BMW Seria 5 540i - 1
BMW Seria 5 540i - 2
BMW Seria 5 540i - 3
BMW Seria 5 540i - 4
BMW Seria 5 540i - 5
BMW Seria 5 540i - 6
BMW Seria 5 540i - 7
BMW Seria 5 540i - 8
BMW Seria 5 540i - 9
BMW Seria 5 540i - 10
BMW Seria 5 540i - 11
BMW Seria 5 540i - 12
BMW Seria 5 540i - 13
BMW Seria 5 540i - 14
BMW Seria 5 540i - 15
BMW Seria 5 540i - 16
BMW Seria 5 540i - 17

1 / 18

BMW Seria 5 540i - 1
BMW Seria 5 540i - 2
BMW Seria 5 540i - 3
BMW Seria 5 540i - 4
BMW Seria 5 540i - 5
BMW Seria 5 540i - 6
BMW Seria 5 540i - 7
BMW Seria 5 540i - 8
BMW Seria 5 540i - 9
BMW Seria 5 540i - 10
BMW Seria 5 540i - 11
BMW Seria 5 540i - 12
BMW Seria 5 540i - 13
BMW Seria 5 540i - 14
BMW Seria 5 540i - 15
BMW Seria 5 540i - 16
BMW Seria 5 540i - 17

Najważniejsze

Przebieg

257 000 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

Kombi

Pojemność skokowa

3 982 cm3

Moc

286 KM

Opis

Witam,



sprzedam swoje prywatne BMW E34 V8 540 iA w wersji Touring (kombi). Auto importowane ze Szwajcarii, w moich rękach od 12 lat! Kupione z zamiarem spełnienia marzenia posiadania starej bawarki V8, cieszącej oko i dającej frajdę z za kierownicy.



Wyposażenie seryjne:

- klimatyzacja manualna,

- szyby elektryczne x4,

- lusterka elektryczne i podgrzewane,

- centralny zamek,

- duże OBC (komputer pokładowy),

- poduszka powietrzna kierowcy i pasażera,

- wspomaganie kierownicy,

- ABS,

- ASC (kontrola trakcji),

- PDC (czujniki cofania),

- skrzynia automatyczna,

- Nivo (zawieszenie hydrauliczne tył, samopoziomujące),

- światła przeciwmgłowe,

- zapalniczka tył,

- latarka w schowku (biała OEM),

- komplet narzędzi w klapie bagażnika włącznie z niebieską mikrofibrą.



Wyposażenie dodatkowe (dołożone przeze mnie):

- skórzane wnętrze w tym przednie, manualne, podgrzewane (nie podłączone) fotele Sportsitze, marszczone boczki drzwi,

- czarna podsufitka, czarne słupki, czarne daszki, rączki i obudowy oświetlenia/głośników,

- kierownica z airbagiem z wyposażenia akcesoryjnego M5 (kierownicę OEM dodaje w komplecie),

- podłokietnik z dużym schowkiem z wyposażenia akcesoryjnego M5,

- listwy progowe M5 (oryginalne dodaje w komplecie),

- rozbudowane car audio: scena przednia składająca się z zestawu głośników dwudrożnych (tweetery i woofery) renomowanej firmy Scanspeak, od podstaw zbudowane i wygłuszone wnęki głośnikowe przy nogach (za ori maskownicami), OEM obudowy głośników w narożnikach przednich drzwi. Tylne głośniki (w dachu) bez zmian, w bagażniku skrzynia basowa. Całość spięta z dwoma wzmacniaczami. Jednostka sterująca to Blaupunkt Bremen SQR (z bluetooth, systemem głośnomówiącym (2 mikrofony), DAB, slotem SD, 2x USB w tym jednym w schowku). Dla osób nie tolerujących radia w tego typu samochodach (co oczywiscie rozumiem), dodaję OEM zaślepkę wnęki pod radio ;),

- OEM uchwyt na gaśnicę pod fotelem kierowcy (rzadko spotykany),

- światła przednie zbudowane na nowych podzespołach na wzór BH (bardzo dobrze świecą),

- przyciemniane kierunki przednie i halogeny,

- światła tylne z białymi kierunkowskazami (bardzo rzadko spotykane w turasach),

- środkowy tłumik zastąpiony X-pipe Turbo Works w obudowie, tłumik tylny wykonany na zamówienie w MG Motorsport (w komplecie dodaje OEM tłumiki), katy sprawne, nie ruszane,

- rozpórka przednich kielichów,

- obniżone zawieszenie (sprężyny),

- lotka tylnej szyby wykonana na zamówienie,

- zderzak tylny M-Technic z przeszczepionym PDC (OEM zderzak w komplecie),

- oryginalne, skręcane 2TLG koła BBS RC 18" w dwóch szerokościach: przód 8J ET20, tył 9J ET22 (w tych rozmiarach bardzo rzadko spotykane), alu wianki z centralną śrubą robione na zamówienie (w komplecie dodaje oryginalne plastikowe dekielki + klucz),

- świeże opony Michelin Pilot Sport, przód: 225x40, tył: 255x45,

- pomimo, że auto od ok. 10 lat śniegu nie widziało, to dorzucam 4 szt. opon zimowych Semperit 205/65 na osobnych felgach magnezowych R15.



W 2012 roku podjąłem decyzję o lakierowaniu całego nadwozia (Cosmosschwarz - kod 303/9) oraz zabezpieczeniu podwozia i profili zamkniętych. Auto cały czas garażowane, niejeżdżone zimą. Deszczu też unikałem. Wszystkie naprawy robione bez zwłoki i bez oszczędzania na markowych częściach. Olej/filtry zmieniane obowiązkowo raz w roku (dopiero co zalany Liquid Molly 5W/50). W aucie zrobiona masa rzeczy, których nie będę teraz wymieniał, ale dla zainteresowanych mam wszystko spisane i w większości udokumentowane. W ostatnich dwóch latach założyłem chociażby: nową chłodnicę, nową OEM nagrzewnicę wraz z przewodami, nowe świece, nowe łożyska dyferencjału + uszczelniacze i nowy olej. Autem można jechać bez obaw dosłownie na koniec świata. Technicznie bez zarzutu. Do auta dodaje też sporo gratów, które zbierałem z myślą, że mogą się przydać ;) Nowy właściciel dostanie, m.in. komplet nowiutkich, oryginalnych, dolnych listew drzwi M-Technic (z tego co słyszałem już nie dostępne w ASO).

Oczywiście auto ma 31 lat i osoby szukające okazu muzealnego lepiej niech odpuszczą. Pomimo mojej starannej opieki, znajdą się drobne ogniska korozji, które jednak na bieżąco monitoruje i zabezpieczam. Na dzień dzisiejszy nie uznaje ich za wymagające większej interwencji.



Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć telefonicznie. Auto można obejrzeć w Krapkowicach (47-300), woj. opolskie.

Decyzja o sprzedaży jest spontaniczna i pewnie do końca nie przemyślana :), ale związana jest z chęcią realizacji nowego projektu.


Więcej zdjęć na otomoto.


Auto gdzie się nie pojawi, robi duże wrażenie. Serdecznie zapraszam do oględzin i zakupu!


Ps.

Auto posiada ubezpieczenie PZU Mini casco, chroniące przed kradzieżą, zjawiskami pogodowymi i zderzeniem z dziką zwierzyną, ważne do 14.02.2025 r., do którego co roku aktualizowana jest wycena rzeczoznawcy. W pakiecie jest również holowanie do 400 km.

Przegląd ważny do 27.05.2025 r.

Nie będę opisywał jak auto się prowadzi, jak wydech mruczy czy jak muzyka w środku gra. Te doświadczenia zostawiam dla przyjezdnych, prawdziwie zainteresowanych. Jak jesteś fanem marki, zakochasz się odrazu ;)))

 

4 listopada 2024 21:51

Szczegóły

Podstawowe

Rok produkcji

1993

Model pojazdu

Seria 5

Wersja

540i

Generacja

E34 (1988-1996)

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Kolor

Czarny

VIN

14 pól zweryfikowanych

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

59625

PLN

Min. 2 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Usługi w ramach OTOMOTOPAY są świadczone na podstawie Regulaminu OTOMOTOPAY.

Kalkulator ma jedynie charakter poglądowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Warunkiem udzielenia kredytu konsumenckiego jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej i ryzyka kredytowego konsumenta, a ostateczne warunki kredytowania zależą od wyniku tej oceny.

 

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Klimatyzacja manualna

Tapicerka skórzana

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Jarek

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2024

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Krapkowice, krapkowicki, Opolskie

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store