Na pierwsze: nie daj się zwariować tą imponującą liczbą kilometrów. Wszystko zależy od dobrego utrzymania, a zwłaszcza wymiany oleju co 15 000 km.
Miłośnik wie, że ten samochód w 2005 roku był najlepszym, co można było wtedy dostać. Najmocniejszy silnik diesla sześciocylindrowego. Trzycylindrowy silnik sześciocylindrowy z 2 turbosprężarkami. Słyszysz jak one świszczą?
Ten samochód, dostarczony pierwotnie w Holandii, był serwisowany przez dealera aż do 250 000 km (zobacz również ostatnie dwa zdjęcia z pieczęciami). Kupiłem go 5 lat temu przy przebiegu 350 000 km. Obecnie samochód ma przebieg 431 000 km i szuka nowego właściciela. Ja sam kupiłem już siedmioosobowy pojazd. Ważne świadectwo przeglądu do 17 lipca.
W ciągu ostatnich 5 lat samochód przeszedł wiele miłości.
Oto lista:
350k Łańcuch rozrządu (profilaktycznie), pasek V, pompa wody
350k Przekładnia automatyczna przepłukana
350k Filtr paliwa
350k Sufit panoramiczny
373k Zawieszenie pneumatyczne tylne i kompresor
373k Amortyzatory i sprężyny przednie
415k Intercooler
420k Alternator
426k Pasek V, napinacz
Ulepszenia:
Przyciemniane szyby od słupka A
Ekran multimedialny Android
Kamera parkingowa
Lusterka z automatycznym przyciemnianiem
Wyświetlacz Head-up
Przyciemniane szyby od słupka A
Do zrobienia:
Wymiana oleju
Przepłukanie automatu
Przymocowanie osłony termicznej wydechu
Błąd czujnika kąta skrętu
Usunięcie kodu błędu oświetlenia tablicy rejestracyjnej w związku z kamerą parkingową
Poza drobnymi rysami samochód nadal jeździ bardzo dobrze. Wygodne fotele. Automatyczna skrzynia biegów również działa bez problemów.
Kto chce odebrać ten samochód w Rotterdamie?