BMW F10 535i 306KM N55b30a
Samochód przeszedł generalny remont silnika, m.in:
- montaż nowego wału korbowego OE BMW
- montaż nowych panewek korbowodowych i głównych
- został wymieniony cały, kompletny rozrząd tj. dwa łańcuszki rozrządu, prowadnice, ślizgi, napinacze rozrządu o koła zębate oraz komplet nowych śrub
- montaż nowej pompy olejowej OE BMW
- kompletna regeneracja głowicy
- montaż nowych pierścieni tłokowych (sprawdzenie, wymiana tłoków cylindra)
- montaż nowych popychaczy hydraulicznych
- montaż nowych uszczelek (uszczelka miski olejowej, uszczelka pokrywy rozrządu, uszczelka pokrywy zaworowej i głowicy cylindrów)
- regeneracja turbiny
- montaż nowych świec i cewek
Silnik po regeneracji zrobił około 40 tysięcy przebiegu bo robiłem go pod siebie po awarii i działa bez zarzutów, aczkolwiek zapalił się błąd skrzyni biegów. Wszystko potwierdzone fakturami.
Wyposażenie:
- światła bixenonowe skrętne
- łopatki w kierownicy F1
- m-pakiet zewnętrzny i wewnętrzny
- 20 calowe felgi OE BMW
- podświetlane, ledowe klamki
- keyless / bezkluczykowa obsługa samochodu
- grzane przednie fotele
- fotel kierowcy i pasażera elektrycznie sterowany z pamięcią
- szyberdach
- elektryczna klapa bagażnika
- duża nawigacja
- kierownica M
- czujniki parkowania przód i tył
- kamera cofania
- elektrycznie sterowana kierownica z pamięcią
- tempomat
- automatyczna 8 stopniowa skrzynia biegów
- tryb jazdy comfort/normal/sport/sport+
- asystent jazdy w korku
Olej w silniku wymieniany +/- 8 tysięcy km, Motul 8100 X-power 10W60.
OC ważne do 08.12.2024
PT ważne do 05.01.2025
Uprzedzając pytania, na zdjęciach pojazd nie jest umyty i na zderzaku znajdują się komary. Na więcej pytań odpowiem telefonicznie.