BMW Seria 5 528i - 1
BMW Seria 5 528i - 2
BMW Seria 5 528i - 3
BMW Seria 5 528i - 4
BMW Seria 5 528i - 5
BMW Seria 5 528i - 6
BMW Seria 5 528i - 7
BMW Seria 5 528i - 8
BMW Seria 5 528i - 9
BMW Seria 5 528i - 10
BMW Seria 5 528i - 11
BMW Seria 5 528i - 12
BMW Seria 5 528i - 13
BMW Seria 5 528i - 14
BMW Seria 5 528i - 15
BMW Seria 5 528i - 16
BMW Seria 5 528i - 17

1 / 18

BMW Seria 5 528i - 1
BMW Seria 5 528i - 2
BMW Seria 5 528i - 3
BMW Seria 5 528i - 4
BMW Seria 5 528i - 5
BMW Seria 5 528i - 6
BMW Seria 5 528i - 7
BMW Seria 5 528i - 8
BMW Seria 5 528i - 9
BMW Seria 5 528i - 10
BMW Seria 5 528i - 11
BMW Seria 5 528i - 12
BMW Seria 5 528i - 13
BMW Seria 5 528i - 14
BMW Seria 5 528i - 15
BMW Seria 5 528i - 16
BMW Seria 5 528i - 17

24 czerwca 2024 0:07

ID: 6125355384

Szczegóły

Oferta od

Prywatne

Pokaż oferty z numerem VIN

Tak

Ma numer rejestracyjny

Tak

Marka pojazdu

BMW

Model pojazdu

Seria 5

Wersja

528i

Rok produkcji

2000

Przebieg

392 456 km

Pojemność skokowa

2 793 cm3

Rodzaj paliwa

Benzyna

Moc

193 KM

Skrzynia biegów

Manualna

Spalanie Poza Miastem

7.0 l/100km

Typ nadwozia

Kombi

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Kolor

Bordowy

Rodzaj koloru

Metalik

Kraj pochodzenia

Niemcy

Zarejestrowany w Polsce

Tak

VIN

Wyświetl VIN

13 pól zweryfikowanych

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Wyposażenie

Klimatyzacja automatyczna

Elektryczne szyby przednie

Elektryczne szyby tylne

Opis

Sprzedam BMW E39 528i Touring z roku 2000 z manualna skrzynią biegów i poszukiwanym silnikiem M52TuB28. Jest to tzw. "międzylift".

Samochód jest sprawny, ma aktualny przegląd techniczny (do grudnia 2024) oraz ubezpieczenie OC (do sierpnia 2024). Jest używany na co dzień.

BMW w rodzinie od listopada 2016 roku. Zrobiliśmy nim od tamtej pory ok. 200 tys. km.


Wyposażenie i specyfikacja:

- klimatyzacja automatyczna dwustrefowa,

- elektryczne wszystkie szyby,

- szyby przyciemniane folią Midnight Reflex,

- tempomat,

- samopoziomujące zawieszenie pneumatyczne,

- skórzana tapicerka w kolorze beżowym,

- podgrzewane fotele,

- radio OEM z CD,

- ksenon OEM,

- felgi Dotz 18 cali z oponami letnimi,

- felgi OEM BMW 15 cali z oponami zimowymi (za dopłatą),

- lakier Royal Rot metalizowany,


W przeciągu ostatniego roku użytkowania zostały dokonane nw naprawy i czynności serwisowe:

 wymiana tylnej klapy;

 kompletne sprzęgło LUK;

 amortyzatory + sprężyny + odboje i poduszki przód Sachs do wersji V8 z wymianą;

 wymiana prawego progu wraz z wzmocnieniami, poszyciem, zabezpieczeniem i lakierowaniem;

 zabezpieczenie i lakierowanie lewego progu;

 reflektory ksenon OEM Hella wraz z polerowaniem, nowe dysze spryskiwaczy reflektorów;

 wymiana poduszki lewej nivo wraz z ustawieniem i poziomowaniem, nowe zabezpieczenia zaworków nivo;

 dokładka przednia AC Schnitzer wraz z lakierowaniem;

 odkażanie wnętrza;

 czujnik temperatury zewnętrznej Meyle; czujnik poziomu oleju silnikowego Hella; filtr oleju Mann-Filter; olej silnikowy ELF 5W50; osłona przekładni kierowniczej Lemfoerder; osłona rozbryzgująca tarczy hamulcowej Blic, sonda lambda Bosch; wymiana lewego mieszka gumowego na listwie zębatej przekładni kierowniczej; wymiana tarczy kotwicznej i ww. elementów;

 napełnienie układu klimatyzacji czynnikiem R134A 750 gr;

 naprawa styku magnetycznego podłokietnika;

 Felgi Dotz 18’;

 żarówki cofania LED;

 amortyzatory + sprężyny + talerzyki, poduszki i odboje przód do wersji R6 wraz z wymianą;

 wymiana pompy paliwa;

 odświeżenie układu nawiewów klimatyzacji;

 regeneracja prawego przedniego zacisku;

 naprawa klamki wewn. kierowcy, spinki tapicerki (panel drzwi kierowcy), regeneracja prowadnicy szyby;

 naprawa centralnego zamka z kluczyka (zamykanie i otwieranie pojazdu);

 naprawa wycieraczek szyby czołowej;

 czyszczenie wnęki serva, diagnostyka braku iskry na 5 cylindrze i twardego pedału hamulca (zalecenia: nowa uszczelka filtra powietrza, wymiana podszybia, wymiana oleju silnikowego z filtrem);

 wymiana oleju na 5W50, czyszczenie odmy, wymiana przewodu odmy, łącznik elastyczny wału;

 podpora wału, wymiana kompletnego układu wydechowego, łącznik wydechu, uszczelki;

 naprawa nivo – wymiana kompresora, regulatora ciśnienia;

 koła + opony zimowe;

 naprawa podłogi;

 wymiana przewodu i pompki wysprzęglika;

- na łączną kwotę 17.783,00 zł.


Nivo sprawne, działa, trzyma i nie puszcza. Płyn chłodniczy nie ucieka. Nie gotuje się. Vanos zrobiony. Klapa bagażnika nie jest dziurawa na wylot. Wszystkie biegi wchodzą, łącznie z trójką. Klima szczelna i chłodzi. Wszystkie szyby działają. Centralny działa.


Auto jest już wiekowe, ma 24 lata, dlatego trzeba mieć na uwadze, iż wkrótce należy będzie wymienić takie elementy, jak pompę wspomagania (rzecz naturalna i znana użytkownikom aut z silnikami z rodziny M52/M52Tu), przeprogramowanie sterownika z 4 sond na 2 sondy lambda, tuleje wózka, szybę klapy tylnej (posiadam osobno ramkę bez rdzy oraz szybę), klocki hamulcowe, obszycie kierownicy, montaż podkładek pod podnoszenie progów itp.


Jako, że posiadam drugi egzemplarz tego modelu jako rezerwuar części, do auta mogę dołożyć drzwi tylne w kolorze, ramkę szyby klapy tylnej, drugą szybę klapy tylnej, podszybie OEM pompowane fotele komfort z kompletnym wnętrzem z boczkami w kolorze wrzosowym + czego dusza zapragnie, na zasadzie "co potrzeba". Temat części zapasowych jest do uzgodnienia.


Lokalizacja: Szczecin.


Nie rezerwuję, nie zaliczkuję, nie zamieniam.

 

Informacje o sprzedającym

Jakub

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2024

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Mierzyn, policki, Zachodniopomorskie

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Carsmile.pl
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie