Witam wszystkich fanów marki Bmw
Mam do sprzedania moje BMW e39 w pełnym M-pakiecie z 1999 roku, 535i o mocy 245 z silnikiem o oznaczeniu M62. Bmw sprowadziłem w 2021 roku z Niemiec. Jestem pierwszym właścicielem w Polsce, u mnie traktowane bylo jako auto weekendowe. BMW jest w oryginalnym M-pakiecie zewnętrznym oraz wewnętrznym zgodne z Vinem oraz w pięknym lakierze Cosmosschwarz Metallic. Na początku było serwisowane w BMW, następnie wpisy są dostępne z potwierdzeniem przebiegu na stacji diagnostycznej i bazie CEPIK.
Kilka ważnych szczegółów:
- Oryginalny M-pakiet
- BMW jest w pięknym lakierze Cosmosschwarz Metallic
- legendarny silnik V8 M62 o mocy 245 km
- oryginalne boczne lusterka M5
- wszystkie szyby są oryginalne BMW, łączenie z przednią
- Skrzynia z funkcją Sport- działa rewelacyjnie - bardzo gładko przepina biegi
- bez korozji- ranty drzwi, nadkola, maska, progi, podłoga - wszystko jest zdrowe !
- silnik zalany olejem Liqumoily 5w30
- piękne oryginalne unikatowe alufelgi 19 cali Hartage II w dwóch szerokościach z oponami 235/35/19 Dunlop oraz 265/30/19 Matador bieżnik jak nowe- cały zestaw kosztował mnie ok. 7000 zł
Ostatnie inwestycje:
Ostatni serwis przed przeglądem - rachunek na ok. 3 tyś. złotych z września 2024 -wymiana kilku wahaczy, serwis olejowo-filtrowy, wymiana uszczelki od miski olejowej
Nowy akumulator - ok. 600 zł
Regeneracja sterownia Abs - ok. 550 zl
Nowy wentylator klimy - ok 800 zl
Komplet tarcz z klockami - ok. 1800 zl
Boczne lusterka M5 - ok. 1000 Euro
Sportowy markowy wydech Friedrich Motorsport - ok. 800 Euro- daje świetny dźwięk
Alu 19 cali Hartage - ok 1700 Euro
Nowy przegląd na cały rok do 23.09.2025- przegląd przeszła wzorowo a cytując słowa diagnosty "dawno nie widziałem tak zadbanej i zdrowej blacharsko e39 "
Posiadam dokumenty z salonu, książkę serwisową oraz cały fabryczny komplet kluczyków - tak jak otrzymuje się w salonie przy zakupie nowego auta. Ponadto cały skoroszyt z fakturami z Niemiec. Oczywiście wszystko zostanie przekazane nabywcy.
Na ostatnim zdjęciu zamieściłem rozkodowany Vin. Są tam dokładnie wypisane jakie smaczki posiada mój egzemplarz jak np. S 775A Idividual Dachhimmel Anthrazit czyli czarna podsufitka, Individual Sonnenschutzverglasung (schwarz getönt. S 761A) czyli fabrycznie przyciemnione wszystkie szyby, S 335A Shadow Line czyli wszystkie osobne listwy w czarnym kolorze, S 337A M Sportpaket itd
Taki typowy czarny bandzior fabrycznie bez oznaczeń modelu:) Proszę do kontaktu osoby, które szukają ciekawego egzemplarza e39 zgodnego z Vinem.
Plusy mojego egzemplarza:
1) Oryginalny M-pakiet zewnętrzny oraz wewnętrzny zgodny z Vinem plus kilka smaczków Indywiduall
2) Bardzo zdrowy egzemplarz bez rdzy to znaczy- wszystkie drzwi i ranty zdrowe, podłoga bez rdzy nie ma mowy o jakichkolwiek dziurach. Ponadto nie była też robiona żadna konserwacja więc wszystko widać że jest w oryginale i spokojnie można wziąć nawet młotek i sprawdzić stan podwozia. Maska oraz klapa też bez rdzy, progi zdrowe można podnosić na lewarku samemu i wymieniać koła bez obaw.
3) Skrzynia Steptronic ZF 5HP z funkcją Sport - jest po remoncie w serwisie na kwotę prawie 15 złotych ( na potwierdzenie dodaję oryginalną fakturę z serwisu ).
Skrzynia działa rewelacyjnie, żadnych przeciągnięć, szarpnięć a dzięki kickdow-nowi możemy bardzo szybko wyprzedzać. Można powiedzieć, że obecnie skrzynia działa jak w nowym aucie.
4) Kompletny serwis klimatyzacji z wymianą chłodnicy i wentylatora - łączny koszt 2500 zł - obecnie klimatyzacja bardzo dobrze mrozi jak w nowych autach.
5) Wszystkie szyby są oryginalne BMW z tego samego roku, łącznie z przednią szybą BMW !
Silnik się ładnie wkręca a skrzynia działa rewelacyjnie, żadnych przeciągnięć, szarpnięć a dzięki kickdow-nowi możemy bardzo szybko wyprzedzać. Na funkcji Sport auto ciągnie aż na czerwone pole.
Zatem biorąc pod uwagę że moje e39 ma 25 lat oraz ma bardzo dobry stan blacharski i lakierniczy bez rdzy, skrzynie po remoncie oraz kompletny oryginalny M-pakiet i silnik V8 pod maską to uważam że cena 39 700 zł do negocjacji za mój egzemplarz jest uczciwą ofertą w dzisiejszych czasach.
Oczywiście zgadzam się na weryfikację Bmw na stacji diagnostycznej. Zapraszam do obejrzenia na żywo w Opolu.