BMW E61 525D 2.5D 177KM AUTOMAT RWD
Auto w moich rękach od 1.5 roku. Przez ten czas służyło głównie w celu dojazdu do pracy. Przez ten czas sporo rzeczy zostało wymienione min.
-nowy kompresor klimatyzacji jaki i chłodnica
-niektóre wahacze z przodu
-amortyzatory z przodu
-klocki
-xenony
-nowe opony letnie (2024r.) i wielosezonowe na stalowych kołach (2023r.)
-zregenerowane wtryskiwacze rok temu
-nowy intercooler (seryjny)
-2 tygodnie temu drążki kierownicze
i wiele innych pierdół o których nie pamiętam
W aucie został usunięty DPF oraz klapki w dolocie. Został wymieniony sterownik świec wraz z kablem zasilającym.
Przed zakupem tego auta został wymieniony kolektor wydechowy który lubił pękać, oraz została wymieniona wiązka klapy bagażnika która też lubiła się przecierać. Auto posiada komplet kluczy. Posiada bixenony skrętne, czujniki parkowania, tempomat, czujnik zmierzchu oraz deszczu
Auto może nie prezentuje się dobrze przez te pojedyncze obcierki ale mechanicznie wszystko gra.
Jedynie co to palą się kontroli światła przeciwmgielnego (pierdoła) oraz pasów i poduszek ale na 90% jest to wina akumulatra. Od pół roku mieszkam we Wrocku i jeżdżę nim czasem do pracy i przez to ze akumulator się nie doładowywuję do końca to wywala właśnie takie błędy (dość popularny błąd w tych autach), oraz nie działa z jakiegoś powodu wyłącznik pdc. Wszystkie czujniki parkowania działają ale nie da się ich wyłączyć, dopiero jak się przejedzie parę metrów to same się wyłączą, ale nie przeszkadza to w użytkowaniu.
Auto sprzedaje ze względu na wyprowadzkę i aktualnie nie potrzebuje auta