
Przez ten czas wykonałem następujące naprawy:
- nowe zawieszenie eibach prokit + bilstein b8 zaraz po zakupie auta w 2018 roku
- zakup oryginalnych felg styling 22 po regeneracji 2018, 5sztuk
- regeneracja alternatora 07.2018
- tuleje wahaczy przód i tył, wysprzęglik, wymiana sond, gumy stabilizatora przód i tył, uszczelnienie miski olejowej 2019
- odma, jarzmo hamulca, uszczelka kolektora, klocki tył 2019
- nowy czujnik położenia wałka rozrządu (aso)
- wymiana podpory wału wraz z łącznikiem elastycznym + świece NGK 2020
- wymiana uszczelek szyb tylnych wraz z listwami + nowe podszybie(aso) 2022
- regeneracja zacisku oraz wymiana tarcz i klocków przód, wymiana sworznia 2024
- nowy akumulator 06.2027(z gwarancją)
- regeneracja przekładni kierowniczej wraz z geometrią 08.2024(z gwarancją 1500zł)
- ostatnia wymiana oleju oraz wszystkich filtrów 10.2023, od tamtej pory przejechane jakieś 1000km
Na większość napraw mam faktury oraz paragony możliwe, że coś jeszcze pominąłem.
Modyfikacje wykonane przez poprzedniego właściciela:
- short shifter
- kolektor dolotowy m50b25
- sprzęgło jednomas + kevlar
Olej wymieniany co roku, mimo znikomego przebiegu mniej niż 3000 km rocznie(valvoline oraz motul). Wszystkie inne płyny oraz filtry zmieniane na czas.
Klimatyzacja sprawna, chłodzi mocno.
OC do grudnia 2024, PT do końca października 2024.
Jedynym powodem sprzedaży jest chęć zmiany na V8.
Do auta posiadam dwa oryginalne kluczyki.