Sprzedam BMW e39 530d z bogatym wyposażeniem, kolor toledoblaumetallic, skrzynia automatyczna, silnik to kultowe już M57D30. Auto sprowadzone z Niemiec w 2009 roku, jestem 3 właścicielem w Polsce. Auto przez cały czas użytkowane jako daily na długie trasy przez wszystkich właścicieli, stąd wysoki przebieg - 525000km autentyczny, nie kręcony, 90% z tego to przebieg autostradowy. Silnik zdrowy, suchy, nie kopci, nie dymi, nie bierze oleju, trzyma moc, pali od strzała na mrozie bez problemu, EKO OFF. BMW jest mechanicznie sprawne, blacharsko naprawdę bardzo dobrze, do poprawek został lakier i kilka pierdół w środku. Olej wymieniany regularnie co 8-10k km. Przez cały czas posiadania BMW jest garażowane. Auto jest bezwypadkowe, ma w historii jakieś parkingówki ale nic wielkiego, podłużnice proste, przy wymianie zawieszenia wszystko pasowało idealnie w otwory fabryczne. Od momentu zakupu włożyłem w to auto dużo pracy, serca i pieniędzy, faktury za naprawy na ponad 30k PLN do wglądu dla poważnie zainteresowanej osoby. Auto stoi na letnich kołach styling 66 17'', zimowe styling 33 16'' mogę dorzucić. Przegląd do lutego 2025, ubezpieczenie do stycznia 2025. Jestem jedynym właścicielem auta, wpisany w dowód, bez stosu umów itp. Auto sprzedaję ponieważ kupiłem nowe oraz nie jeżdżę regularnie długich tras a do miasta nie potrzebuję dużego diesla, nie mam miejsca żeby go gdzieś trzymać a szkoda żeby stał i niszczał, fajnie jakby poszedł do kogoś kto zadba i doceni to auto.
Auto do obejrzenia w Chęcinach k. Kielc lub w Krakowie po wcześniejszym uzgodnieniu
Z wyposażenia posiada:
- lampy xenon przód
- spryskiwacze lamp przód
- podgrzewane dysze spryskiwaczy
- el. lusterka fotochrom, podgrzewane, składane
- czujnik deszczu
- czujnik zmierzchu
- tempomat
- klimatyzacja automatyczna 2-strefowa, sprawna
- kierownica M skórzana, multifunkcja, regulowana elektrycznie, wszystko działa
- el. szyberdach
- wszystkie 4 szyby w prądzie
- el. fotele komforty exclusive z pamięcią, podgrzewane, pompowane z masażem
- czarna podsufitka, nie opada, nie wisi baldachim nad głową
- czujniki parkowania przód i tył
- dołożona kamera cofania
- radio duża navi z DSP
- GPS
- zmieniarka na 6 CD
- webasto
- fabrycznie obniżone zawieszenie M Sport z VIN
- el. roleta tylnej szyby, ładna, nie porwana
- worek na narty w podłokietniku kanapy
- otwieranie i zamykanie szyb z kluczyka
Od momentu zakupu zostało zrobione przy aucie:
- usunięte wycieki z silnika, wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów, nowy kolektor ssący bez klap
- nowe tarcze i klocki ATE przód, tył
- nowa pompa wspomagania
- wymienione praktycznie wszystkie przewody paliwowe
- wymieniona większość przewodów hamulcowych
- zrobione całe zawieszenie, nowe amortyzatory, wahacze, wszystko na częściach Sachs, Meyle, Lemmforder
- nowe turbo + IC
- gruntowny remont blacharski, progi po rekonstrukcji razem z miejscami na lewarek, można spokojnie podnosić auto bez najmniejszego problemu, zrobione nadkola tył i przód, wszystko dodatkowo zabezpieczone, podłoga zdrowa
To tak z grubsza z prac przy samochodzie, była tego masa więc na pewno o czymś zapomniałem, opowiem więcej przez telefon albo na żywo.
Z minusów:
- lakier do poprawek, poprzedniemu właścicielowi nie udała się polerka, maska i dach niestety najbardziej ucierpiały
- osłona lusterka kierowcy do pomalowania w kolor, obecnie czarna, ktoś uszkodził na parkingu
- mimo zrobienia większej części napraw blacharskich nadal jest trochę rudej do usunięcia, głównie typowe dla tego modelu - klapa tył, do tego wychodzi coś na masce i na drzwiach kierowcy przy szybie, wszystko na elementach wymiennych
- lampy przód przydałoby się wypolerować, świecą dobrze ale widać już że są lekko zmęczone
- przednia szyba była wymieniana, odprysk od kamienia na trasie
- widać efekty jazdy po autostradach, odpryski na lakierze od kamieni z przodu auta
- ktoś uprzejmy przejechał kluczami po drzwiach z tyłu
- do zrobienia elektryka z fotelami, ostatnio przestało działać sterowanie w niektórych płaszczyznach, prawdopodobnie zaśniedziałe kostki bo czasami załapie ale nie mam czasu tego rozbierać
- szyberdach się odsuwa do tyłu i zamyka normalnie, nie uchyla się do góry, do zrobienia prowadnice
- wnętrze ogólnie do gruntownego odświeżenia jak ktoś chce robić z tego klasyka, kierownicę wypadałoby obszyć i zregenerować
- PDC do sprawdzenia, wymieniałem część czujników na nowe ale któryś z przodu musiał dostać kamieniem na trasie i piszczy cały czas
- zderzak tył w nienajlepszym stanie, był klejony, ostatnio ktoś przetarł dodatkowo na parkingu
- rozładowana bateria w kluczyku, najlepiej dokupić nowy i dorobić