Sprzedaż prywatna. Samochód posiadam od marca 2020. Kupiony z przebiegiem 160 tys. km i użytkowany w Niemczech (gdzie mieszkałem), a od stycznia 2024 roku zarejestrowany w Polsce (wróciłem do kraju). Kupiony w niemieckim komisie. Stan zewnętrzy i wewnętrzny wzorowy. Użytkowany w 90% na autostradach. Serwisowany aż przesadnie. Nic nie szarpie, nie stuka, nie trzeszczy, nie ściąga. Wyposażenie sprawne.
Rok produkcji samochodu 2013. Silnik N47 z jedna turbina, najbezpieczniejsza opcja, moc wystarczająca. Skrzynia automatyczna 8HP ZF. Samochód bezwypadkowy, cały w oryginalnym lakierze, wszystkie szyby oryginalne z jednego roku. Książka serwisowa. Przebieg prawdziwy, posiadam dokumenty z przeglądów niemieckich, napraw, akcji serwisowych, itd. 2 kluczyki. Nic nie kombinowane z podnoszeniem mocy itp.
BMW zostało doposażone w kilka rzeczy na których mi zależało:
- duża nawigacja NBT, z dyskiem twardym i DVD, mapy były aktualizowane
- zegary LCD, najwyższy model
- zmienione dekory na drewno
- hak Westfalia, wymieniony wentylator chłodnicy na większy (tak zaleca BMW)
- przyciemnione szyby tylne
- Stop-Start zapamiętuje ostatnie ustawienie (mam ten system cały czas wyłączony)
Ważniejsze elementy wyposażenia:
- dach panorama
- czujniki deszczu, zmierzchu, SOS
- nagłośnienie HiFi i radio NBT (nie ma porównania z standardem)
- kierownica sportowa
- tylna klapa otwierana automatycznie, nogą też można
- lampy bi-xenon
- dostęp bez kluczykowy
- tapicerka skóra, pompowane lędźwie, podgrzewane fotele, elektryka
- dociągi pasów
- tempomat, klimatyzacja 2 strefy
- lusterka foto-chromatyczne (składane), alarm
- oświetlenie ambient-light, oświetlenie przy klamkach
- czujniki parkowania przód tył
- relingi dachowe, dzielona na 3 tylna kanapa
Rzeczy które wymieniłem, naprawiałem:
- rozrząd, zapobiegawczo przy około 170 tyś. km
- olej wymieniony w skrzyni (2 razy)
- DPF był czyszczony, turbina regenerowana (miała lekki luz wzdłużny) lipiec 2023, jest na gwarancji jeszcze
- akcja serwisowa wymieniona chłodnica EGR (październik 2023)
- plastikowy przewód odmy, podkładki pod wtryski, uszczelka pokrywy zaworów
- klapy wirowe kolektora, klapa gasząca, kolektor i EGR, były czyszczony już dwukrotnie
- tuleje wahaczy wzdłużnych przednich
- 3 poduszki silnika
- 3 tuleje tylnego mostu, olej w moście, uszczelniacze
- zregenerowane lampy przednie (parowała lewa), nowe żarówki Philips
- rolka, pasek osprzętu, koło pasowe
- poduszki tylnego zawieszenia i amortyzatory, odboje, osłony
- tarcze klocki przód i tył, tarcze przeciwpyłowe
- podpora wału napędowego i łącznik
Olej filtry wymieniane max 15 tys. km. Płyny chłodzące, hamulcowe, filtr paliwa, zgodnie z zaleceniami producenta. Na wszystko faktury paragony. Samochodem przejechałem osobiście ponad 100 tys. km. Samochód garażowany.