Samochód jest wystawiony na aukcji i zapraszamy do składania ofert
Rocznik: 1980r Przebieg: 94.000km Pojemność: 3453cm3 / 215KM (M90) Rodzaj paliwa: Benzyna Skrzynia biegów: Manual Getrag (1 do tyłu)
Projekt jego karoserii to dzieło Francuza, Paula Bracq'a, mocno inspirowane concept carem BMW 2002ti Garmich z 1970 roku, zaprojektowanym przez Marcello Gandiniego ze studio Bertone. To właśnie w tych latach rodził się obecny wizerunek BMW, jako marki o sportowym charakterze. Dość powiedzieć, że ten model w czasach swojej młodości był konkurentem Mercedesa W114/5, choć dziś odbieramy te auta jako wozy z zupełnie różnej epoki. BMW ma doskonały układ jezdny i miało też szeroką paletę silników, wśród których był i takie, które zawsze kochali fani dynamicznej jazdy. Ten samochód ma sześciocylindrowe 3,5L o fabrycznym oznaczeniu M90 (Silnik z M5) z pewnością należy do tych poszukiwanych. Dodatkowo ten egzemplarz zachwyca stanem zachowania i urokliwym zestawieniem kolorystycznym, doskonale odzwierciedlającym klimat ubiegłego wieku.
Ten egzemplarz pochodzi z Włoch. Auto do tej pory przejechało jedynie 94 tys km. Biorąc pod uwagę palące włoskie słońce często spotyka się łuszczący lakier bezbarwny - tak było i w tym przypadku więc auto zostało polakierowane ponownie aby wyglądało tak pięknie jak na to zasługuje. Nie był naprawiany blacharsko (nie miał przygód) i nie ma ani grama rdzy. Spód samochodu wygląda jak nowy.
Ten egzemplarz według nr VIN to BMW 528i, ta wersja już zachwyca, ale poprzedni właściciel zmienił mu na nowy silnik z M5 z tamtych czasów, który niczym wizualnie się nie rożni od tego M30 - a tu został włożony silnik M90 wraz z manualną skrzynią biegów Getrag z jedynkę do tyłu. Silnik M30 i M90 niczym się nie różnią zewnętrznie . Silniki te mają praktycznie taką samą konstrukcję i osprzęt - M90 ma dodatkowo chłodnicę oleju. W dzisiejszych czasach byłoby to niemożliwe żeby znaleźć nowy taki silnik, bo już nie sprzedaje się nowych kpl. silników , a M535 nie rozbiera się na części. Biorąc to pod uwagę, konfiguracje tego samochodu , na ten moment jest to jedyna taka oferta w Europie.
Dodatkowo oferujemy pełne przygotowanie do eksploatacji i opiekę nad samochodem
- zapewniamy kontakt do serwisów z którymi współpracujemy na terenie Polski i zagranicy - kompleksowy detailing samochodu, zabezpieczenia ceramiczne - transport na terenie Europy i świata - opiekę door-to-door - doradztwo inwestycyjne w zakresie samochodów i nieruchomości, - rejestracja na samochód zabytkowy - rejestracja samochodu w imieniu klienta - pomoc w dalszej odsprzedaży, możliwość wymiany samochodu kupionego u nas na inny z naszej oferty
Więcej szczegółowych informacji udzielimy chętnie telefonicznie pod numerem telefonu
Zapraszamy do oględzin w naszym salonie przy ulicy Marszałkowskiej 111 w Warszawie.
Oferujemy Leasing na samochody zabytkowe.
Zapewniamy finansowanie na samochody zabytkowe i ubezpieczenie OC+AC
Classic Cars Warsaw Warszawa ul. Marszałkowska 111
Niniejsze ogłoszenie jest wyłącznie informacją handlową i nie stanowi oferty w myśl art. 66, § 1. Kodeksu Cywilnego. Sprzedający nie odpowiada za ewentualne błędy lub nieaktualność ogłoszenia.
Kalkulator ma jedynie charakter poglądowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Warunkiem udzielenia kredytu konsumenckiego jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej i ryzyka kredytowego konsumenta, a ostateczne warunki kredytowania zależą od wyniku tej oceny.
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.