Przedmiotem sprzedaży jest BMW Seria 5 o oznaczeniu modelowym E61 z 2010 r. (Ostatni rok produkcji) o pojemności 2.0 Diesel oraz automatyczną legendarną i bezawaryjna skrzynią biegów ZF.
BMW jest czyste, zadbane a na tapicerce nie ma zauważalnych śladów eksploatacji. Jestem drugim właścicielem pojazdu a pierwszym w Polsce, samochód zakupiony w Niemeczech od pierwszego właściciela w 2017 roku. Samochód eksploatowałem przez pomad 7 lat. Nigdy mnie nie zawiódł, służył głównie do przemieszczania się rodzinnego.
samochód w stanie technicznym perfekcyjnym osobiście bardzo dbałem o samochód, posiada drobne zarysowania na lakierze wynikające z wieku i użytkowania pojazdu.
Z takich ważniejszych rzeczy to nie cały rok po zakupie czyli w 2018 roku dokonałem wymiany łańcucha rozrządu który ma przejechane około 50000 km a taki łańcuch minimalnie wytrzymuje przebieg 150 000 km Koszt wymiany na tamten czas 5000 złotych, robiłem to metodą wyciągnięcia silnika gdyż przy okazji w pełni uszczelniłem
Silnik nowymi uszczelkami tam gdzie pojawiły się zapocenia. W 2021 dokonałem naprawy dokładnie wymiany calej wiązki kabli mieszczącej się w tylnej klapie bagażnika, dla znawców wiedzą że kable pękają i powstają problemu z elektryką, wymieniłem całą wiązkę na nową koszt naprawy 2500 zł. W 2022 roku wymieniłem zawór egr na nowy oraz przednie amortyzatory Marki sachs ( zresztą większość wymienianych części zakupuje tej marki jeśli występują)
w 2023 r. Dokonałem
Regeneracji turbiny z uwagi na słabszą moc pojazdu oraz Wymieniłem akumulator, pierwszy wymieniałem
Po roku użytkowania pojazdu
Wtedy zakupiłem akumulator agm
Boscha wytrzymał mi prawie 7 lat więc kolejny kupiłem
Taki sam. W tym roku wykonałem
Pełny serwis klimatyzacji wraz z jej napełnieniem oraz wymieniłem poduchy zawieszenia Nivo ( koszt jeden poduszki bez wymiany 1000 złotych), wymiana była spowodowana faktem iż jedna poduszka puszczała powietrze. od razu wymieniłem dwie zgodnie ze sztuką. Samochód Nie wymaga wkładu finansowego jest w bardzo dobrym stanie technicznym i wizualnym. O rzeczach oczywistych nie będę się rozpisywał samochód miał wymieniany olej co 10-12 tyś km bądź po roku. Aktualnie wlany jest olej liqui moly. Tarcze i klocki hamulcowe wystarcza jeszcze na spokojnie kilkadziesiąt tysięcy kilometrów. samochód ma założone oryginalne 17 calowe felgi z oponami które kończą drugi sezon, mialem zakupione nowe opony marki Dębica. Posiadam drugi komplet felg aluminiowych o rozmiarze 16 cali z oponami zimowymi, tam dwie opony zakupione na poprzednią zimę, wyglądają jak nowe, dwie pozostałe mają dobry bieżnik jednakże w mojej ocenie są do wymiany.
Wyposażenie:
- duża nawigacja,
- Bluetooth wraz z możliwością prowadzenia rozmów - łączy się automatycznie po uruchomieniu silnika
- zmieniarka płyt,
- pełen komputer pokładowy,
- automatyczna skrzynia biegów ZF (olej wymieniony przy przebiegu 210 000 km),
- skórzana tapicerka,
- podgrzewane przednie fotele,
- system isofix,
- pełne elektryczne fotele wraz z nagłówkiem,
- pamięć foteli kierowcy(rewelacyjna sprawa jeśli kto tak jak ja jeździ z żoną na zmianę),
- fotochromowe lusterka boczne i wsteczne,
- panoramiczny dach z funkcją otwierania i uchylania,
- materiałowa kratka w bagażniku,
- bixenony,
- ledowe światła z tyłu,
- klimatyzacja,
- 4 elektryczne szyby,
- system sos,
- sensor deszczu,
- do samochodu posiadam dwa komplety dywaników, welurowe na lato i gumowe na zimę,
- system nivo w tylnym zawieszeniu
Samochód zawsze naprawiany na dobrych częściach jakości oryginału, naprawy i serwis wykonywane zawsze na czas, samochód sprzedaje z uwagi na zakup nowszej wersji. Miluje się w samochodach marki BMW i nie oszczędzam na serwisie.
Samochód posiada przegląd do sierpnia 2025 oraz ubezpieczenie AC i OC do sierpnia 2025 r.
Według ubezpieczenia AC na sierpień 2025 samochód został
Wyceniony na kwotę 29700 zł