Dzień dobry,
Jestem pierwszym i jedynym użytkownikiem tego samochodu.
Pierwszy serwis olejowy wykonany po dotarciu po przebiegu 2 tys, następne serwisowy olejowe co 10-15 tys, nie wszystkie są wklepane w książkę samochodu ( faktury do wglądu ). Oprócz interwałów olejowych oraz zalecanych wymian wg harmonogramu BMW;
- po 30 tys wymiana filtrów powietrza i kabinowego ( BMW w swoim interwale ma co 60 tys)
- przy przebiegu 55 tys wymiana tylnych klocków hamulcowych ( wpisane w ASO )
- przy przebiegu 60 tys wymiana oleju w tylnym dyferencjale ( prewencyjna )
Samochód na gwarancji miał wymienianą sondę przy katalizatorze przy przebiegu 10 tys oraz przy przebiegu 54 tys wymieniany był termostat. Wszystko na gwarancji producenta.
Jeśli kupujący chce pewnego samochodu z przejrzystą i prawdziwą historią to ten egzemplarz jest dla Ciebie.
Spalanie z całego użytkowania samochodu wynosi 7,3L/ 100 km, co też świadczy jak samochód był użytkowany. Proszę porównać te wartości do innych ponad 250 KM samochodów.
Z ciekawych rzeczy dołożonych do samochodu,
- Grill OEM z wersji M340 ( oryginalny daję w pudełku)
- Tylny dyfuzor m performance wraz z lotką AC schnitzer obklejone folią na wzór carbon, bardzo ładnie kontrastuje z czarnym lakierem ( oryginalny daję w pudełku)
- Komplet kół zimowych RIAL z oponami Bridgestone ( koła bez żadnych obtarć, opony z dużą ilością bieżnika )
- Położona powłoka kwarcowa Fireball butterfly - świeżo po regeneracji
- Na elementach słupków, progów, pod klamkami folia ppf
- tylne szyby przyciemnione
- wideorejestrator przód, tył
- dołożona dodatkowa ładowarka indukcyjna która normalnie ładuje i nie przegrzewa telefonu ( kto korzystał w fabrycznej wie, że to kpina )
Samochód cały czas ma ważny pakiet darmowych przeglądów do 07.2026 i lub przebiegu 100 tys, oraz jest na gwarancji producenta do 07.2025. Proszę mieć to na uwadzę porównując ceny do samochodów które już gwarancji nie mają.
Chętnie odpowiem na dodatkowe pytania.