Witam, auto sprowadzone z Japonii dla siebie z przebiegiem 109.000 km, miało zostać na zawsze, od niego zaczęła się moja przygoda z autami z Japonii, niestety nie mam miejsca, żeby ją trzymać pod dachem, więc trafia tutaj..., ktoś się nią nacieszy !!!
Samochód w cudownym stanie, cały w fabrycznym lakierze, wszystkie szyby oryginalne, wymienione wszystkie uszczelki, które wymagały wymiany i kilka profilaktycznie (uszczelka miski olejowej silnika) , nowe świece zapłonowe, wymieniony dwukrotnie olej w skrzyni biegów (pierwszy raz statycznie z filtrem), drugi raz po 5.000 km dynamicznie, olej w silniku zmieniany co 10.000 km, (właśnie został wymieniony), wymieniony olej w tylnym moście, 4 x nowe opony Michelin CrossClimate 2 , wymienione uszczelki przy szybach (OEM BMW), wymienione halogeny przeciwmgłowe, siłowniki maski, nowy akumulator VATRTA, wymieniona odma. Na tą chwilę auto jest absolutnie perfekcyjne, wszystko co wymagało serwisu zostało zrobione i jeszcze więcej profilaktycznie, nie wymaga najmniejszego wkładu finansowego przez kilka ładnych lat.
Każdy przycisk i każda funkcja w aucie działa !!! Reflektory skrętne w 100% sprawne, każda żarówka świeci, każde podświetlenie, kierownica regulowana elektrycznie z pamięcią. CHECK OK !!!
Wszystko w książce serwisowej na zielono !!! Żadnych pomarańczowych, czy czerwonych kontrolek !!
Ponieważ używałem auta na co dzień, założyłem najnowszą instalację gazową firmy KME, absolutnie nie ma się świadomości, że w aucie jest gaz, przełącza się na gaz niezauważalnie, nawet jak podczas ostrego przyspieszania, czy szybkiej jazdy autostradowej gaz się skończy, zostaniemy tylko o tym powiadomieni... auto bez żadnego szarpnięcia pojedzie dalej na benzynie. Jedynym momentem, kiedy poczujemy zapach gazu to tankowanie, ale zaraz po nim z uśmiechem płaci się rachunek :) .
Posiadam swój warsztat samochodowy, to auto jest moim oczkiem w głowie, wszystko robione na bieżąco z pajsą i dużą przesadą !!!
Następny właściciel na pewno bardzo długo nacieszy się bezawaryjną i bezstresową jazdą!
Dodam na koniec, że wiem co mam, chcę auto sprzedać a nie oddać !! Jestem pewny opisu, biorę za niego pełną odpowiedzialność !!! Dlatego nie spuszczę z ceny ani jednej złotówki, handlarzom, pomocnikom w sprzedaży bardzo dziękuję !!!
Szanujmy na wzajem swój czas !!! Ja Tobie gwarantuje, że jak przyjedziesz po auto na 100% zastaniesz taki samochód jak w opisie, udostępniam warsztat, komputer diagnostyczny, miernik lakieru !!!
Na auto umowa kupna sprzedaży.
Ostatnie trzy zdjęcia przedstawiają auto w Japonii.
ps. Znaczek na klapie 530i to robota Japończyka, lubują się w zmianie oznaczeń na "większe pojemności", prawdziwe oznaczenie to 525i, silnik to N52B25, na rynek japoński ten silnik był dłużej wypuszczany niż na europejski.
Samochód od jakiegoś czasu zużywa olej silnikowy, w zależności od tego czy używamy go po mieście, czy w trasie, różnie to bywa, ale w okolicach 0,5l na 1.000 km. Auto normalnie zapala na zimno, idealnie pracuje, żadnych kontrolek na desce, zrobiliśmy już tak około 10.000, zużycie oleju nie wzrasta, planujemy go wstawić na warsztat, naszym zdaniem są zapieczone pierścienie tłokowe. Autko nie dymi podczas jazdy , ani po odpaleniu na zimno, nawet podczas szybkiego przyspieszania. Generalnie silniki N52 mają to do siebie, że zużywają olej. Serwisujemy kilka takich silników w naszym warsztacie i każdy ma to samo.
Po naprawie usterki wrócimy do ceny 55.000.
Co najważniejsze, klient otrzyma w dniu zakupu pełną dokumentację z napraw wykonanych w tym aucie z roczną gwarancją na nie, jednak z informacją o fakcie zużycia oleju i koniecznej naprawie. Natomiast faktura na naprawy będzie na około 8.000 brutto z 23% VAT, wystawiona razem z książeczką gwarancyjna z precyzyjnym zakresem wykonanych prac, teraz jest do wymiany olej po 10.000, możemy to zrobić dla klienta gratis w cenie auta i wykasować na nowo przeglądy, krótko mówiąc zrobić przy kliencie serwis w dniu zakupu ! Możemy podjechać z klientem na dowolną stację diagnostyczną w celu kontroli !!!