BMW 528i.
Jeździ, skręca, hamuje.
Posiada instalacje LPG z świeżą butlą.
Z ważniejszych rzeczy zrobione bylo sprzęglo jakieś dwa lata temu, tarcze i klocki w tym roku, regeneracja vanosa, amortyzatory i sprężyny przód nowe sachs. Olej wymieniany co 10tys. km. lany tylko Motul 5w40.
Z rzeczy które bolą ten samochód to przede wszystkim rdza na progach z tyłu (przód sie podnosi) resztę „rdzawek” widać na zdjęciach, wyciek z pokrywy zaworowej niestety prosto na kolektor wydechowy przez co troche śmierdzi w kabinie, oraz nierówna praca silnika, podejrzewam że wina leży po stronie czujnika walka albo walu. Jeżeli chodzi o zawieszenie to wszystko bylo robione na bieżąco, mankamentem jest guma na krzyżaku od kolumny kierowniczej przez co samochód prowadzi się "gumowato".
Samochodem jakiś czas już nie jeżdzę ponieważ kupilem inny.
Do samochodu mam klape bagażnika w niezlym stanie i takie same alusy z zimówkami oraz troche kalmotów na zapas. Zapraszam do kontaktu, chętnie odpowiem na pytania. Liczę się z tym że samochód najlepiej na części. Nie oddam dzisiaj za 3tys. bo sam swap silnika to conajmniej 4k.
Oznaczenie silnika m52b28tu
OC do stycznia PT do października.