Przedmiotem oferty jest moje prywatne auto : BMW 545i.
Jestem drugim właścicielem auta (w moich rękach od 2014 roku, poprzedni właściciel również użytkował je przez 10 lat).
Auto zakupione z przebiegiem ~134tys km. Obecnie przebieg dochodzi do 260 tys km, ale raczej już go nie przekroczę ponieważ użytkuję kolejne auto.
Najważniejsze elementy z wyposażenia poniżej (oczywiście można zdekodować VIN w celu pełnej listy / lub mogę ją podesłać w odpowiedzi na zapytanie):
Kolor : Silber-grau metallic (A08)
Wnętrze: Czarna skóra Dakota (LCSW)
S456 : przednie fotele komfortowe
S494 + S496: grzane przednie fotele i tylna kanapa
S403 : szyberdach
S339 : Shadow-Line
S563 : Pakiet oświetleniowy
S522 + S524 : Światła xenonowe adaptacyjne (skrętne)
S677 : HiFi System Professional DSP (Logic7)
S694 : zmieniarka 6CD
S524 + S522 : Światła ksenonowe, adaptacyjne
S508 : Czujniki parkowania przód + tył (PDC)
S534 : dwustrefowa klimatyzacja
S255 + S248 : Kierownica sportowa, podgrzewana
S540: Tempomat
S229 : Dynamic Drive
S217 : Aktywny układ kierowniczy (Active steering)
S226 : sportowe dostosowanie podwozia
Auto regularnie serwisowane, z wymianą elementów eksploatacyjnych i napraw, z wyprzedzeniem. Na wiele wymian eksploatacyjnych/ napraw/ części - posiadam faktury. Po zakupie auta w 2014, również w jednym z ASO (w którym był ostatni serwis auta) uzyskałem faktury za ostatnie 5 lat usług serwisowych (2009-2014).
Olej w silniku wymieniany co 8-10tys km [RAVENOL HCL 5W-30 (norma BMW Longlife-01)], a w skrzyni biegów wymieniany przy ~80 tys km, 164 tys. km, 228 tys. km.
Najważniejsze wymiany (nie wypisuję poniżej jakiś wymian uszczelek, przewodów układu chłodzenia, wymiany filtrów, czy oleju do silnika itd):
01.2024 - poduszki amortyzatora, sprężyny przód, końcówka drążka
12.2023 - uszczelniacz wału Corteco
09.2021 - wymiana oleju w skrzyni [miska, olej, hilza, okular, śruby ]
07.2021 - żarniki xenon (Osram D2S night braker laser)
04.2021 - tarcze przód OE BMW [222k] + klocki textar
07.2020 - kolizja, drzwi, strona kierowcy
08.2019 - oprócz serwisu olejowego, łącznik stabilizatora, wahacz, tuleje wahliwe (tył)
11.2018 - nowy rozrząd, uszczelniacze zaworowe, uszczelnienie silnika, świece, fajki świec, tuleja, wymiana na nowe uszczelki pod deklem w płaszczu wodnym (by Sebek - admin dawnego forum 7er)
06.2016 - wymiana oleju w automatycznej skrzyni biegów [miska, olej, hilza, okular, śruby, tuleje i "grzybki" w mechatronice]
03.2016 - instalacja gazowa MR Garage (kme twin tur, barracudy, faro, stag 300 qmax)
oczywiście w międzyczasie wymiany uszczelek (m.in. pompy vacum, obudowy rozrządu, pasków, termostatów, rolek, płynu chłodzącego, hamulcowego , oleju w silniku, łożysk sprężarki klimatyzacji, klocków, regeneracji alternatora
Auto sprzedaję z letnimi felgami S124 o dwóch szerokościach: na przodzie Pirelli PZero PZ4 245/45R18 97Y, na tyle Continental ContisportContact 3 265/35R18 97Y.
Auto zadbane i bezwypadkowe, z oryginalną powłoką lakierniczą.
Bmw z końca 07-2004, w moich rękach od 05-2014.
VIN: WBANB33564B114181.
Cena auta jest poniżej rynkowej przede wszystkim ze względu na niestandardowe 'cykanie' z silnika.
Auto ma pełną moc zarówno na benzynie, jak i zasilane LPG - ale zakładam, że będzie wymagało sprawdzenia i poniesienie jakichś kosztów, aby spokojnie i sprawnie pozwalało się przemieszczać nowemu nabywcy.
W aucie trzeba będzie również sprawdzić pobór prądu - ponieważ pozostawione na dłużej, rozładowuje akumulator (zapewne moduł komfortu / ibs etc).
Zapraszam do kontaktu (w przypadku gdy nie odbieram telefonu, proszę o smsa i w wolnej chwili oddzwonię)