BMW e91 z silnikiem M47 z rozrządem z przodu
Olej z filtrami zmieniany co 10 tys kilometrów
Oprócz standardowego wyposażenia auto posiada czarny sufit, grzane i pompowane sporty, czujnik zmierzchu i deszczu, termiczną szybę przednią, PDC przód i tył
W zeszłym roku zmienione kompletne sprzęgło z kołem dwumasowym, zregenerowany rozrusznik i hamulce z tyłu
W tym roku zmienione piasty i hamulce przód na większe z wersji 335d 348mm, poduszka amortyzatora, końcówka drążka kierowniczego
Auto mnie nie zawiodło, zawiozło mnie do Włoch i z powrotem ze średnim spalaniem 5,5l/100km załadowane pod sam dach
Lakier w dobrym stanie, znajdzie się parę rys i odprysków ale nic poważnego
Modyfikacje
Zawieszenie gwintowane MTS technik wersja sport
DPF zastąpiony downpipem z RM Motors
Usunięte klapki z dolotu
Wyłączony EGR
Soft na 200KM i 420Nm
Z wad to turbina pompuje jak należy ale przepuszcza olej oraz wypadałoby zregenrować przednie lampy
Cena do negocjacji