zedam swój prywatny samochód którego jestem posiadaczem od przeszło 2 lat samochód nigdy nie miał awarii która uniemożliwiła jazdę a gdy jakakolwiek miała naprawiana była odrazu. W samochód wsadzone mnóstwo pieniędzy i czasu. W samochodzie odkąd mam wymienione/założone zostało.(mogę zapomnieć o paru rzeczach mam na większość paragony faktury)
-montaż instalacji LPG brc koszt 5.5tys dzięki czemu samochód spalanie jest niższe przeważnie 11-15l
-regeneracja reflektorów kapitalna wraz z nowymi żarnikami
-oklejenie szyb tylnych i kierunkowskazów tylnych
-kapitalny remont zawieszenia tył każda tuleja wahacz amortyzatory mocowania sprężyny jedyne co jest stare z tyłu to łączniki stab mimo tego wymienione gumy na drążku reakcyjnym
-kapitalny remont zawieszenia przedniego nowe amortyzatory firmy sachs wraz z sprężynami mocowaniami odbojami i wszystkie możliwe wahacze przód.
-wymienione przewody hamulcowe wraz z wymiana płynu hamulcowego
-wymieniony płyn chłodnicy wraz z pompą wody
-wymieniona chłodniczka klimatyzacji na nową świeżo nabita czynnikiem wymienione filtry kabiny + ozonowanie
-dołożony moduł Bluetooth za radiem
-wymieniona chłodniczka wspomagania wraz z płynem do wspomagania (był wyciek)
-wymieniony czujnik oleju
-wymieniony został również olej w skrzyni automatycznej wraz z miska oleju i zalany oryginalnym olejem pod tą skrzynie (lecz skrzynia podbija na obrotach dość często i przy przyspieszeniu czasami wariuje podejrzewam że kończy się konwerter skrzyni
-zapchał się katalizator został założony kolektor sportowy schniedmaan i wykodowane sondy przednie oraz dużo wcześniej sportowy tłumnik buzzers (auto robi wrażenie dźwiękiem) 124dB
-ostatnio również zregenerowany układ vanos ponieważ stary już nie zawsze się załączał
-wymieniona została także odma z seperatorem uszczelki pod kolektor ssący wraz z myciem całego kolektora (mam zdjęcia do wglądu) uszczelka na przepustnicy i jakieś poboczne
-pokrywa zaworów wraz z uszczelka
- wymienione świece na NGK platinum laser
-wymieniony został akumulator wraz ze alternatorem dwa paski wszystkie rolki na osprzęcie
W auto zainwestowane masę pieniędzy samochód na dzień dzisiejszy jeździ rewelacyjnie nie ma żadnego wycieku żadnego luzu. Oleje zmieniane co 8-10 tysięca usterka olejowa jest co tu ukrywać m54b30 lecz jeździ na 5w40 i podczas 8-10 tysięcy nie pobierze jakoś dużo oleju. W samochód można wsiadać i śmiało jechać w dalekie podróże trasy dla niego to nie przeszkoda.
Do auta posiadam felgi 17 zimowe
Cena sprzedaży auta moze jest wygórowana ale wiem co w samochodzie jest zrobione i posiadam wglądy których inni sprzedawcy prawdopodobnie nie posiadają ;)
Możliwość zamiany na inny samochód każdą ofertę przemyślę