Witam , mam na sprzedaż piękne BMW E34 w kolorze sterling silver z1988r
Samochód w moich rękach przez 20 lat przez ten czas w samochodznie zrobiłem szereg zmian modyfikacji itp
Autko jak na swoje lata jest w świetnej kondycji , srodek auta zadbany nie wytarty wszystkie skórzane fotele, boczki, kanapa zadbana nie podarta ani nie wytarta , odnosnie srodka pare lat temu dołożyłem skórzane fotele wraz z tylną kanapą , gałka kierownica licznik M5, podstopnica M5 , listwy przy drzwiach M5 , czarna podsufitka , tunel M5 ,
Z zewnątrz założone zostały zderzak tył, przód oraz progi i listy M-Technik oraz założone ORGINALNE felgi styling 37 o dwóch szerokościach , tył większy przód mniejszy , customowy tłumik końcowy , oraz dołożyłem na tył i przód emblemanty M , prosze nie mylić z M5 widoczne na zdj
Jeżeli chodzi o to co pod maską i zawiesznie to orginalnie był m20b20 (2,0 130km) aktualnie jest włożony kompletny swap m50b25 (2.5 192km) wraz ze skrzynią oraz dyfrem silnik został zamontowany bardzo staranie mozna powiedziec ze jak z fabryki przed swapem silnik przeszedł kompletny przegląd oraz remont , z modyfikacji odnosni silnika to żadnych nie ma jedyne co na kolektorach są bandaże ,filtr K&N oraz rozpórka przednich kielichów ,zawieszenie pare lat temu było piaskowane i malowane na niebiesko.
Z zewnątrz auto prezentuje sie pięknie , takich samochodów juz coraz mniej na ulicy i przykuwa wielką uwage ,ten kolor w połączeniu z pięknymi i zadbanymi felgami robi wielką robotę , każdy sie obraca lub robi zdj
W samochodnie prawie nie ma żadnych zamienników , wszystkie części ktore w przeszłości sie psuły starałem wymieniac na orginalnie a nie na zamienniki , BMKA jezdzi pali wszystko działa każdy guzik działa nic nie jest zepsute , silnik pracuje równo cicho oraz nie grzeje sie , nie jest to nowy samochód więc kultura pracy tego motoru jest inna niż wspołczesne samochody , nie wymaga duzego wkładu własnego , na dniach wymieniam tarcze przód/tył wraz z klockami oraz zmieniam olej , do zrobienie w autku są tak zwane wady tego modelu takie jak , rdzewiejące doły drzy oraz szyber-dach, strona kierowcy przy dolnych listwach zaczeła lekko rdzewieć , lewa strona na dole troszke mniej , na szyber-dachu pokazały sie 2 małe bąble, nie uważam ze jest to jakaś wielka naprawa ale dla doprowadzenia auta to stanu IDEALNEGO moza to zrobić (dla bardziej zainteresowanych wysle zdj)
Samochód jest zemna przez 20 lat nie spieszy mi sie ze sprzedażą jest dlamnie tez dużym sentymetem dlagego jezeli chodzi o zamiane to tylko i wyłącznie na gotówke
Kalkulator ma jedynie charakter poglądowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Warunkiem udzielenia kredytu konsumenckiego jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej i ryzyka kredytowego konsumenta, a ostateczne warunki kredytowania zależą od wyniku tej oceny.
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.