1 / 27
30 czerwca 2024 18:45
ID: 6125673766
Szczegóły
Oferta od
Prywatne
Pokaż oferty z numerem VIN
Tak
Ma numer rejestracyjny
Tak
Marka pojazdu
BMWModel pojazdu
Seria 5Generacja
F10/F11 (2009-2017)Rok produkcji
2011
Przebieg
320 000 km
Pojemność skokowa
1 995 cm3
Rodzaj paliwa
DieselMoc
184 KM
Skrzynia biegów
ManualnaNapęd
Na tylne kołaTyp nadwozia
SedanLiczba drzwi
4
Liczba miejsc
5
Kolor
SzaryRodzaj koloru
Metalik
Kraj pochodzenia
FrancjaData pierwszej rejestracji w historii pojazdu
Numer rejestracyjny pojazdu
Zarejestrowany w Polsce
Tak
Bezwypadkowy
TakSerwisowany w ASO
TakStan
UżywaneVIN
Wyświetl VIN
14 pól zweryfikowanych
Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych
Wyposażenie
Apple CarPlay
Android Auto
Interfejs Bluetooth
Radio
Zestaw głośnomówiący
Gniazdo USB
System nawigacji satelitarnej
System nagłośnienia
Opis
Witam,
przedmiotem sprzedaży jest BMW F10 520d EfficientDynamics, sprowadzone przeze mnie w 2018 roku z Francji przy przebiegu ~180k kilometrów. Stan techniczny i wizualny jest perfekcyjny, bezwypadkowa, oryginalny lakier, 2 komplety kół (lato + zima), 2 kluczyki, dywaniki gumowe na zimę.
Atutem tego samochodu jest świetny stan techniczny oraz symboliczne spalanie (między 4 a 5 litrów przy normalnej jeździe w trasie).
Na trasę jest idealny, cichy, wygodny, komfort poprawia m.in. funkcja Apple CarPlay / Android Auto, dzięki czemu mamy mapy google, yanosika, spotify czy też inne aplikacje dostępne na ekranie samochodu (panoramicznym) i sterowane z iDrive. Wbudowane mapy BMW (3D) też są świeże. Oczywiście jest tempomat, dwustrefowa klimatyzacja, elektryczne skórzane fotele, fotochromatyczne lusterka (wszystkie), sportowa kierownica, dwukolorowe oświetlenie wnętrza (ambient), ledowe światła mijania, halogeny, bluetooth (fabryczny zestaw głośnomówiący + muzyka, odczyt SMS, książka tel.), odtwarzacz DVD (działający w czasie jazdy), wielofunkcyjna kierownica, książka telefoniczna i wskazówki navi na ekranie licznika, interwały serwisowe dostępne z komputera pokładowego, wskaźniki sportowe, przełącznik trybu jazdy (sport/comfort/eco pro), kamera cofania oraz czujniki parkowania przód/tył, automatyczne wycieraczki, USB w podłokietniku i w schowku, opony Bridgestone Turanza BSEAL (samowulkanizujące) i wiele innych.
Auto było cały czas garażowane - na zmianę w garażu podziemnym w bloku i garażu indywidualnym w domu, brak rys i wgnieceń, nie wymaga żadnego wkładu finansowego - dopiero za ~5000 km wymiana oleju i filtrów (powietrza i oleju). Obecnie interwał wymiany oleju jest ustawiony na 15000 km, ze względu na charakter użytkowania auta (90% to podróż między województwami drogą S8). Olej serwisowy BMW, czyli Shell Helix Ultra Professional AM-L 5W30 (wchodzi 5.2L), filtry knecht. Na początku olej był zmieniany co 10k kilometrów. Filtr DPF jest czyściutki, średni interwał wypalania to 750km (totalnie niezauważalny). Z zewnątrz nie ma żadnych rys, wgnieceń itd, tylko normalne ślady użytkowania, podobnie wewnątrz. Od spodu jest suche, brak korozji. Na oględziny mogę zorganizować wizytę na podnośniku w zaprzyjaźnionym warsztacie oraz komputer serwisowy aby podejrzeć parametry pracy i błędy (a właściwie ich brak).
Z parametrów pracy: ciśnienie doładowania, korekcje wtryskiwaczy, ciśnienie common rail, ciśnienie różnicowe w DPF - wzorowo.
Odkąd posiadam ten samochód (6 lat) - nigdy mnie nie zawiódł, ale było podjętych kilka prewencyjnych prac konserwacyjnych w okolicach 210k przebiegu:
- wymiana rozrządu (3 łańcuchy, ślizgi, koła zębate, napinacze, dysza olejowa),
- wymiana koła dwumasowego i sprzęgła wraz z dociskiem,
- wymiana koła "trójmasowego" - przedniego od mediów, wraz z paskiem i napinaczami.
- wymiana klapek wirowych w kolektorze ssącym,
- czyszczenie kolektora ssącego, klapy gaszącej i egr,
- wymiana chłodnicy EGR (Inchcape Warszawa),
- czyszczenie gniazd wtryskiwaczy i wymiana podkładek,
- wymiana akumulatora,
- wymiana rozrusznika,
- wymiana poduszek silnika i skrzyni biegów,
- wymiana oleju w moście i skrzyni biegów,
- wymiana dolnych wahaczy w przednim zawieszeniu,
- wymiana tarcz i klocków hamulcowych,
oraz inne normalne sprawy eksploatacyjne. Nie ma żadnych wycieków, stuków i innych dziwnych rzeczy, bolączki modelu wyeliminowane, parametry pracy są jak w nowym aucie, tylko jeździć.
Na życzenie wyślę więcej zdjęć, oględziny na Warszawskim Bemowie lub Targówku.
Informacje o sprzedającym
Wojciech
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2018
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie