Witam, auto sprowadzone z Japonii dla siebie z przebiegiem 109.000 km, miało zostać na zawsze, od niego zaczęła się moja przygoda z autami z Japonii, niestety nie mam miejsca, żeby ją trzymać pod dachem, więc trafia tutaj..., ktoś się nią nacieszy !!!
Samochód w cudownym stanie, cały w fabrycznym lakierze, wszystkie szyby oryginalne, wymienione wszystkie uszczelki, które wymagały wymiany i kilka profilaktycznie (uszczelka miski olejowej silnika) , nowe świece zapłonowe, wymieniony dwukrotnie olej w skrzyni biegów (pierwszy raz statycznie z filtrem), drugi raz po 5.000 km dynamicznie, olej w silniku zmieniany co 10.000 km, (właśnie został wymieniony), wymieniony olej w tylnym moście, 4 x nowe opony Michelin CrossClimate 2 , wymienione uszczelki przy szybach (OEM BMW), wymienione halogeny przeciwmgłowe, siłowniki maski, nowy akumulator VATRTA, wymieniona odma. Na tą chwilę auto jest absolutnie perfekcyjne, wszystko co wymagało serwisu zostało zrobione i jeszcze więcej profilaktycznie, nie wymaga najmniejszego wkładu finansowego przez kilka ładnych lat.
Każdy przycisk i każda funkcja w aucie działa !!! Reflektory skrętne w 100% sprawne, każda żarówka świeci, każde podświetlenie, kierownica regulowana elektrycznie z pamięcią. CHECK OK !!!
Wszystko w książce serwisowej na zielono !!! Żadnych pomarańczowych, czy czerwonych kontrolek !!
Ponieważ używałem auta na co dzień, założyłem najnowszą instalację gazową firmy KME, absolutnie nie ma się świadomości, że w aucie jest gaz, przełącza się na gaz niezauważalnie, nawet jak podczas ostrego przyspieszania, czy szybkiej jazdy autostradowej gaz się skończy, zostaniemy tylko o tym powiadomieni... auto bez żadnego szarpnięcia pojedzie dalej na benzynie. Jedynym momentem, kiedy poczujemy zapach gazu to tankowanie, ale zaraz po nim z uśmiechem płaci się rachunek :) .
Posiadam swój warsztat samochodowy, to auto jest moim oczkiem w głowie, wszystko robione na bieżąco z pajsą i dużą przesadą !!!
Następny właściciel na pewno bardzo długo nacieszy się bezawaryjną i bezstresową jazdą!
Gdybyś znalazł coś podczas oględzin w aucie, zostanie to usunięte na miejscu na mój koszt.
Dodam na koniec, że wiem co mam, chcę auto sprzedać a nie oddać !! Jestem pewny opisu, biorę za niego pełną odpowiedzialność !!! Dlatego nie spuszczę z ceny ani jednej złotówki, handlarzom, pomocnikom w sprzedaży bardzo dziękuję !!!
Szanujmy na wzajem swój czas !!! Ja Tobie gwarantuje, że jak przyjedziesz po auto na 100% zastaniesz taki samochód jak w opisie, udostępniam warsztat, komputer diagnostyczny, miernik lakieru !!!
Na auto umowa kupna sprzedaży.
Ostatnie trzy zdjęcia przedstawiają auto w Japonii.
ps. Znaczek na klapie 530i to robota Japończyka, lubują się w zmianie oznaczeń na "większe pojemności", prawdziwe oznaczenie to 525i, silnik to N52B25, na rynek japoński ten silnik był dłużej wypuszczany niż na europejski.
NO I TAK WYGLĄDAŁO TO OGŁOSZENIE DO TEJ PORY, CENA BYŁA 55.000 i opis jak najbardziej prawdziwy, jednak od pewnego czasu silnik zaczął pobierać olej, są to ilości jak dla mnie nie akceptowalne, około litra na 2.000 km, może lekko więcej, więc obniżyłem cenę, uważam, że za 15.000 PLN spokojnie zrobi się poważny remont tego silnika, tym bardziej, że ma stosunkowo mały prawdziwy przebieg, po prostu zapiekły się pierścienie olejowe.
Jednak gdyby do czasu wjazdu auta na warsztat (nie mamy czasu naprawiać swoich aut), nie znalazł się chętny, rozbierzemy silnik w przysłowiowy mak, wymienimy wszystko co będzie wymagało wymiany i może jeszcze więcej, jak to my :), zrobimy z tego świetny filmik, krok po kroku jak wygląda taki remont, podamy koszty, udzielimy rocznej gwarancji na silnik, jednak wrócimy do ceny 55.000 PLN.