Oferta dotyczy pojazdu BMW 5 E39 Touring 530 d, 2926 cm3 diesel, 184 KM, 135 kW, rok produkcji: 1999, VIN: WBADP71020GS62305, nr. rej. TSK 15RP, przebieg 411 112 km. Kraj pochodzenia - Niemcy. Pierwsza rejestracja za granicą 10.09.1999 r. Pierwszy właściciel w Polsce 01.09.2009 r. Jestem drugim właścicielem w Polsce od dnia 14.11.2011 r. i zakupiłem go z przebiegiem 318 tyś km. Posiadam i jeżdżę tym autem od 13 lat. Kolor pojazdu - ANTHRAZIT METALLIC. Auto posiada Hak.
Zalety:
Auto bezwypadkowe. Auto napędzane jest legendarnym silnikiem diesla o pojemności 3.0 z systemem common rail. Manualna skrzynia biegów. Na dziś auto mechanicznie działa prawidłowo, nie posiada żadnych przeróbek. Auto jest regularnie serwisowane, wszystkie naprawy robione są na bieżąco. Płyny wymieniane są terminowo. Wymienione są klosze przednie lamp na nowe. Klimatyzacja dwustrefowa jest sprawna i napełniona. Telefon pokładowy działa. Realne spalanie: trasa – jazda spokojna – 5l/100 km, miasto – 9l/100 km.
Auto obecnie na oponach zimowych w stanie dobrym – felgi aluminiowe 16 cali, dodatkowo posiadam 4 felgi aluminiowe 15 cali również na zimowych oponach w stanie dobrym. Powyższe opony są wiekowe ale posiadają jeszcze bieżnik. Środek auta jest bez dziur i przetarć w tapicerce. W aucie od zawsze stosowany był olej silnikowy 5W40, regularnie wymieniany jest separator oleju – filtr odmy. Amortyzatory wymienione w 2023 r. Przewody hamulcowe z racji starości zostały wymienione w październiku 2024 r. Na wszystkie naprawy od momentu posiadania auta są odpowiednie dokumenty.
WADY:
Auto nie jest idealne pod względem blacharskim, jego stan wymaga pracy. Występują mniejsze lub większe ślady korozji na dolnych pasach pojazdu (progi, spód drzwi przednich i tylnych oraz tylne nadkola) oraz na klapie bagażnika która była już raz regenerowana ale problem rdzy powrócił. Ramka otwieranej tylnej szyby jest zregenerowana i jest w zadowalającym stanie. Największy kłopot jest z elementem podłogi w bagażniku a dokładnie miejscem gdzie umiejscowiony jest akumulator, podłoga w tym miejscu bardzo przerdzewiała i blacha wymaga pilnej naprawy celem uniknięcia wypadnięcia akumulatora. Ogólny stan blacharski pozostałych części pojazdu, w mojej ocenie, jest w stanie dobrym, są niewielkie rysy i delikatne zadrapania powstałe z upływem czasu. Niektóre elementy pojazdu, takie jak listwy plastikowe maja uszkodzone zaczepy. W kilku miejscach odkleja się podsufitka. Do naprawy prawdopodobnie jest pompa paliwa w baku dwukomorowym, która gdy zatankowana jest mała ilość paliwa – poniżej 15 l, nie daje rady sprawnie i szybko przepompowywać go pomiędzy komorami – samochód wtedy wolniej odpala ale jazda jest bezproblemowa. Do naprawy lub wymiany w bagażniku jest oryginalne radio BMW, które uległo awarii poprzez zalanie wodą z niedrożnych kanałów odprowadzających wodę od szyberdachu. Woda ta spowodowała również przerdzewienie części podłogi pod akumulatorem. Przednia szyba z racji wieku jest porysowana i okalająca ja uszczelka powoli się kruszy. Uszkodzona zmieniarka płyt – wyrwany przewód, trzeba lutować. Od 13 lat pojawia się komunikat błędu dotyczący poduszek powietrznych (foto).
Okresowe badanie techniczne - ważne do 07.08.2025 r. a polisa OC z okresem ubezpieczenia do dnia 11.12.2025 r. !!!
Cena do negocjacji w ramach zdrowego rozsądku. Za pośrednictwo z góry dziękuje. Brak opcji zamiany.
Kontakt telefoniczny.
Ewentualne miejsce oględzin pojazdu to Skarżysko Kamienna w godzinach wcześniej ustalonych.