Witam,
sprzedam swoje prywatne BMW E34 V8 540 iA w wersji Touring (kombi). Auto importowane ze Szwajcarii, w moich rękach od 12 lat! Kupione z zamiarem spełnienia marzenia posiadania starej bawarki V8, cieszącej oko i dającej frajdę z za kierownicy.
Wyposażenie seryjne:
- klimatyzacja manualna,
- szyby elektryczne x4,
- lusterka elektryczne i podgrzewane,
- centralny zamek,
- duże OBC (komputer pokładowy),
- poduszka powietrzna kierowcy i pasażera,
- wspomaganie kierownicy,
- ABS,
- ASC (kontrola trakcji),
- PDC (czujniki cofania),
- skrzynia automatyczna,
- Nivo (zawieszenie hydrauliczne tył, samopoziomujące),
- światła przeciwmgłowe,
- zapalniczka tył,
- latarka w schowku (biała OEM),
- komplet narzędzi w klapie bagażnika włącznie z niebieską mikrofibrą.
Wyposażenie dodatkowe (dołożone przeze mnie):
- skórzane wnętrze w tym przednie, manualne, podgrzewane (nie podłączone) fotele Sportsitze, marszczone boczki drzwi,
- czarna podsufitka, czarne słupki, czarne daszki, rączki i obudowy oświetlenia/głośników,
- kierownica z airbagiem z wyposażenia akcesoryjnego M5 (kierownicę OEM dodaje w komplecie),
- podłokietnik z dużym schowkiem z wyposażenia akcesoryjnego M5,
- listwy progowe M5 (oryginalne dodaje w komplecie),
- rozbudowane car audio: scena przednia składająca się z zestawu głośników dwudrożnych (tweetery i woofery) renomowanej firmy Scanspeak, od podstaw zbudowane i wygłuszone wnęki głośnikowe przy nogach (za ori maskownicami), OEM obudowy głośników w narożnikach przednich drzwi. Tylne głośniki (w dachu) bez zmian, w bagażniku skrzynia basowa. Całość spięta z dwoma wzmacniaczami. Jednostka sterująca to Blaupunkt Bremen SQR (z bluetooth, systemem głośnomówiącym (2 mikrofony), DAB, slotem SD, 2x USB w tym jednym w schowku). Dla osób nie tolerujących radia w tego typu samochodach (co oczywiscie rozumiem), dodaję OEM zaślepkę wnęki pod radio ;),
- OEM uchwyt na gaśnicę pod fotelem kierowcy (rzadko spotykany),
- światła przednie zbudowane na nowych podzespołach na wzór BH (bardzo dobrze świecą),
- przyciemniane kierunki przednie i halogeny,
- światła tylne z białymi kierunkowskazami (bardzo rzadko spotykane w turasach),
- środkowy tłumik zastąpiony X-pipe Turbo Works w obudowie, tłumik tylny wykonany na zamówienie w MG Motorsport (w komplecie dodaje OEM tłumiki), katy sprawne, nie ruszane,
- rozpórka przednich kielichów,
- obniżone zawieszenie (sprężyny),
- lotka tylnej szyby wykonana na zamówienie,
- zderzak tylny M-Technic z przeszczepionym PDC (OEM zderzak w komplecie),
- oryginalne, skręcane 2TLG koła BBS RC 18" w dwóch szerokościach: przód 8J ET20, tył 9J ET22 (w tych rozmiarach bardzo rzadko spotykane), alu wianki z centralną śrubą robione na zamówienie (w komplecie dodaje oryginalne plastikowe dekielki + klucz),
- świeże opony Michelin Pilot Sport, przód: 225x40, tył: 255x45,
- pomimo, że auto od ok. 10 lat śniegu nie widziało, to dorzucam 4 szt. opon zimowych Semperit 205/65 na osobnych felgach magnezowych R15.
W 2012 roku podjąłem decyzję o lakierowaniu całego nadwozia (Cosmosschwarz - kod 303/9) oraz zabezpieczeniu podwozia i profili zamkniętych. Auto cały czas garażowane, niejeżdżone zimą. Deszczu też unikałem. Wszystkie naprawy robione bez zwłoki i bez oszczędzania na markowych częściach. Olej/filtry zmieniane obowiązkowo raz w roku (dopiero co zalany Liquid Molly 5W/50). W aucie zrobiona masa rzeczy, których nie będę teraz wymieniał, ale dla zainteresowanych mam wszystko spisane i w większości udokumentowane. W ostatnich dwóch latach założyłem chociażby: nową chłodnicę, nową OEM nagrzewnicę wraz z przewodami, nowe świece, nowe łożyska dyferencjału + uszczelniacze i nowy olej. Autem można jechać bez obaw dosłownie na koniec świata. Technicznie bez zarzutu. Do auta dodaje też sporo gratów, które zbierałem z myślą, że mogą się przydać ;) Nowy właściciel dostanie, m.in. komplet nowiutkich, oryginalnych, dolnych listew drzwi M-Technic (z tego co słyszałem już nie dostępne w ASO).
Oczywiście auto ma 31 lat i osoby szukające okazu muzealnego lepiej niech odpuszczą. Pomimo mojej starannej opieki, znajdą się drobne ogniska korozji, które jednak na bieżąco monitoruje i zabezpieczam. Na dzień dzisiejszy nie uznaje ich za wymagające większej interwencji.
Na wszelkie pytania postaram się odpowiedzieć telefonicznie. Auto można obejrzeć w Krapkowicach (47-300), woj. opolskie.
Decyzja o sprzedaży jest spontaniczna i pewnie do końca nie przemyślana :), ale związana jest z chęcią realizacji nowego projektu.
Więcej zdjęć na otomoto.
Auto gdzie się nie pojawi, robi duże wrażenie. Serdecznie zapraszam do oględzin i zakupu!
Ps.
Auto posiada ubezpieczenie PZU Mini casco, chroniące przed kradzieżą, zjawiskami pogodowymi i zderzeniem z dziką zwierzyną, ważne do 14.02.2025 r., do którego co roku aktualizowana jest wycena rzeczoznawcy. W pakiecie jest również holowanie do 400 km.
Przegląd ważny do 27.05.2025 r.
Nie będę opisywał jak auto się prowadzi, jak wydech mruczy czy jak muzyka w środku gra. Te doświadczenia zostawiam dla przyjezdnych, prawdziwie zainteresowanych. Jak jesteś fanem marki, zakochasz się odrazu ;)))