PARAMETRY:
▪️rok produkcji: 2016
▪️pojemność: 1997 cm3
▪️paliwo: benzyna
▪️napęd: 4x4
▪️moc: 245 KM (180 kW)
▪️nadwozie: sedan
▪️kolor: czarny
▪️miejsca siedzące: 5
▪️przegląd techniczny: ważny do 04/2026
▪️ubezpieczenie: ważne do 05/2025
▪️forma sprzedaży: faktura VAT 23%
▪️cena netto: 72 357,72 PLN
▪️cena brutto: 89 000,00 PLN
Jeśli kiedykolwiek zastanawiałeś się, jak wyglądałaby seria 5 w wersji „Business Class z odrobiną diabła”, oto ona.
BMW 528i xDrive ze stałym rozdzielanym elektronicznie napędem na cztery koła, silnikiem N20 (tak, to ten dwulitrowy Twin Power Turbo, który łączy rozsądne spalanie z odrobiną szaleństwa przy mocy dostępnej od samego spodu, bez turbo-dziury) i pełnym zestawem wyposażenia, które sprawiają, że każde "dzień dobry" na autostradzie brzmi jak: „przepraszam, muszę Cię wyprzedzić”. Niewiele ponad 6 sekund do 100 km/h przy realnym spalaniu w przedziale 8-13 l/100 km to całkiem dobry wynik.
Wyposażenie, które wywoła zazdrość u sąsiada:
▪️M Pakiet: standardowy zderzak to dla księgowych - tutaj mamy coś, co mówi „znam się na rzeczy”, ale przy tym nie krzyczy „patrzcie na mnie!”;
▪️sportowe fotele z trójstopniowym podgrzewaniem - zima w tym aucie jest jak spa dla dolnych pleców;
▪️nagłośnienie Harman/Kardon - dźwięk tak dobry, że dzieci w przedszkolu zaczną nucić Vivaldiego;
▪️wyświetlacz Head-Up - żeby nie trzeba było zerkać w dół;
▪️systemy wspomagania jazdy: asystent zmiany pasa oraz martwego pola, asystent świateł drogowych, czytanie znaków, czujnik deszczu – samochód bardziej czujny niż Twój teść przy świątecznym stole;
▪️kolor Carbon-Schwarz - czyli czarny, ale jakby bardziej elegancko;
▪️sportowa 8-mio biegowa skrzynia biegów ZF z dostępnym trybem SPORT+ oraz łopatkami zmiany biegów - zamienia pojazd z eleganckiej czteronapędowej niemieckiej limuzyny na sportowy wóz (z prawie) tylnym napędem, który zostawi uśmiech na Twojej twarzy przez długie godziny.
Ponadto:
▪️czytelna nawigacja z informacją o aktualnym ruchu drogowym (również na wyświetlaczu head-up);
▪️internet w aucie (tak, możesz tweetować w korku lub przeczytać maila);
▪️oświetlenie ambient;
▪️bez-kluczykowy dostęp via aplikacja BWM (otwieranie/zamykanie, poziom paliwa, uruchomienie wentylacji, lokalizacja pojazdu oraz wytyczanie trasy);
▪️listwy ozdobne w kolorze czarnym oraz antracytowa podsufitka;
▪️fotele oraz boczki obszyte Alcantarą;
▪️felgi M double spoke 351 19-cali (opony 245/40/R19 przód oraz 275/35/R19 tył - aktualnie nowe letnie, w komplecie zimowe w identycznym rozmiarze po jednym sezonie);
▪️pojemny twardy dysk do przechowywania muzyki z funkcją kopiowania płyt CD;
▪️tryb ECO-PRO z odzyskiwaniem energii z hamowania (doładowuje akumulator oraz drastycznie obniża spalanie w mieście);
▪️aktywny tempomat z regulacją odległości od pojazdu poprzedzającego;
▪️system automatycznego hamowania (wykrywa potencjalne zderzenie z innym pojazdem czy pieszym).
Wybrana historia serwisowa:
▪️wymiana łańcucha rozrządu - przebieg 218 400 km;
▪️kompletnie nowe tarcze, klocki przód oraz tył - 265 500 km;
▪️wymiana oleju w skrzyni biegów - 277 500 km;
▪️wymiana oleju w silniku - 277 500 km;
▪️wymiana olej w napędzie xDrive - 277 500 km.
Pojazd jako nowy został zamówiony dla mnie w Polskim salonie przez firmę w której ówcześnie pracowałem, następnie przejęte przez mnie w leasing na własną działalność (dawno temu spłacone znajduje się w majątku firmy) - stąd trzech właścicieli w dokumentacji choć fizycznie tylko jeden użytkownik od początku.
Przebieg choć nie najmniejszy w całości powstał na autostradzie (pracuje przeważnie dwa województwa dalej niż mieszkam na stałe, stąd ciągle dojeżdżam A4). Mimo tego zarówno wnętrze jak i karoseria utrzymane są w nienagannym stanie (bez przetarć czy uszkodzeń).
Serwisowany regularnie (do końca gwarancji w ASO, następnie w niezależnym warsztacie specjalizującym się w pojazdach BMW). Od początku interwały wszystkich wymian zostały skrócone względem wyznaczonych przez ASO (olej w silniku do ok. 10 000 km - aktualnie Motul 5W30, olej w skrzyni do 60 000 km). Zaowocowało to całkowitą bezawaryjnością auta jak dotychczas - na chwilę obecną samochodu nie trapią żadne bolączki, można dosłownie wsiąść i odjechać nie martwiąc się o nic. Pojazd nie uczestniczył również w żadnych kolizjach.
Chcesz się czuć jak niemiecki agent specjalny w garniturze od Armaniego? Kup to auto.
Nie chcesz? Trudno – ale wiedz, że przegapisz coś wyjątkowego.
Sprzedaję, gdyż w końcu po długich wahaniach zamówiłem nowy.
Na pojazd wystawiam pełną fakturę VAT 23% (cena netto: 72 357,72 PLN; cena brutto: 89 000,00 PLN) skutkuje to również zwolnieniem z podatku PCC 2% dla kupującego.
Samochód po wcześniejszym umówieniu do obejrzenia w Rzeszowie (woj. Podkarpackie).
Niniejsze ogłoszenie ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 § 1 Kodeksu Cywilnego.