Przedmiotem sprzedaży jest BMW 330xd w zestawieniu z automatyczną skrzynią biegów ZF6HP i stałym napędem na 4 koła x-drive. Silnik jedyny słuszny, 3-litrowe M57 231km i 500nm. Jestem pierwszym właścicielem w Polsce, zakupione bezpośrednio ze Szwajcarii ~3,5 roku temu. Wspólnie z żoną przejechaliśmy bezawaryjnie ponad 60.000km, w tym okresie auto było regularnie serwisowane:
- wymiana termostatu EGR, usunięcie klap wirowych (269.200km),
- wymiana oleju wraz z filtrami w skrzyni biegów i rozdzielczej skrzyni napędu (VTG), tuleje wahacza górnego (270.500km),
- wymiana kompletu świec żarowych wraz ze sterownikiem (BMW OEM), naprawa tylnego lewego zamka oraz usunięcie wycieku płynu z kominka (sparciała uszczelka, wymieniono komplet z kominkiem), czyszczenie DPF, sprawdzenie zawieszenia i hamulców (275.400km),
- nowe opony całoroczne Michelin crossclimate +, prostowanie jednej felgi (277.800km),
- wymiana żarówek w przednim oświetleniu, adaptacja przepływomierza, montaż brakujących osłon silnika i napędu VTG (279.700km),
- naprawa klapy bagażnika- wymiana siłowników (również w masce), sprężyn zawiasów, naprawa mechanizmu tylnej wycieraczki (282.100km),
- serwis klimatyzacji i odgrzybianie (287.200km),
- wymiana koła pasowego i napinacza paska klinowego BMW OEM (288.100 km),
- wymiana głównego termostatu silnika Bosch (294.000km),
- wymiana akumulatora z kodowaniem Centra Futura CA1000 100Ah i 900A, wcześniej 90Ah i 720A; gwarancja na akumulator do 09.09.2025 (294.700km),
- wymiana tarcz hamulcowych i klocków na przedniej osi Zimmermann 330mm (298.300km),
- wymiana klocków hamulcowych na tylnej osi Zimmermann, płynu hamulcowego, oringów węża od turbosprężarki, tłumika drgań (łącznik wału), łożyska koła prawy tył, oleju w skrzyni rozdzielczej napędu x-drive wraz z wymianą zimmeringów, nowe oprawki tylnych świateł (301.400km).
Olej silnikowy Castrol 5W30 wraz z filtrami wymieniany co 12-15 tys. km, filtr paliwa wymieniany co drugą wymianę (315.300km). BMW przed moim zakupem miało świeżo zamontowany nowy przedni wał napędowy BMW OEM, co zweryfikowane zostało w serwisie. Niemal wszystko naprawiane było na oryginalnych częściach BMW, nigdy nie oszczędzałem na serwisie, suma kosztów wszystkich napraw wynosi około 16.000 zł.
BMW jest bezwypadkowe, jakkolwiek w swojej historii naprawiane miało prawe tylne nadkole (niewielki jego fragment, typowa szkoda parkingowa oraz cieniowany fragment drzwi), reszta samochodu w oryginale. Ma kilka defektów wizualnych widocznych na zdjęciach, natomiast najważniejsze, mechanicznie jest w pełni sprawne, pewne i bezpieczne. Z wyposażenia m.in. panoramiczny otwierany dach, grzane fotele z przodu czy klimatyzowany schowek (wszystko z wyposażenia jest również sprawne).
BMW sprzedaje wyłącznie dlatego, że dla rodziny 2+2 staje się "z dnia na dzień" zbyt małe. Bardzo dobry samochód, rewelacyjnie prowadzący się w każdych warunkach pogodowych ze względu na stały napęd na wszystkie koła i automatyczną skrzynię biegów. Potrafi zawstydzić nie jedno nowe auto, a w warunkach zimowych daje niesamowitą frajdę.
Sprzedaż na podstawie umowy kupna-sprzedaży. Podana cena jest ceną brutto i podlega racjonalnej negocjacji. Uczciwa oferta, przedstawiłem realny stan auta, jestem pewien, że nowy właściciel będzie zadowolony z zakupu, auto pewne.
Przed przyjazdem proszę o kontakt telefoniczny, istnieje możliwość obejrzenia auta w każdy dzień tygodnia, jak również sprawdzenia stanu technicznego auta w stacji diagnostycznej na koszt kupującego (nie mam nic do ukrycia, zgadzam się na każdy rodzaj kontroli stanu technicznego). W sytuacji gdy nie odbieram telefonu proszę o cierpliwość, na pewno oddzwonię. Auto do obejrzenia w okolicach Częstochowy- Wancerzów 42-244, niedaleko zjazdu z autostrady A1. Serdecznie polecam i zachęcam do oględzin oraz jazdy próbnej!