Witam,
przedmiotem sprzedaży jest BMW F10 520d EfficientDynamics, sprowadzone przeze mnie w 2018 roku z Francji przy przebiegu ~180k kilometrów. Stan techniczny i wizualny jest perfekcyjny, bezwypadkowa, oryginalny lakier, 2 komplety kół (lato + zima), 2 kluczyki, dodatkowe dywaniki gumowe na zimę. Koła 19" z oponami zimowymi, świeżo zrobiony przegląd i opłacone OC (do listopada 2025).
Atutem tego samochodu jest świetny stan techniczny oraz symboliczne spalanie (między 4 a 5 litrów przy normalnej jeździe w trasie).
Na trasę jest idealny, cichy, wygodny, komfort poprawia m.in. funkcja Apple CarPlay / Android Auto, dzięki czemu mamy mapy google, yanosika, spotify czy też inne aplikacje dostępne na ekranie samochodu (panoramicznym) i sterowane z iDrive. Wbudowane mapy BMW (3D) też są świeże. Oczywiście jest tempomat, dwustrefowa klimatyzacja, elektryczne skórzane fotele, fotochromatyczne lusterka (wszystkie), sportowa kierownica, dwukolorowe oświetlenie wnętrza (ambient), ledowe światła, halogeny, bluetooth (fabryczny zestaw głośnomówiący + muzyka, odczyt SMS, książka tel.), odtwarzacz DVD (działający w czasie jazdy), wielofunkcyjna kierownica, książka telefoniczna i wskazówki navi na ekranie licznika, interwały serwisowe dostępne z komputera pokładowego, wskaźniki sportowe, przełącznik trybu jazdy (sport/comfort/eco pro), kamera cofania oraz czujniki parkowania przód/tył, automatyczne wycieraczki, USB w podłokietniku i w schowku, letnie opony Bridgestone Turanza BSEAL (samowulkanizujące) i wiele innych.
Auto było cały czas garażowane, brak rys i wgnieceń, nie wymaga żadnego wkładu finansowego - w tym tygodniu będę robił wymianę oleju oraz filtrów (powietrza i oleju). Obecnie interwał wymiany oleju jest ustawiony na 15000 km, ze względu na charakter użytkowania auta (90% to podróż między województwami drogą S8). Olej serwisowy BMW, czyli Shell Helix Ultra Professional AM-L 5W30 (wchodzi 5.2L), filtry knecht. Na początku olej był zmieniany co 10k kilometrów. Filtr DPF jest czyściutki, średni interwał wypalania to 750km (totalnie niezauważalny). Z zewnątrz nie ma żadnych rys, wgnieceń itd, tylko normalne ślady użytkowania, podobnie wewnątrz. Od spodu jest suche, brak korozji. Na oględziny mogę zorganizować komputer serwisowy aby podejrzeć parametry pracy i błędy (a właściwie ich brak).
Z parametrów pracy: ciśnienie doładowania, korekcje wtryskiwaczy, ciśnienie common rail, ciśnienie różnicowe w DPF - wzorowo.
Odkąd posiadam ten samochód (6 lat) - nigdy mnie nie zawiódł, ale było podjętych kilka prewencyjnych prac konserwacyjnych w okolicach 210k przebiegu:
- wymiana rozrządu (3 łańcuchy, ślizgi, koła zębate, napinacze, dysza olejowa),
- wymiana koła dwumasowego i sprzęgła wraz z dociskiem,
- wymiana koła "trójmasowego" - przedniego od mediów, wraz z paskiem i napinaczami.
- wymiana klapek wirowych w kolektorze ssącym,
- czyszczenie kolektora ssącego, klapy gaszącej i egr,
- wymiana chłodnicy EGR (Inchcape Warszawa),
- czyszczenie gniazd wtryskiwaczy i wymiana podkładek,
- wymiana akumulatora,
- wymiana rozrusznika,
- wymiana poduszek silnika i skrzyni biegów,
- wymiana oleju w moście i skrzyni biegów,
- wymiana dolnych wahaczy w przednim zawieszeniu,
- wymiana tarcz i klocków hamulcowych,
oraz inne normalne sprawy eksploatacyjne. Nie ma żadnych wycieków, stuków i innych dziwnych rzeczy, bolączki modelu wyeliminowane, parametry pracy są jak w nowym aucie, tylko jeździć. Dorzucam do niej komplet kół letnich 18" widoczny na ostatnich zdjęciach.
Na życzenie wyślę więcej zdjęć.