Sprzedam moje prywatne BMW E39 525i, silnik M54B25 z instalacją gazową STAG 300 ISA-2, z butlą 72l w miejscu koła zapasowego, wlew pod klapką. Skrzynia biegów automatyczna, 5-cio biegowa, płynnie zmienia biegi, nie szarpie.
Egzemplarze ten jest bogato wyposażony, orginalnie z VINu, między innymi:
-Sportowe zawieszenie M-Technik II, dzięki czemu auto prowadzi się jak po sznurku, nawet w ciasnych zakrętach
-M-Pakiet
-Czarna podsufitka
-Sportowa skórzana kierownica M-Pakietowa
-Shadow-Line
-Czujnik deszczu
-Lusterka fotochromatyczne
-Felgi Styling 66 M-Pakietowe w dwóch szerokościach
-Xenonowe reflektory
-Automatyczna klimatyzacja dwustrefowa(nabita, działa)
-Fotele sportsitze alcantara
-PDC
Dodatkowo w aucie dołożone jest radio z systemem Android i kamera cofania.
Aktualnie założone opony zimowe, rocznik 2023. Na tylnych szybach założona jest folia przyciemniająca.
W komplecie 4 klucze i książka serwisowa prowadzona jeszcze w Polsce, po sprowadzeniu auta w 2016r. z Niemiec.
Dokładam również komplet dywaników gumowych, aby w zimę nie zepsuć welurowych, które są obecnie w samochodzie.
Technicznie auto trzyma się bardzo dobrze, silnik nie bierze oleju, pomimo słusznego przebiegu (na 10 tysięcy kilometrów dolałem 0,5l, żeby wyrównać poziom), we wrześniu tego roku zrobiłem tym samochodem trasę do Grecji i z powrotem(3600km) bez najmniejszego problemu. Średnie spalanie gazu w trasie wychodzi 11,5l/100km.
Sporo rzeczy wymienionych w ostatnim czasie:
-zawieszenie przód, na częściach Meyle HD
-końcówki drążków kierowniczych wraz z cały drążkiem z Lemfordera
-nowa odma olejowa wraz z wężami
-termostat Behr
-komplet świec
-wtryskiwacze gazowe Barracuda
-uszczelka pod pokrywą zaworów
-uszczelka kolektora dolotowego
-pompa wspomagania
-naprawiony wyświetlacz licznika, wszystkie piksele są widoczne
-łożysko tylnego, lewego koła
-łączeniki tłumika
Progi w stanie bardzo dobrym, od dołu auto jest w świetnym stanie, można spokojnie dźwigać na lewarku. Newralgiczne w tym modelu nadkola były robione i nie ma na nich grama rdzy. Są niewielkie naloty rdzy od dołu lewej tylnej ćwiartki, przy łączeniu ze zderzakiem i od dołu prawych przednich drzwi, ale jest to jeszcze na spokojnie do odratowania.
Z minusów to na pewno przydałoby się zregenerować przednie reflektory i odzywa się rolka napinacza paska klinowego (koszt markowego zamiennika to ~170zł).
Auto jak najbardziej do jazdy, a przy odrobinie pracy przejeździ jeszcze drugie tyle, szczególnie, że ten konkretny egzemplarz ma ciekawe wyposażenie, więc moim zdaniem warto.
Zapraszam wszystkich zainteresowanych do kontaktu, z chęcią odpowiem na pytania.