BMW Seria 5 523i - 1
BMW Seria 5 523i - 2
BMW Seria 5 523i - 3
BMW Seria 5 523i - 4
BMW Seria 5 523i - 5
BMW Seria 5 523i - 6
BMW Seria 5 523i - 7
BMW Seria 5 523i - 8
BMW Seria 5 523i - 9
BMW Seria 5 523i - 10
BMW Seria 5 523i - 11
BMW Seria 5 523i - 12
BMW Seria 5 523i - 13
BMW Seria 5 523i - 14

1 / 15

BMW Seria 5 523i - 1
BMW Seria 5 523i - 2
BMW Seria 5 523i - 3
BMW Seria 5 523i - 4
BMW Seria 5 523i - 5
BMW Seria 5 523i - 6
BMW Seria 5 523i - 7
BMW Seria 5 523i - 8
BMW Seria 5 523i - 9
BMW Seria 5 523i - 10
BMW Seria 5 523i - 11
BMW Seria 5 523i - 12
BMW Seria 5 523i - 13
BMW Seria 5 523i - 14

11 sierpnia 2024 11:36

ID: 6126094502

Najważniejsze

Przebieg

262 000 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Sedan

Pojemność skokowa

2 497 cm3

Moc

177 KM

Opis

Dzień dobry,


Oferuję na sprzedaż BMW serii 5, model E60 523i o mocy 177KM z 2005 roku. Samochód jest zarejestrowany w Polsce i przez ostatnie 3 lata służył mi do celów prywatnych. Łącznie przejechał ze mną 40 000 km.


Dlaczego warto?

BMW E60 to wyjątkowa limuzyna klasy premium, znana z przestronności, wygody, wysokiej jakości wykonania i doskonałego wyciszenia. Mimo niemal 20 lat, ten model nadal oferuje luksus na najwyższym poziomie.


Doinwestowany i zadbany

Po sprowadzeniu z Niemiec samochód został doinwestowany, a typowe usterki tego modelu zostały usunięte. Olej wymieniany regularnie wraz z filtrami co 10 000 km. Serwisowany był w renomowanym serwisie BMW Velspec, który jest ceniony za profesjonalizm i pasję do tej marki.


Lista napraw i wymian:

  • Wymiana czujnika wałka rozrządu + uszczelka chłodnicy oleju + uszczelka podstawy filtra oleju + serwis olejowy - 1170 PLN
  • Wymiana przewodów hamulcowych elastycznych oraz sztywnych (przód oraz tył) + wymiana płynu hamulcowego, paska wielorowkowego oraz paska napędowego alternatora - 1375 PLN
  • Wymiana chłodnicy wody, czujnika temperatury, serwis olejowy wraz z filtrami, rolka prowadząca, napinacz paska, króciec wody, płyn chłodniczy, uszczelniacz wału - 2250 PLN
  • Wymiana czujnika położenia wału korbowego + doposażenie pojazdu w gniazdo AUX + kodowanie radia - 1106 PLN
  • Wymiana amortyzatorów przód (Sachs) + wymiana świecy i cewki zapłonowej, łącznik stabilizatora przód, mocowanie drążka stabilizatora, końcówka kierownicza, wymiana modułu Airbag (częsta awaria w E60) - 2800 PLN
  • Wymiana czujnika temperatury płynu chłodzącego, przewód gumowy układu chłodzenia, uchwyt chłodnicy dolny, łożysko gumowe, płyn chłodniczy - 700 PLN
  • Wymiana chłodnicy klimatyzacji + przegląd układu klimatyzacji, wprowadzenie oleju do układu klimatyzacji, wymiana zaworu układu klimatyzacji, napełnienie czynnikiem - 1000 PLN
  • Wymiana odmy - 600 PLN
  • Ustawianie zbieżności i geometrii - 350 PLN
  • Wymiana lampy przeciwmgielnej przód - 520 PLN
  • Wymiana zderzaka tylnego w ASO - 7800 PLN
  • Wymiana rozrusznika + serwis olejowy z filtrami + wymiana emblematów przód + tył + montaż nowego modułu poduszek - 2500 PLN


Każda naprawa i wymiana jest udokumentowana.


Historia

Samochód miał lekką stłuczkę pod koniec 2023 roku – inny kierowca wjechał mi w tył i uszkodził zderzak. Minimalne zarysowania i lekkie pęknięcie zderzaka były widoczne jedynie przy bliższym spojrzeniu. Zdecydowałem się na naprawę w autoryzowanym serwisie BMW (ASO) na oryginalnych częściach. Zdjęcia dokumentujące stan po tym zdarzeniu są w ogłoszeniu.


Aktualny stan

  • Maska: posiada lekkie odpryski lakieru oraz minimalne oznaki rdzy, co jest normalne w tym wieku. Do naprawy niewielkim kosztem samemu.
  • Prawy bok: przerysowany, co widać na zdjęciach (na szczęście nie doszło do gołej blachy).
  • Zawór DISA: zaleca się wymianę - w naszym egzemplarzu klapka dawała oznaki zużycia, więc została wyjęta, aby nie powodowała zagrożenia. Bez niej samochód ma minimalnie mniej mocy w dolnych granicach obrotów, co jest praktycznie nieodczuwalne. Wymiana z robocizną w dobrym serwisie to około 900 PLN.
  • I teraz najsmutniejsza rzecz - niestety po ostatnim serwisie samochód zaczął nierówno chodzić. Okazało się, że nie pali na 2 cylindrach (na 5. i 6. garze)- wypadanie zapłonu. Zostały sprawdzone świece oraz cewki i są sprawne.


Z powodu napiętego okresu nie byłem w stanie diagnozować go dalej i kupiłem kolejny samochód.


Powodów wypadania zapłonu może być wiele i zostawiam to kupującemu. Może wystarczy zalać cylindry naftą na noc, aby odblokować pierścienie? A może wypaliło zawory ;) Na pewno są tu osoby, które będą w stanie niskim kosztem naprawić usterkę. Ewentualnie w grę wchodzi też SWAP - bez problemu można wymienić silnik na sprawny, który w Internecie kosztuje ok. 3-5k + robocizna swapa ok. 2-3k. Dla pragnących więcej mocy to dobra okazja, żeby wsadzić 3-litrową benzynę ;)


Uważam, że autko zasługuje na naprawę i drugie życie, ponieważ jest zadbane i zostało doinwestowane. Naprawdę trudno znaleźć E60tkę doprowadzoną do ładu i składu. Gdyby nie pechowa awaria i potrzeba samochodu na już, to dalej bym nim jeździł po naprawie lub swapie.


Samochód można sprawdzić w dowolnym serwisie oraz stacji diagnostycznej, ale nie polecam nim teraz jeździć dłuższych odcinków z uwagi na to, że obecnie działa na 4 cylindrach. Samochód stoi przy serwisie Velspec, więc tam ewentualnie można podjechać na sprawdzenie samochodu na kołach - to dosłownie kawałek.


Wyposażenie

  • Elektryczne szyby i lusterka
  • Klimatyzacja dwustrefowa
  • Podgrzewane przednie fotele
  • AUX
  • Komputer pokładowy z ekranem
  • Czujniki parkowania przód i tył
  • Czujnik deszczu
  • Lampy xenonowe
  • Spryskiwacze lamp
  • Radio, napęd CD
  • Cupholdery



Zapraszam do kontaktu - odpowiem na wszystkie pytania.

 

Szczegóły

Pokaż oferty z numerem VIN

Tak

Ma numer rejestracyjny

Tak

Marka pojazdu

BMW

Model pojazdu

Seria 5

Wersja

523i

Rok produkcji

2005

Przebieg

262 000 km

Pojemność skokowa

2 497 cm3

Moc

177 KM

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Spalanie Poza Miastem

6.0 l/100km

Spalanie W Mieście

12 l/100km

Typ nadwozia

Sedan

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Kolor

Srebrny

Rodzaj koloru

Metalik

Kraj pochodzenia

Niemcy

Data pierwszej rejestracji w historii pojazdu

Numer rejestracyjny pojazdu

Zarejestrowany w Polsce

Tak

Serwisowany w ASO

Tak

Stan

Używany

VIN

Wyświetl VIN

13 pól zweryfikowanych

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Potrzebujesz finansowania?

Nowość

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

11250

PLN

Min. 2 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Usługi w ramach OTOMOTOPAY są świadczone na podstawie Regulaminu OTOMOTOPAY.

Kalkulator ma jedynie charakter poglądowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Warunkiem udzielenia kredytu konsumenckiego jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej i ryzyka kredytowego konsumenta, a ostateczne warunki kredytowania zależą od wyniku tej oceny.

 

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Radio

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Bartosz

  • Osoba prywatna

  • Bardzo sprawnie odpowiada

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2021

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Toruń, Kujawsko-pomorskie

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store