Do sprzedania BMW jak w opisie z silnikiem 3.0D, od prywatnego właściciela, jestem w jego posiadaniu ponad 5 lat. Przebieg 333 tys może wydawać się spory (gwarantuję że jest oryginalny) ale zainteresowani wiedzą że te silnika przejeżdżają bez problemu pół miliona km, jest to legendarny silnik M57 (nie mylić z N57) w wersji z elektromagnetycznymi wtryskiwaczami które działaja bezproblemowo, co dwie wymiany oleju profilaktycznie dodawane dodatki czyszczące układ wtryskowy. Turbina oryginalna działa właściwie. Silnik pracuje bez zająknięcia, równo. Nie zjada oleju między wymianami. Wyposażenie pełne, kierownica MPakiet. Historię prezentowanego auta z serwisu bimmercheck, mogę udostepnić na miejscu na życzenie zainteresowanego. Z ważniejszych rzeczy, olej w skrzyni biegów wymieniony przy ok 140tys i przy 274 tys na oryginalny wraz z tłoczkami. Sterownik w skrzyni z tego co wiem jest z 2012r.
W zeszłym roku założone nowe koło pasowe SWAG oraz zregenerowany alternator oraz tarcze 8 tyś temu (niestety wyczuwalne drgania po mocniejszym nagrzaniu tarcz, auto niestety umylem na myjni po zjechaniu z autostrady na rozgrzanych tarczach...)
Serwisy olejowe co 14 tys, jeździ na Shell 5W30.
Samochód posiada DPF i działa wzorowo. Samochód użytkowany głównie w trasach najechał przez te lata 60 tys bez żadnej wpadki na drodze.
Użytkowany na bieżąco, w pełni sprawny, posiada drobne dwie obcieki krawężnikowe na lewym i prawym przednim zderzaku oraz z tyłu po prawej życzliwy kierowca który zbiegł z miejsca "zbliżenia"... Oraz pionowa lekko widoczna odgniotka na zderzaku od słupkauto w pewnym przebiegiem, spod cały zdrowy, bez rdzy. Silnik NIGDY nie był katowany, o auto zawsze było dbane, nie jest cieknący, pracuje równo. W dwóch miejscach na klapie bagażnika niestety dwa ogniska korozji ale klapa jest oryginalna, nienaprawiana i nielakierowana. AUTO NIGDY NIE MIAŁO WYPADKU
Auto posiada hak, sterownik haka posiada jeden drobny mankament, pobiera prąd na postoju i potrafi rozładować akumulator, zostało to wykryte w tym roku, zapomniałem dopisać ale to jedyna usterka w tym samochodzie. Po podłączeniu wtyczki do sterownika który jest w bagażniku pod podłogą, hak wysuwa się i chowa wedle życzenia ale potem należy odłączyć wtyczkę od sterownik żeby nie rozładował aku. Jeśli ktoś ma ochotę kupować sterownik za 900 zł może, ja z racji że używałem haka raz w tym roku szkoda mi było na to pieniędzy. Czasem wyświetli się błąd haka na zegarac przy rozruchu.
Oc ważne miesciac, przegląd do stycznia 2025
Felgi orginalne bmw, zmyłem właśnie czarnego PlastiDipa, miejscami od wewnątrz może jeszcze coś zostało ale felgi ładnie utrzymane, nie są porysowane zresztą widać na zdjęciach
Dokładam komplet opon letnich chyba będą już miały z 6lat, aktualnie auto na zimowych 3letnich.
Poza tym samochód jest w pełni bezwypadkowy, można sprawdzać i mierzyć z każdej strony. Polecam szukającym sprawnego niezajeżdżonego E61. Cena niższa z uwagi na wymienione drobne mankamenty, podlega negocjacji. Historia udokumentowana od samego początku, w Polsce również wszystkie wpisy widoczne na historiapojazdu.gov.
Zachęcam do kontaktu, samochód ponad 40 dni wystawiony do sprzedaży, jednak żadnego zainteresowania ze strony kupujących.