Sprzedam BMW Serii 5 E39 Sedan z legendarnym 3-litrowym dieslem!
Chcesz poczuć prawdziwą niemiecką moc i elegancję? To auto jest dla Ciebie! Choć ma już swoje lata, nadal robi wrażenie... przynajmniej z daleka. Trochę pordzewiałe, ale przecież rdza to tylko dodatkowa warstwa ochronna.
Oto kilka wyjątkowych cech tego auta:
Silnik: 3-litrowy diesel z podkręconą mocą do 220 koni, który brzmi jak symfonia mocy.
Przebieg: Więcej niż chciałbym przyznać, ale to tylko dowód na wytrzymałość silnika!
Wersja nadwozia: Sedan – idealny na dłuższe trasy i codzienne jazdy.
Wyposażenie: Skórzane fotele elektrycznie sterowane, dające poczucie luksusu na każdej przejażdżce.
Design: Stylowy rdzawy wygląd, idealny dla fanów industrialnego klimatu.
A już na poważnie, auto wygląda jak wygląda, większość elementów jest pordzewiała, o progach nawet nie wspomnę. Silnik odpala, ale do przeczyszczenia jest 3 lub 4 (nie pamiętam dokładnie który) wtrysk bo lekko trzęsie na zimnym. Moc ma, w teorii 223 konie (mapa wgrywana przez poprzedniego właściciela), ale nie sprawdzałem tego nigdy. Do zrobienia podpora wału, bo przy mocnym dodaniu gazu wał stuka jakby miał odpaść i wspomaganie, najprawdopodobniej pompa niedomaga (płyn wymieniłem, pompę rozebrałem i widać było mocne zużycie, ale nigdy jej nie wymieniłem) . Wyposażenie dosyć bogate, elektryka w fotelach przednich i kierownicy, grzanie foteli, klima dwustrefowa, roleta tylna, navi, szyberdach, odpinany hak.
Auto przeżyło ze mną wiele, w tym trasy za granicę po 1500km na strzała, gdyby nie rdza i strefa czystego transportu w Warszawie to jeździłbym dalej, bo jest naprawdę wygodne. Później BMW służyło do nauki blacharstwa i lakiernictwa z różnymi skutkami.
Realne spalanie (komputer lekko zaniża) w trasie, przy prędkości 100-110 km/h wychodzi 5l/100km.
Auto nadaje się na części lub jako wół roboczy
Ubezpieczenie do 24 grudnia, a przegląd do około 7 grudnia
W razie pytań proszę dzwonić, a jakbym nie odebrał to proszę o sms.