Mam do sprzedania prywatnie użytkowany samochód, który jest w moich rękach od 4 lat. Przez wszystkie lata miał 4 właścicieli, a tak naprawde 3 (ojciec-syn).
Podczas poszukiwań F10 Postanowiłem skorzystać z oferty MotoControlera, wykupiłem pakiet "Maxi", dzięki któremu rzeczoznawca sprawdził samochód od A do Z, zaczynając od oględzin, pomiarów spasów na całym samochodzie, sprawdzenia grubości powłoki lakierniczej(oraz folii) sprawdzenia podwozia na stacji diagnostycznej, podpięcia komputera, wykonania dziesiątek fotografii itd. Cały raport z opinią i podsumowaniem rzeczoznawcy oraz wynikami i fotografiami mam oczywiście do wglądu.
BMW jest bardzo "tłusto" wyposażone, w konfiguratorze ma odhaczone większość opcji. Lakier na samochodzie jest w stanie pedantycznym, ponieważ auto pokonało 200 tysięcy kilometrów oklejony dwoma foliami.” Pierwsza założona u Braci Pietrzaków (posiadam dokumentację fotograficzną z przebiegu procesu oklejania), a aktualnie na samochodzie jest świeża folia, którą ja nałożyłem na samochód w AutoProject Polska z dbałością o najmniejsze detale. Stara folia była już wysłużona. Aktualna ma 2 lata i przejechane około 15 tyś km. Folia bardzo rzadko widywała słońce, ponieważ BMW jest garażowane cały rok. Myta zawsze szamponem Optimum No Rinse oraz zabezpieczona powłoką ceramiczną (czysty Sealant). Samochód został oklejony z dbałością o najmniejsze detale, do oklejania zostaly zdjete zderzaki przód, tył, drzwi, klamki, lusterka itd.
F'ka jeździ na delikatnym programie silnika, który podniósł moc do 300km i 650nM(wykres na zdjęciu). Samochód jest w 100% bezwypadkowy, każdy spas zgadza się co do milimetra z fabryką. 2 krotnie była wymieniana bezgotówkowo z ubezpieczenia szyba przednia po spotkaniu z autostradowymi warunkami. Podczas mojego użytkowania miałem przyjemność spotkąć sie lusterkami z taksówkarzem, oczywiście lusterko oraz szyba boczna (była porysowana) zostały wymienione z ubezpieczenia taksówkarza bezgotówkowo w ASO BMW Inchape Poznań. Posiadam zdjęcia jak wyglądały uszkodzenia lusterka. Miałem również parkingówke w garażu podziemnym na tylnych prawych drzwiach, co mam udokumentowane, do wglądu. Uszkodzona Folia zostala zdjęta, wgniecenie wyciągnięte, wygładzone oraz nałożona świeża folia z tej samej rolki, którą okleiłem cały samochód. Reszta samochodu nigdy nie tknięta.
Poprzedni właściciel serwisował samochód wyłącznie w ASO, posiadam historie serwisową oraz faktury do wglądu. Ja już robiłem naprawy i wymiany olejowe w zewnętrznych serwisach, oczywiście dokumentacja fotograficzna, paragony lub faktury do wglądu, większości rzeczy. Samochód w pełni sprawny. Dla zainteresowanego udostępnię cały folder ze zdjęciami jak samochód wyglądał i co się z nim działo od początku do końca.
Od momentu zakupu samochodu bardzo dużo przy nim zrobiłem, włożyłem dużo pieniędzy i serca.
- Wymiany Oleju i filtrów co maks 10 tysięcy kilometrów oraz płukanki tec2000
- Odrazu po zakupie wymiana statyczna (zalecenie producenta ZF) oleju w skrzyni biegów
- Czyszczenie DPF'a w Cars DPF - czyszczenie i regeneracja filtrów DPF, FAP, KAT, SCR - wraz z wydrukami wartości odczytanych przez maszynę czyszczącą. Według fachowca bardzo zdrowy silnik z minimalnym zanieczyszczeniem nie kwalifikującym się wogole do czyszczenia, ponoć najczystsza 3-litrówka z jaką miał doczynienia :)
- Wymiany ASO takie jak cały wał napędowy(wykryli w serwisie mikro drgania i zalecili wymianę),półosie itd, faktury na 30 tysięcy złotych
- Regeneracja reflektorów, wymiana kloszy, odnowienie powłoki odbłyśników, metalizacja odbłyśników
- Wymiana przegubów zewnętrznych przód, lewo i prawo
- 1.5 roku temu prostowanie felg w SuperFelgi Poznań
- wymieniony czujnik ciśnienia spalin
- czyszczenie całego kolektora ssącego (zdjęcia przed i po)
- czyszczenie kanałów dolotowych i zaworów
- wymieniłem cały układ hamulcowy, przód tarcze Bosch i klocki Brembo, tył tarcze zimmerman i klocki bosch, razem z czujnikami. Wsadziłem największe tarcze możliwe do tego modelu po VINie 348x30 przód, 345x24 tył(Zdjęcia). Zestaw Ma przejechane okolo 3000km
-wymienione dolne wahacze z przodu tzw. ”banany” lemforder komplet. - miesiąc temu (zdjęcia)
- wymienione dwa amortyzatory tył Sachs - miesiąc temu (zdjęcia)
- wymienione dwie sprężyny tył Sachs -miesiąc temu (zdjęcia)
- Wymienione poduszki silnika OEM BMW - 2 tygodnie temu (zdjęcia)
- Wymieniona poduszki skrzyni biegów OEM BMW - tydzień temu (zdjęcia)
- Wymieniony łącznik elastyczny wału OEM BMW -3 miesiące temu(zdjęcia)
- Przy okazji również czyszczenie chemiczne wtryskiwaczy w Rembro Serwis.
- rok temu wymieniona chłodniczka EGR ASO Poznań
- nowy pasek napędowy
- Oklejony na nowo cały samochód (12 tysięcy)
- świeżo po impregnacji skór
WYPOSAŻENIE - Jest bardzo bogate i wypisze tylko najważniejsze rzeczy, reszte można sprawdzić po VINie
- HUD/HeadUp
- czytanie znaków
- Webasto, czyli ogrzewanie postojowe, które można z sporej odległości uruchomić pilotem, fajnie działa w zime, przy -10 stopniach po 15 minutach samochód ciepły, a szyby odmrożone.
M-pakiet wewnętrzny oraz zewnętrzny , oczywiście oryginalny
- Podgrzewane fotele przód i tył oraz kierownica
- Nagłośnienie HiFi
- Keyless go
- automatyczna klapa bagażnika z pilota wraz z centralnym zamkiem
- soft close, dociąganie drzwi
- bezdotykowe otwieranie i zamykanie samochodu
- asystent zmiany pasa ruchu
- asystent martwego pola z wibracją kierownicy
- asystent kolizji z automatycznym hamowaniem w razie potrzeby
- tempomat
- pamięć foteli lewo i prawo
- dołożony został system antykradzieżowy Meta System
- BMW ConnectedDrive
- automatyczne światła drogowe
- Odblokowane zostały wszystkie funkcje w komputerze pokładowym takie jak, wyświetlanie teledysków, włączenia tylnej kamery niezależnie od biegu, status x-drive, sportowe wskaźniki aktualnej mocy i nM itd.
- fabryczny pakiet Shadow Line
- maksymalnie wyposażone lusterka tzn. fotochromatyczne, podgrzewane, składane oraz z czujnikiem martwego pola
- Xenon skrętny
- Kamera cofania