Na sprzedaż BMW 525 XD
Produkcja koniec 2011r. Niewielki przebieg 257tys. km.
Kolor Black Sapphire Metalic. Skórzana brązowa tapicerka Dakota Zimtbraun w doskonałym stanie.
Listwy wewnętrzne jak i zewnętrzne aluminium satynowane + piano black. Antracytowa podsufitka.
Niewątpliwym atutem samochodu jest pięknie skonfigurowane i bardzo zadbane wnętrze, które może z powodzeniem konkurować z nowszymi modelami BMW.
Najmocniejsza wersja popularnego 2 litrowego silnika diesla N47 wzmocniona dwoma turbinami. Bez wątpienia bardziej dynamiczna od popularnego 520D, a przy tym nadal równie ekonomiczna.
Najważniejsze opcje wyposażenia:
- napęd x drive,
- aktywny tempomat,
- automatyczna klimatyzacja,
- webasto,
- automatyczna sportowa skrzynia biegów, kierownica z łopatkami,
- head up drive,
- kamera cofania,
- elektryczny hak,
- podgrzewane elektryczne fotele z pamięcią,
- adaptacyjne doświetlanie zakrętów,
- duża nawigacja Proffesional,
- 19 calowe oryginalne felgi BMW
i wiele innych...
Samochód sprowadziłam do Polski z Niemiec na początku 2022r. na użytek własny. Zakupiony od osoby prywatnej, bezwypadkowy, z pewną historią i ogromną ilością faktur za wszystkie przeprowadzone serwisy, w tym na remont silnika przeprowadzony wiosną 2021r. przy przebiegu ok. 200tys. km.
Remont silnika został przeprowadzony profilaktycznie. Wszystkie części zostały wymienione na oryginalne lub zregenerowane. Kupiłam auto z jeszcze aktywną gwarancją na wykonany remont. Typowe znane powrzechnie słabe punkty silnika N47 takie jak: rozrząd, pompa oleju, panewki, pokrywa zaworów, uszczelki zostały naprawione/zregenerowane lub wymienione. Został wykonany także serwis DPF. Posiadam wszystkie faktury z Niemiec do wglądu.
Samochód kupiłam po nieszczęśliwej awarii pompy wysokiego ciśnienia - kolejna bardzo kosztowna i popularna "choroba" we wszystkich wersjach silnikowych diesla. Wymiana pompy wraz z czyszczeniem i regeneracją całego układu paliwowego zostało wycenione w Niemczech na 7tys. euro. W związku z czym poprzedni właściciel zrezygnował z naprawy i postanowił auto sprzedać. Samochód został naprawiony w Polsce przy przebiegu 225tys. km.
Od tamtej pory, od kiedy auto jest w moim posiadaniu wykonywane były standardowe naprawy i wymiany takie jak: wymiana amortyzatorów tylnych, wymiana miechów pneumatycznego zawieszenia tylnego, wymiana części zawieszenia przedniego, w tym półoś lewa, wymieniony olej w dyfrach. Od czasu remontu olej wymieniany był co 8-12 tys. km. (nie co 30 tys. jak zaleca ASO). Została wykonana akcja techniczna wymiany chłodniczki EGR w serwisie BMW. Z większych i bardziej kosztownych napraw, na początku bieżącego roku został wykonany test i regeneracja wtryskiwaczy w serwisie Bosch oraz regeneracja obu turbin. Zarówno na wtryskiwacze jak i na turbiny została udzielona dwuletnia gwarancja. Faktury oraz gwarancja do wglądu. Na pozostałe wymienione naprawy serwisowe również w większości posiadam potwierdzenia i rachunki.
Na podsumowanie można bez wahania stwierdzić, że auto na chwile obecną jest utrzymane w bardzo dobrym stanie i nie wymaga absolutnie żadnego wkładu. Wszystkie popularne w tym modelu, znane na forach internetowych wady zostały wyeliminowane i z pewnością nie zaskoczą potencjalnego nowego właściciela niespodziewanym wydatkiem. Czego nigdy nie można być pewnym przy zakupie egzemplarza od właściciela bez wiedzy o danym modelu.
Udostępnię do wglądu raport z ASO oraz auto DNA.
Więcej profesjonalnych zdjęć niebawem. Zapraszam do kontaktu.