Witam,
Z racji okrojonej w ostatnim czasie ilości miejsca w moim garażu sprzedam jedno ze swoich BMW, a mianowicie świetne e39 530i w oryginalnym mpakiecie i przepięknym kolorze oxford green metallic 2 zestawionym z szarym wnętrzem i skórzaną tapicerką Montana Grey. Cała specyfikacja zgodna z vin, pojazd w takiej konfiguracji wyjechał z fabryki (silnik, skrzynia, kolor nadwozia, wnętrze).
Auto zachowane w bardzo fajnym stanie biorąc pod uwagę jego wiek i bolączki tej generacji serii 5, zarówno technicznie jak i wizualnie. Samochód nie wytłuczony, sztywny, nic nie puka i nie stuka. Silnik pracuje prawidłowo, nie kopci, nie grzeje się, nie pobiera nadmiernych ilości oleju jak to mają w zwyczaju jednostki m54, rozwija płynnie pełną moc. Katalizatory na miejscu. Skrzynia, sprzęgło z układem przeniesienia napędu również pracują prawidłowo. Układ kierowniczy również w dobrym stanie, nie słychać magla ani drążków kierowniczych, a sam samochód prowadzi się prosto i pewnie. Na desce nie świecą się żadne błędy, komunikaty ani kontrolki jak to często ma miejsce w starszych BMW, żadnych świecących się poduszek powietrznych ani kontrolek od abs itd itp. Całe wyposażenie samochodu jest sprawne włącznie z klimatyzacją, która chłodzi bardzo dobrze. Tempomat i multifunkcja również.
W ostatnim czasie wymienione:
-pokrywa zaworów wraz z uszczelnieniami
-alternator
-pasek osprzętu
-rolka prowadząca
-przegląd olejowy (5w40)
-opony (przednia oś hankook, tylna continental)
-jeden z przewodów paliwowych
-akumulator
Blacharsko 5-ka również nieźle się trzyma, nie razi wylewającą się korozją, żadnych dziur w podłodze czy progach, błotniki przednie oraz tylne bez żadnych purchli, klapa tylna również. Kolor Oxford Green 2 na pewno nie często wyjeżdzający z fabryki z mpakietem, w pochmurny dzień jest ciemny niemal czarny natomiast na słońcu pięknie mieni się na zielono. Na ulicy sporo osób jeszcze się za nim ogląda :) Część auta na pewno gdzieniegdzie była powtórnie lakierowana natomiast z tego co pamiętam jak kupowałem auto miernik nigdzie nie pokazywał jakichś kosmicznych wartości. Na prośbę kupującego mogę pożyczyć miernik i taki pomiar wykonać przed czyimś przyjazdem. Samochód przez ostatnie 3 lata nie był użytkowany w ogóle w sezonie zimowym w śniegu i soli, w tym czasie był garażowany w związku z czym nie posiadam do tego auta żadnych zimówek.
Żeby nie było tak kolorowo oczywiście pojazd nie jest nowy i w związku z tym jakieś ślady eksploatacji oraz wieku nosi takie jak ryski, wgniotki, pęknięte zabezpieczenie od uchwytów na napoje, zerwana roletka przy schowku pod podłokietnikiem itd itp, w niedługim czasie trzeba będzie również pomyśleć o nowych klockach hamulcowych (ja z racji tego, że już autem nie jeżdżę nie będę już tego robił).
Zapraszam do kontaktu osoby świadome wartości 530i Msport manual i wieku tego modelu, osoby które oczekują stanu zbliżonego do fabrycznie nowego auta odsyłam do aut sprowadzonych z Japonii w przedziale 70-100tyś zł, które i tak nie będą pozbawione wad. BMW świeżo po przeprowadzonym badaniu technicznym, zarejestrowane na mnie, jestem osobą prywatną.
E39 do obejrzenia w Kielcach na tygodniu po godzinie 17ej, w weekendy praktycznie o każdej porze oczywiście po wcześniejszym kontakcie telefonicznym, zapraszam :)