Oferuję do sprzedaży swoje prywatne BMW 530D E39 w niemalże fabrycznym stanie pomimo 169.000 km przebiegu. Samochód zachował się w doskonałej kondycji mechanicznej oraz wizualnej dzięki temu, że został zakupiony w polskim salonie i użytkowany przez jednego kierowcę do 2019 roku a więc w jednych rękach przez 20 lat. Przez ten czas serwisowany wyłącznie w ASO BMW. W moich rękach od 3 lat i podobnie jak poprzednik (2 lata) traktowaliśmy BMW trochę jak eksponat muzealny wyjeżdżając tylko na specjalne okazje i stąd 3tyś. przebiegu przez ostatnie 5 lat.
Samochód całe swoje „życie” był garażowany i podobnie w moich rękach stoi w garażu, dodatkowo pod pokrowcem. Co prawda gdzieś posiadam do niego opony zimowe z aluminiowymi felgami, ale są praktycznie nie używane od co najmniej kilkunastu lat więc auto raczej zimowej aury nie zaznało, a z kół sugerowałbym wykorzystać jedynie drugi komplet takich samych oryginalnych felg.
Pierwszy właściciel odebrał auto z salonu wraz z mnóstwem oryginalnych kosmetyków BMW i akcesoriów, łącznie z oryginalną elektryczną skrobaczką do szyb z logo BMW, kompletem żarówek oraz zapasowych dekielków na felgi i maskę. Posiadaczem auta był prezes dużej firmy i kupując auto w salonie nie żałował na wyposażenie stąd BMW skonfigurowane jest naprawdę bogato a to rzadkość w latach `90 by kupujący nie zadowalał się ubogą wersją.
Na wyposażeniu jest Webasto, reflektory ksenonowe, audio z „kaseciakiem” ale z oryginalną zmieniarką CD, rolety przeciwsłoneczne a nawet oryginalny immobilizer oraz mechaniczna blokada skrzyni biegów, tempomat, w pełni sprawna klimatyzacja i wiele innych. Znawcy marki mogą wytknąć pewnie … brak oryginalnej latarki w schowku ale uzupełnienie tego braku pozostawiam nabywcy.
Samochód w swoim wygodnym „życiu” doświadczył tylko jednej kolizji i posiadam dokumentację tego zdarzenia. Polonez (tak, kiedyś takie pojazdy poruszały się po drogach) uszkodził lewy błotnik, poza tym incydentem samochód nie doznał żadnych innych kolizji, wypadków. Wszystkie szyby są oryginalne, lakier jedynie na wspomnianym błotniku był poprawiany podczas naprawy blacharskiej w ASO. Nadwozie oraz podwozie nie posiada absolutnie żadnej korozji, a przynajmniej diagnosta podczas ostatniej kontroli takowej nie stwierdził.
Mechanicznie auto jest w stanie perfekcyjnym, za mojej kadencji zdarzyło mi się jedynie wymienić skorodowane przewody paliwowe oraz jakieś elementy w piastach odpowiadające za działania ABS. Na pewno wymagana jest wymiana oleju z uwagi na czas od ostatniej wymiany.
Mógłbym rozpisywać się jeszcze długo na temat mojego BMW ale myślę, że koneserzy marki lub fanatycy motoryzacji z lat `90 zainteresowani tym youngtimerem woleliby osobiście zweryfikować mój opis więc zapraszam do kontaktu.
Podejrzewam, że jest to jedyne lub jedne z nielicznych E39 w kraju pochodzące z polskiej sieci dealerskiej, dodatkowo z czarnymi tablicami rejestracyjnymi więc świadomie wyceniam samochód znacznie powyżej średniej z ogłoszeń motoryzacyjnych. Proszę również uszanować moją subiektywną wycenę i zaniechać składania propozycji znacznie odbiegających od mojej oferty. Moje BMW czeka jednak na nabywcę świadomego stanu i pochodzenia auta jakie sprzedaję, by dalej cieszyć oko, uzupełnić czyjąś kolekcję lub chwalić się innym fanom marki np. na zlotach.
Proszę by firma AAAauto nie podejmowała prób kontaktu składając niedorzeczne propozycje:-)