Dzień Dobry
Do sprzedania mój prywatny samochód - BMW 520xD. Samochód wyprodukowany 10 grudnia 2013 roku. Pierwsza rejestracja 20 stycznia 2014 roku.
Jestem drugim właścicielem samochodu w Polsce.
Samochód wyprodukowany na rynek Niemiecki, sprowadzony do Polski jako dwuletni w programie BMW Premium Selection przez poprzednią właścicielkę i przez nią użytkowany we Włoszech.
Ja zakupiłem pojazd w dniu 11 grudnia 2021 roku z przebiegiem 147 000 km i użytkowałem jako drugie auto w domu.
Zaraz po zakupie przy przebiegu 150 000 km został wykonany duży serwis - poza wymianą oleju i kompletu filtrów dodatkowo wymiana oleju w skrzyni biegów wraz z miską, oleje w dyfrach i skrzyni rozdzielczej, poza tym cały pojazd został sprawdzony. Dokonano także aktualizacji sterowników całego pojazdu do najnowszej dostępnej wersji, zamontowano oryginalny Hak firmy Westfalia (retrofit zgodnie z instrukcją BMW). Hak używany tylko do przewozu bagażnika na rowery.
Dwa lata temu zrobiony został delikatny Chiptuning na 205 km i 433 Nm i poprawiono działanie systemu Adblue.
Samochód dość dobrze wyposażony, poza standardowym wyposażeniem – kompletem poduszek powietrznych, elektrycznych szyb, lusterek itp. posiada:
- komfortowe fotele z pełną elektryczną regulacją i pamięcią dla dwóch kierowców, podgrzewane (oba kierowca i pasażer),
- system kamer 360 stopni,
- najwyższa wersja skóry typu Nappa w kolorze brązowym,
- system dostępu bezkluczykowego,
- elektryczna klapa bagażnika wraz z bezdotykowym otwieraniem nogą,
- nawigacja Proffesional (aktualne mapy z 2024 roku) wraz z wbudowanym twardym dyskiem,
- wyświetlacz przezierny Head-Up,
- programowane ogrzewanie postojowe Webasto
Samochód absolutnie bezwypadkowy i bezkolizyjny. Żaden element nie był powtórnie lakierowany. Samochód zadbany, użytkowany z głową i w sposób rozsądny. Pod klamkami i na krawedzi bagaznika folia PPF. Regularnie poddawany zabiegom kosmetycznym. Aktualnie po kompletnym detailingu wraz z myciem i impregnacją skór. Samochód za mojej kadencji cały czas garażowany, oszczędzany na zimno i chłodzony po dłuższej jeździe.
Samochód cały czas na bieżąco serwisowany w niezależnym warsztacie. Olej i filtry wymieniane co 10-12 tys km. Za każdym razem płukanka i dodatek do oleju Ceratec firmy Liquy Moly. Ostatnio wymienione klocki hamulcowe z przodu (ATE), wymienione amortyzatory z tyłu, uszczelniona pokrywa zaworów plus podkładki pod wtryskiwacze, wyprany filtr DPF. Ponadto wyeliminowane typowe dla tych pojazdów usterki – wymienione oba miechy tylnego zawieszenia i prawa półoś przednia.
Ostatnia wymiana oleju i filtrów miała miejsce 200 km temu (luty 2025).
Do auta posiadam dwa komplety opon z czujnikami ciśnienia – letnie 18 cali i zimowe 17 cali. Oba komplety wystarczą na co najmniej dwa sezony.
Dla zainteresowanych wyślę więcej zdjęć, albo nagram film. Posiadam raport z Auto DNA oraz wydruk z historii serwisowej z BMW. Chętnie zgodzę się na oględziny w SKP lub pobliskim warsztacie.
Dane do sprawdzenia pojazdu w historiapojazdu.gov.pl:
VIN: WBA5J51080D580506
Numer rej: KCH15060
Data 1 rej.: 20.01.2014
Polecam. Cena adekwatna do stanu, wyposażenia i historii pojazdu.