Witam ,
do sprzedania posiadam moje oczko w głowie projekt ,który realizowałem według własnego pomysłu.
Samochód zakupiony w 2019roku z Niemiec jako seryjny pojazd w bdb stanie i bezwypadkowy. Auto bardzo bogato wyposażone i jak się okazało pierwszym właścicielem w Niemczech byli tamtejsi "politycy" .
Z kwestii wizualnych wymieniłem przedni i tylny zderzak na M-pakiet oryginały, co za tym idzie mnóstwo plastików nadkoli/kratek,halogeny , tylny dyfuzor na dwie rury i wiele innych drobiazgów kupione jako nowe w ASO.
Następnie został zamontowany układ wydechowy od 335i (+ nowe izolacje termiczne pod tylne wydechy ASO ) od połowy do końca dzięki czemu został tłumik środkowy DPF i wszystko co konieczne. Wszystkie wieszaki mocowania jak w oryginale 335i , wydech pospawany w firmie która robi układy z nierdzewki także nie jest atrapą druga rura a spaliny lecą z obydwu.
Na tylną klapę został dołożony oryginalny spoiler Bmw Performance do tego modelu zakupiony jako nowy w ASO . Spoiler i obudowy lusterek zostały zrobione hydrografiką w "złoty carbon" .
Z aspektów wizualnych zmieniłem nerki - grill na czarne oryginał ASO Bmw Performance ,listwy progowe wewnętrzne na M-pakietowe , oraz podstopnicę kierowcy też M-pakiet.
Teraz kilka słów o aspektach technicznych.
W Niemczech samochód serwisowany tylko w ASO , w Polsce niektóre rzeczy również robione w ASO można sprawdzić po historii . Od ok. 2 lat naprawy dokonywałem poza ASO. Olej OE następnie Liqui Moly 5W30 Toptec 4600 wymieniany raz w roku lub co 10tyś . km ( nawet w ASO przekodowany został interwał olejowy z 30tyś na 15tyś.km ) z kompletem filtrów.
W samochodzie wszystko jest sprawne nic nie puka , nie stuka. Nie świeci się żadna kontrolka na zegarach - brak błędów.
Silnik suchy jak pieprz - zero wycieków , celowo nic nie jest myte aby można było sobie sprawdzić.
Podczas mojej eksploatacji dokonałem następujących napraw :
- wymiana kpl. sprzęgła + dwumasa ,
- wymiana tarcz i klocków przód ,
- wymiana tarcz i klocków tył ,
- wymiana wahaczy przednich proste i banany łącznie 4szt. ,
- wymiana wszystkich amortyzatorów na Sachsa + górne i dolne poduszki amortyzatorów 4szt. ,
- felgi zostały poddane regeneracji i malowaniu proszkowemu - brak uszkodzeń ,
- wymieniony jeden przewód układu klimatyzacji oryginał z ASO ,
- wymieniona chłodnica EGR + uszczelki +zawór w ASO ,
- płyn hamulcowy i chłodniczy ASO ,
- zamontowane zabezpieczenie antykradzieżowe ,
- wymiana turbosprężarki - stanęła zmienna geometria ,
- wymiana kolektora wydechowego ,
- pół roku temu założony nowy akumulator VARTA AGM + kodowanie ,
- elektrozawory ogrzewania i webasto kpl. nowe ASO ,
- kompletnie zregenerowany DPF i zakodowany + nowa plecionka w ASO .
Z grubsza to chyba wszystko .
Zapraszam do zakupu osoby poważnie zainteresowane ,które chcą kupić dobre auto.