BMW Seria 5 525i - 1
BMW Seria 5 525i - 2
BMW Seria 5 525i - 3
BMW Seria 5 525i - 4
BMW Seria 5 525i - 5
BMW Seria 5 525i - 6
BMW Seria 5 525i - 7
BMW Seria 5 525i - 8
BMW Seria 5 525i - 9
BMW Seria 5 525i - 10
BMW Seria 5 525i - 11
BMW Seria 5 525i - 12
BMW Seria 5 525i - 13
BMW Seria 5 525i - 14
BMW Seria 5 525i - 15
BMW Seria 5 525i - 16
BMW Seria 5 525i - 17

1 / 18

BMW Seria 5 525i - 1
BMW Seria 5 525i - 2
BMW Seria 5 525i - 3
BMW Seria 5 525i - 4
BMW Seria 5 525i - 5
BMW Seria 5 525i - 6
BMW Seria 5 525i - 7
BMW Seria 5 525i - 8
BMW Seria 5 525i - 9
BMW Seria 5 525i - 10
BMW Seria 5 525i - 11
BMW Seria 5 525i - 12
BMW Seria 5 525i - 13
BMW Seria 5 525i - 14
BMW Seria 5 525i - 15
BMW Seria 5 525i - 16
BMW Seria 5 525i - 17

Najważniejsze

Przebieg

274 614 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Kombi

Pojemność skokowa

2 494 cm3

Moc

192 KM

Opis

Witam,


Mam do zaoferowania BMW E34 525i Touring M50B25 Vanos z 1992r.

VIN WBAHJ51030GB83106 Data pierwszej rejestracji 01.10.1992r

Samochód posiadam od 2017r i od tego czasu sukcesywie był doprowadzany do lepszego stanu.

Niestety po 7 latach przyszedł czas aby się rozstać

BMW zostało sprowadzone do polski w 2006r i uzytkowane przez starszego Pana od którego je odkupiłam.

Przebieg na ta chwilę wynosi ~380tysięcy, przy czym licznikowy to ~280tysięcy.

Rozbieżność wynika z wymiany licznika, ponieważ stary licznik miał wypalone piksele.

Samochód bezwypadkowy, w dużej części w oryginalnym lakierze, bardzo zadbany jak na e34, które ciągle jest użytkowane.

Zostało włożone w nią wiele pracy i pieniędzy.

Zaraz po zakupie silnik przeszedł większy serwis, został wymieniony olej ze wszystkimi filtrami, została zrobiona płukanka, uszczelnienie, świece, fajki od świec.

Po tych zabiegach silnik wrócił z 10W40 na zalecane przez producenta 5W40

Nastepnie znalazam blacharza starej daty w celu naprawy blacharki. Samochód posiadał korozję na dołach błotników przód, dołach drzwi, błotników tył oraz progach.

Pan blacharz wyciął zainfekowaną blachę, zabezpieczył profile wewnątrz, zrobił wstawki, wycynował.

Blacharka jest zrobiona porządnie, w większości miejsc jest to wyprowadzone bez szpachli, samą cyną, dzieki temu po tylu latach blacha nadal w tych miejscach trzyma sie dobrze. Posiadam zdjęcia z każdego etapu prac blacharskich.

E34 powędrowało następnie do lakiernika, który pomalował tylko te miejsca w których ingerował blacharz, aby zachować jak najwiecej oryginalnego lakieru

Kolejnym etapem prac była konserwacja,którą wykonał mój znajomy. Po oczyszczeniu podłogi ze starej konserwacji został nałożony podkład antykorozyjny, na to poszedł baranek Novol a do profili zamkniętych Mike Sanders.

Konserwacji nie żałował, efektem było to, że samochód nawet po roku potrafił w upalne dni nadal zostawić tłuste plamy pod sobą z konserwacji która wyciakała z profili.

Zaraz po blacharce, lakierowaniu oraz konserwacji przyszedł czas na zawieszenie. Tu było robione wszystko kompleksowo, w sumie wymieniono większość zawieszenia

Z przodu wymienione zostały amortyzatory wraz z odbojami, osłonami, łożyskami, wahacze, drązki kierownicze, łączniki stabilizatora, łącznik miedzy przedkładnią a drązkami.

Z tyłu z koleji zostało zlikwidowane nivo które się rozciekło. W jego miejsce zamontowano nowe amortyzatory z całym osprzetem, tuleje ,łączniki.

Dodatkowo zostały zamontowane sprężyny Einbach ProKit z delikatnym obniżeniem.

Na tym etapie prace przekroczyły już dwukrotność zakupu BMW :)

W kolejnych latach wymienione było sprzegło wraz z wysprzeglikiem, wszystkie tarcze z klockami oraz regeneracja zacisków, chłodnica, sprzęgło, przewody paliwowe oraz oringi przy wtryskach, pompa wody, regeneracja alternatora, pompa wspomagania, uszczelniacz wału i wiele, wiele innych,

Nie były tam montowane tanie zamienniki, bardzo często części z pierwszego montażu, oryginały lub Febi,SKF,MOOG itp

Silnik:

M50B25 na Vanosie, bardzo zdrowy suchy, piec, nie pobiera oleju,nie kopci, nie był upalany, ma moc, chodzi równo i cicho. Brak jakikowiek zastrzeżen co do jego stanu nigdy nie widział gazu ani młodego gniewnego.

O dziwo po tylu latach BMW posiada katalizatory a wisienką na torcie jest końcowy tłumik Eisenmanna, co podkreśla brzmienie silniak. Co ciekawe, wydech został zamontowany w 1993r w salonie BMW, jest wbity w Brief, oraz jest do niego rachunek i dokumenty.

Wnętrze:

Pomimo tego, że jest na swój wiek zadbane to niestety jest to wczesne e34 ze swoimi bolączkami.Starałam się jakoś zapobiegać jego degradacji więc, została wymieniona podsufitka,bo wisiała, wymienione fotele, bo były potargane i te znów zaczęły pękać, boczki wymienione na poliftowe, bo poprzednie były naprawione i znów zaczęły sie rozwarstwiać.

Z wyposażenia mamy pełny komputer, elektryczne wszystkie szyby, elektryczne lusterka, podłokietniki przednich foteli, panorama (sprawna) BRAK KLIMY!!!!

Do samochodu dorzucam opony zimowe Hankook na felgach stalowych 15 cali


MANKAMENTY

-Przetarcia na fotelach standardowo dla e34

-Rysy od wycieraczki na przedniej szybie, nie robiłam nic z tym bo szyba przód jest oryginalna z 1992r, nie chciałam jej zmieniać

-Drobne otarcia i rysy

-Delikatne pękniecie przedniego zderzaka

-Pojawiaja się drobne oznaki korozji w miejscah gdzie jeszcze nie było ingerencji, spokojnie do ogarnięcia w formie zaprawek

-Opony lato do dojechania


Reasumując, bardzo fajne, oryginalne, zdrowe E34 gdzie niewielkim kosztem można z niej zrobić fajny materiał na żołte blachy. Zapraszam do oględzin i jazdy próbnej, nie widzę problemu aby podjechać na kanał/SKP/ mechanika, wykonać pomiar czujnikiem lakieru.

 

16 października 2024 20:54

Szczegóły

Podstawowe

Rok produkcji

1992

Model pojazdu

Seria 5

Wersja

525i

Generacja

E34 (1988-1996)

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Kolor

Zielony

VIN

14 pól zweryfikowanych

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Potrzebujesz finansowania?

Nowość

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

17250

PLN

Min. 2 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Usługi w ramach OTOMOTOPAY są świadczone na podstawie Regulaminu OTOMOTOPAY.

Kalkulator ma jedynie charakter poglądowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Warunkiem udzielenia kredytu konsumenckiego jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej i ryzyka kredytowego konsumenta, a ostateczne warunki kredytowania zależą od wyniku tej oceny.

 

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Radio

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Marta

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2024

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Sosnowiec, Śląskie

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store