Autko zostało sprowadzone z Niemiec w 2018r. Pierwsza rejestracja w kraju 05.09.2018. Jestem jedynym właścicielem na terytorium Polski. Samochód jest mocno doinwestowany. W czasie mojego użytkowania nie zostało uszkodzone. Jedyne uszkodzenia to drobne wgniecenie na klapie i przetarcie po prawej stronie tylnego koła. Na przestrzeni 4 lat zostały wymienione:
- Blok silnika wraz z rozrządem (lipiec 2020r)
- Zawór EGR
- Uszczelniacz wału
- Chłodnica
- Termostat
- Pompa wody
- Koło Pasowe
- Wszystkie rolki i napinacze
- Poduszki zawieszanie wraz z kompresorem
- Poduszki pod silnikiem
- Nowa Chłodnica, osuszacz i sprężarka Klimatyzacji
- Chłodniczka wymiany cieplnej
- Akumulator
- Wentylator nawiewu kabinowego
- Pełna regeneracja lamp przednich
- Wymiana elektryki tylnej szyby
- Nowa podbitka wygłuszająca pod maskę
Auto obecnie zostało sprawdzone i naprawione pod kątem zawieszenia.
Rzeczy do zrobienia:
- Wywarzenie kół
- Wymiana przekaźnika odpowiedzialnego za świece ( koszt około 400-500 zł)
- Brak komunikacji z Webasto ( do sprawdzenia)
- Wyczyszczenie soczewki w nawigacji ( dodaje nową płytę z navi na europe)
Autko jest bardzo dynamiczne i komfortowe. Spalanie to około 11-12l Miasto trasa około 7,5-8,5)
Nadwozie w ocynku, skórzana tapicerka (bez dziur), elektryczne szyby, lusterka i siedzenia, tempomat, światła xenon, dzielona kanapa, luterka fotochrom, czujnik deszczu, klimatyzacja, wielofunkcyjna kierownica, ABS, czujniki parkowania itd…. Auto nie posiada DPF
Opony całoroczne jeszcze na sezon wystarcza spokojnie.
Kalkulator ma jedynie charakter poglądowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Warunkiem udzielenia kredytu konsumenckiego jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej i ryzyka kredytowego konsumenta, a ostateczne warunki kredytowania zależą od wyniku tej oceny.
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.