BMW Seria 5 - 1
BMW Seria 5 - 2
BMW Seria 5 - 3
BMW Seria 5 - 4
BMW Seria 5 - 5
BMW Seria 5 - 6
BMW Seria 5 - 7
BMW Seria 5 - 8
BMW Seria 5 - 9
BMW Seria 5 - 10
BMW Seria 5 - 11
BMW Seria 5 - 12
BMW Seria 5 - 13
BMW Seria 5 - 14
BMW Seria 5 - 15
BMW Seria 5 - 16
BMW Seria 5 - 17
BMW Seria 5 - 18
BMW Seria 5 - 19
BMW Seria 5 - 20
BMW Seria 5 - 21
BMW Seria 5 - 22
BMW Seria 5 - 23
BMW Seria 5 - 24
BMW Seria 5 - 25
BMW Seria 5 - 26

1 / 27

BMW Seria 5 - 1
BMW Seria 5 - 2
BMW Seria 5 - 3
BMW Seria 5 - 4
BMW Seria 5 - 5
BMW Seria 5 - 6
BMW Seria 5 - 7
BMW Seria 5 - 8
BMW Seria 5 - 9
BMW Seria 5 - 10
BMW Seria 5 - 11
BMW Seria 5 - 12
BMW Seria 5 - 13
BMW Seria 5 - 14
BMW Seria 5 - 15
BMW Seria 5 - 16
BMW Seria 5 - 17
BMW Seria 5 - 18
BMW Seria 5 - 19
BMW Seria 5 - 20
BMW Seria 5 - 21
BMW Seria 5 - 22
BMW Seria 5 - 23
BMW Seria 5 - 24
BMW Seria 5 - 25
BMW Seria 5 - 26

30 czerwca 2024 18:45

ID: 6125673766

Szczegóły

Oferta od

Prywatne

Pokaż oferty z numerem VIN

Tak

Ma numer rejestracyjny

Tak

Marka pojazdu

BMW

Model pojazdu

Seria 5

Rok produkcji

2011

Przebieg

320 000 km

Pojemność skokowa

1 995 cm3

Rodzaj paliwa

Diesel

Moc

184 KM

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Sedan

Liczba drzwi

4

Liczba miejsc

5

Kolor

Szary

Rodzaj koloru

Metalik

Kraj pochodzenia

Francja

Data pierwszej rejestracji w historii pojazdu

Numer rejestracyjny pojazdu

Zarejestrowany w Polsce

Tak

Bezwypadkowy

Tak

Serwisowany w ASO

Tak

VIN

Wyświetl VIN

14 pól zweryfikowanych

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Wyposażenie

Apple CarPlay

Android Auto

Interfejs Bluetooth

Radio

Zestaw głośnomówiący

Gniazdo USB

System nawigacji satelitarnej

System nagłośnienia

Opis

Witam,


przedmiotem sprzedaży jest BMW F10 520d EfficientDynamics, sprowadzone przeze mnie w 2018 roku z Francji przy przebiegu ~180k kilometrów. Stan techniczny i wizualny jest perfekcyjny, bezwypadkowa, oryginalny lakier, 2 komplety kół (lato + zima), 2 kluczyki, dywaniki gumowe na zimę.


Atutem tego samochodu jest świetny stan techniczny oraz symboliczne spalanie (między 4 a 5 litrów przy normalnej jeździe w trasie).

Na trasę jest idealny, cichy, wygodny, komfort poprawia m.in. funkcja Apple CarPlay / Android Auto, dzięki czemu mamy mapy google, yanosika, spotify czy też inne aplikacje dostępne na ekranie samochodu (panoramicznym) i sterowane z iDrive. Wbudowane mapy BMW (3D) też są świeże. Oczywiście jest tempomat, dwustrefowa klimatyzacja, elektryczne skórzane fotele, fotochromatyczne lusterka (wszystkie), sportowa kierownica, dwukolorowe oświetlenie wnętrza (ambient), ledowe światła mijania, halogeny, bluetooth (fabryczny zestaw głośnomówiący + muzyka, odczyt SMS, książka tel.), odtwarzacz DVD (działający w czasie jazdy), wielofunkcyjna kierownica, książka telefoniczna i wskazówki navi na ekranie licznika, interwały serwisowe dostępne z komputera pokładowego, wskaźniki sportowe, przełącznik trybu jazdy (sport/comfort/eco pro), kamera cofania oraz czujniki parkowania przód/tył, automatyczne wycieraczki, USB w podłokietniku i w schowku, opony Bridgestone Turanza BSEAL (samowulkanizujące) i wiele innych.


Auto było cały czas garażowane - na zmianę w garażu podziemnym w bloku i garażu indywidualnym w domu, brak rys i wgnieceń, nie wymaga żadnego wkładu finansowego - dopiero za ~5000 km wymiana oleju i filtrów (powietrza i oleju). Obecnie interwał wymiany oleju jest ustawiony na 15000 km, ze względu na charakter użytkowania auta (90% to podróż między województwami drogą S8). Olej serwisowy BMW, czyli Shell Helix Ultra Professional AM-L 5W30 (wchodzi 5.2L), filtry knecht. Na początku olej był zmieniany co 10k kilometrów. Filtr DPF jest czyściutki, średni interwał wypalania to 750km (totalnie niezauważalny). Z zewnątrz nie ma żadnych rys, wgnieceń itd, tylko normalne ślady użytkowania, podobnie wewnątrz. Od spodu jest suche, brak korozji. Na oględziny mogę zorganizować wizytę na podnośniku w zaprzyjaźnionym warsztacie oraz komputer serwisowy aby podejrzeć parametry pracy i błędy (a właściwie ich brak).


Z parametrów pracy: ciśnienie doładowania, korekcje wtryskiwaczy, ciśnienie common rail, ciśnienie różnicowe w DPF - wzorowo.


Odkąd posiadam ten samochód (6 lat) - nigdy mnie nie zawiódł, ale było podjętych kilka prewencyjnych prac konserwacyjnych w okolicach 210k przebiegu:

- wymiana rozrządu (3 łańcuchy, ślizgi, koła zębate, napinacze, dysza olejowa),

- wymiana koła dwumasowego i sprzęgła wraz z dociskiem,

- wymiana koła "trójmasowego" - przedniego od mediów, wraz z paskiem i napinaczami.

- wymiana klapek wirowych w kolektorze ssącym,

- czyszczenie kolektora ssącego, klapy gaszącej i egr,

- wymiana chłodnicy EGR (Inchcape Warszawa),

- czyszczenie gniazd wtryskiwaczy i wymiana podkładek,

- wymiana akumulatora,

- wymiana rozrusznika,

- wymiana poduszek silnika i skrzyni biegów,

- wymiana oleju w moście i skrzyni biegów,

- wymiana dolnych wahaczy w przednim zawieszeniu,

- wymiana tarcz i klocków hamulcowych,


oraz inne normalne sprawy eksploatacyjne. Nie ma żadnych wycieków, stuków i innych dziwnych rzeczy, bolączki modelu wyeliminowane, parametry pracy są jak w nowym aucie, tylko jeździć.

Na życzenie wyślę więcej zdjęć, oględziny na Warszawskim Bemowie lub Targówku.

 

Informacje o sprzedającym

Wojciech

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2018

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Warszawa, Bemowo

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Carsmile.pl
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie