Mam na sprzedaż moją ukochaną perełkę BMW 430i GranCoupe Xdrive M Sport. Silnik B48, fabrycznie 252 KM, zrobiony ECU remapping na równe 300KM przy przebiegu 85.000 km. Obecny przebieg to 146.000 km, jest autentyczny. Jestem jego pierwszym właścicielem (kiedyś myślałem, że również ostatnim :) ) . Sprzedaję ponieważ od pewnego czasu mam drugie auto, a nie mam narzeczonej więc nie ma kto nim jeździć, szkoda żeby się marnował :) To świetne auto, które pokocha nowego właściciela z wzajemnością. Dodatkowo ma wyczesane audio, które gra jak marzenie i umili każdą podróż.
Czas na konkrety:
1) Ogólne informacje:
- jestem pierwszym właścicielem, auto kupione w polskim salonie w 2016 roku
- bezwypadkowe, bardzo bogato wyposażone, patrz punkty 2) i 3)
- mega dobrze zadbane, patrz punkt 5). Tak jak wspomniałem, dbałem lepiej niż o narzeczoną
- zmodyfikowana mapa silnika, indywidualny remapping zwiększający moc do 300KM i moment maksymalny do 450 Nm żeby można było lepiej powariować
- ogólny, subiektywny stan auta - bardzo dobry
2) Wyposażenie podstawowe:
- BMW 430i Xdrive z pakietem M Sport. Silnik B48, 2.0 turbo
- kolor: błękit Estoril 2
- tapicerka BMW Individual Merino, Kashmir Beige, pełny zakres włącznie z deską rozdzielczą
- Panel deski rozdzielczej pokryty skórą z merynosów
- BMW ConnectedDrive Advanced
- System nawigacyjny Professional
- Pełna, bezprzewodowa integracja kompatybilnych telefonów komórkowych wraz z USB
- Deska rozdzielcza o rozszerzonym zakresie
- Head-up Display
4) Ekstra wyposażenie pozafabryczne
- Przyciemnione tylne szyby folią
- zakodowany dźwięk silnika dla trybu Sport/Sport+ z B58 (ASD)
- wykodowany Start/Stop dla wszystkich trybów jazdy
- zakodowany znaczek M Performance na desce rozdzielczej podczas startu auta
- M performance czarna folia z napisem na progach
- M listwy LED progowe z przodu
- osobny komplet kół zimowych z oponami (z 2023 r.)
- oryginalne zatyczki BMW na wentyle kół
5) Utrzymanie
Auto było serwisowane i muskane tak regularnie jak się dało:
- wymiana oleju co 10-12k km (czyli dwukrotnie częściej niż zalecał producent, płatne ekstra z mojej inicjatywy)
- Klimatyzacja regularnie serwisowana raz rocznie, w pełnym zakresie (czyszczenie parownika + odgrzybianie)
- Filtr powietrza wymieniony na sportowy K&N, regularnie czyszczony co 25k km
- Olej w skrzyni biegów wymieniony dwukrotnie (po 75k km i 140k km) pomimo braku zalecenia wymiany przez BMW
- Olej w przekładni VTG wymieniony przy 125k km
- świece zapłonowe wymieniane regularnie co 45k km
- obecny zestaw klocków i tarczy hamulcowych - Brembo. Jeszcze pojeździ :)
- regularnie każdej wiosny robiłem baaardzo dokładny detailing całego auta, włącznie z przesadnym dbaniem o lakier - glinkowanie, dekontaminacja, nakładanie wosku
6) Przygotowanie auta dla nowego właściciela
Żeby auto dawało od razu radość z jazdy bez konieczności serwisowania przez nowego właściciela, zadbałem o wiele rzeczy przed jego odsprzedażą, mianowicie:
- wyczyszczony i uzupełniony sportowy filtr powietrza K&N
- wymienione pióra wycieraczek
Oprócz udokumentowanej historii serwisowej dostępnej w każdym autoryzowanym salonie BMW, posiadam dodatkowego Excela z rozpisanymi wszystkimi ekstra rzeczami, które były realizowane w aucie. Daty, przebiegi, co zrobione etc.
Obecnie auto nie wymaga żadnych, dodatkowych serwisów. Tylko lać i jeździć :)
W przypadku poważnego zainteresowania zakupem auta udostępnię również ww Excela.
Auto dostępne do obejrzenia, przejechania się w Poznaniu.
Kontakt telefoniczny - .W przypadku kiedy nie będę odbierał proszę pisać :)