Dzień dobry,
Z ciężkim bólem tworzę to ogłoszenie, sytuacja życiowa zmusiła mnie do sprzedaży mojego wymarzonego samochodu jakim jest BMW E39 530i nigdy nieskalana gazem jednostka benzynowa o mocy 231 KM oznakowana kodem m54b30 z REALNYM przebiegiem 250 000 km w kolorze OXFORDGRUEN.
Środek w kolorze nadwozia, cudownie się prezentuje, chodniczki praktycznie nówki, z tyłu nikt nigdy nie siedział oprócz mojego 5 letniego syna, którego zabierałem na przejażdżki.
Blacharsko w prawie idealnym stanie, kilka rysek po niedawnym spotkaniu z mechanikiem... co o ogóle nie powinno się stać.
BMW cała malowana oprócz dachu.
BMW wyposażone bardzo dobrze, moim zdaniem powinna to być wersja individual.
Pełna elektryka foteli, kierownicy, szyberdach, prawe lusterko pochyla się po wbiciu wstecznego.
Zmieniarka płyt w bagażniku oczywiście działająca.
BMW na ksenonach, widoczność w nocy fenomenalna.
Sterownik skrzyni z alpiny, fabrycznie były 2 katy, których już nie ma.
Wydech oryginał, brzmi fantastycznie.
BMW przez ostatnie 7 lat zrobiła jakieś 10 tyś km w tym ja przez ostatnie pół roku osobiście jakieś 3 tys. Jeden raz jechałem w deszczu bo mnie złapał, BMW nie wie co to deszcz i śnieg, zawsze garażowana. Auto cieszy oko i jeździłem nią tylko na weekendy.
Autko stoi na 19 felgach "słoneczkach" z e65. Opony 225/35/19. Z tyłu nówki sztuki Uniroyal rainsport. Nie jest to autko do codziennej jazdy, BMW miała cieszyć oko i jeździć weekendowo. Felgi do renowacji ale nie ma tragedii.
Nigdy jej nie katowałem, olej w silniku i skrzyni zawsze rozgrzany przed jazdą. Nie pamiętam żebym przekroczył nią 150 km/h.
Samochód poszanowany, nie jest to kolejny ulep po dziesięciu właścicielach, wszystkie szyby oryginał BMW. Auto BEZWYPADKOWE. Zapraszam do sprawdzenia VINu, nie mam nic do ukrycia. Jazda nim to czysta przyjemność.
WADY:
-"Leje się" z korka oleju - korek do wymiany przy kolejnej wymianie oleju
- Mimośrody tył do zrobienia
- Prawy drążek do skrócenia około 1 cm bo inaczej nie ustawimy kierownicy prosto na geometrii
- Wsteczny nie zawsze współpracuje, czasem tak czasem nie, prawdopodobnie wybierak
- Wyświetlacz licznika do naprawy, widać tylko początek, klasyczna usterka w tych samochodach
- "Jeż" w nawiewie, czasami świruje i się nie załącza ale to bardzo rzadko
CO WYMIENIŁEM:
-Linka pokrywy silnika
-Pompa paliwa
-Uszczelka podstawy filtra oleju
-Rura filtra powietrza
-Zmywacze hamulcowe
-Olej i wszystkie filtry
-Klima nabita miesiąc temu
-Wszystkie wahacze (8 sztuk)
Jest pewnie coś o czym zapomniałem pisząc tą ofertę, proszę o kontakt osoby naprawdę zainteresowane.
Ofertom pt "Daje 15 tyś i zabieram" proszę dać sobie spokój.
OC/AC/NW kupiłem w marcu 2024 na rok za ponad 2 tyś.
Przegląd zrobiony w 26 czerwca 2024.
BMW potrzebuje dużo miłości i kogoś kto będzie o nie dbał. Niestety ja już nie mogę. Wszystkie wady opisane jak na spowiedzi.
Serdecznie zapraszam do oględzin i kupna.