Witam.
Na sprzedaz moj prywatny Samochod, BMW E34 520i, 1991, w kolorze Sterlingsilber.
Dopuszczam zamianę - za e30, tylko ładne, oryginalne egzemplarze cabrio / 2D(coupé) lub jakieś nowożytne - seria 1 lub 5 w małych dieslach.
POSTARAM SIE OPISAC SZCZERZE I ROZLEGLE - przeczytaj prosze opis zeby uniknac niepotrzebnych pytan.
Zaczynajac od Karoserii, auto jest absolutnie bezwypadkowe, moge nawet udostepnic miernik, calosc jest praktycznie oryginalny lakier - E34 jest to juz auto ktore ma swoje lata, ma sporo bolączek w kwestii korozji - tutaj przy przebiegu, mysle realnym 249 000 - jest bardzo, bardzo dobrze jak na e34.
byla drobna kosmetyka w przeszlosci z racji odpryskow malowana maska - u mnie - zderzak, nosek (odpryski) oraz jedna z wiekszych bolaczek - doly drzwi - zrobione naprawde dobrze, mam zdjecia, tylko jeden wymagal reparaturki, reszta to doglebne czyszczenia, profesjonalne podklady, lakierowanie - tyle.
Auto obecnie wyglada BARDZO SCHLUDNIE, nie jest to showcar, ale nawet zwykle - aczkolwiek proste, czyste bez korozji juz przyciaga wzrok.
Srodek to Materialowe Sportistze, z podlokietnikami, drewniana gałka Alpiny, drewniane dekory, Kierownica M-technic 2 w skórze, wnetrze jest rowniez dosc ladne, pachnace, kompletne - poprzedni wlasciciel zaczal konwersje na czarny sufit, zostaly detale.
Kola do wyboru - w cenie sa Kultowe BBS RK 002 18 x 8,5 (jedna z lzejszych felg Alu jakie powstały - obecnie są w renowacji i otrzymają nowe loga) - lub - Customowe "bottlecaps'y" - 18' 9 oraz 10 na czesciach OZ.
Najciekawiej zaczyna sie jednak od strony Mechanicznej, M50B20 zostalo zastapione M50B25 - ze strokerem na 2,8 - a wiec mamy odprezone M50B28, do tego jest Turbosprezarka GT35, Emu Black, caly osprzet, orurowania, Intercoolery - wszystkie potrzebne do tego komponenty, sprzeglo to dwutarcz z M57, okolo 0,9bar doladowania, wykres od poprzedniego wlasciciela - 430 Koni, 540 Nm.
Olej 10w60 Valvoline i filtr zmieniony okolo 2000km temu, komplet 6 NOWYCH cewek Beru bodajze, nowa Nagrzewnica, oraz sporo wiekszych lub mniejszych prac wykonanych u mnie.
Naped tyl, zadnych systemow - wypada wiedziec co sie robi otwierajac przepustnicę.
Wartym odnotowania tematem jest rowniez skrzynia biegow - 6 biegowy Manual z M3 E46 - mozna sobie zobaczyc w sieci jaki jest koszt takiej skrzyni.
Hamulec to duza tarcza przod na Zacisk czterotlokowe, tyl z 540i.
Zawieszenie przod to gwint, tyl bilstein i sprezyna, nisko, ale komfortowo.
Wydech nierdzewny, dosc cichy - w polaczeniu z 6 biegowa skrzynią powoduje ze auto jest niesamowicie przyjemne w codziennym uzytkowaniu - to myśle najbardziej wyroznia moj samochod na tle 99% projektow Turbo. Mozna spokojnie palic sobie kolo 10L w trasie, po czym poturbowac jakieś usportowione nowozytne pojazdy, auto wydaje sie drzeć bez końca.
Czy to najszybsze auto za 62000? Nie. Czy to najladniejsze E34 za 62000? Czy to bedzie auto zlotu w Toruniu? Nie.
Czy to niespotykany na rynku kompromis miedzy młodym klasykiem, bardzo zdrowym e34, sleeperem, szybkim autem? Jeszcze Jak ;)
NA RK: 54999,-
NA CUSTOM BOTTLECAPSACH 62999,-
OBA ZESTAWY 66999,-