BMW F10 528i xDrive SALON POLSKA 2012r
Serwisowana w ASO
Oryginalny Mpakiet (z vinu)
Dwa oryginalne kluczyki
Zakuty silnik (świeżo po remoncie)
Ze względów osobistych muszę niestety sprzedać samochód.
Ogrom pracy wsadzony w to autko. Z najważniejszych rzeczy:
- Kute tłoki Wossner
- Kute korbowody FCP
- Śruby korbowodów ARP
- Kompletna głowica i wał napędowy przebieg 45000 km
- Wzmocnione panewki ACL RACE
- Wtryskiwacze BOSCH (nowe)
- Konwerter skrzyni biegów OEM (nowy)
- Turbo hybrydowe STAGE 2 BY PERUN (4600 zł, nowy wzmocniony korpus i wszystko inne co wchodzi w skład regeneracji, turbo jak nowe i wytrzymalsze niż seryjne)
- Downpipe (seryjny katalizator posiadam i dorzucam do samochodu)
- Zawór ciśnienia doładowania turbosprężarki DV+ GFB
- Akcesoryjny większy zestaw hamulcowy z F10 535
- Dokładki karbonowe
- Nowy rozrząd i napęd pompy oleju (OEM, poprawiony)
- Dach lakierowany na czarno
Wiele innych rzeczy w trakcie remontu zostało wymienione, chętnie wyślę listę. Prócz tego posiadam faktury z tego co było naprawiane na bieżąco w ASO. Przez poprzedniego właściciela zostało ogarnięte całe tylne zawieszenie (jest faktura na prawie 10000 zł). Niedawno zrobiona geometria i zbieżność po wymianie półosi przednich (OEM) oraz wymienione oleje w: xDrive, dyferencjał przedni i tylny, silnik i skrzynia biegów.
Z ważniejszych rzeczy z wyposażenia samochodu:
- Sportowe fotele z komfortowymi zagłówkami (super połączenie)
- Adaptacyjne bixenony z doświetlaniem zakrętów i asystentem długich świateł
- Czujniki deszczu i zmierzchu
- Fotochromatyczne lusterka zewnętrzne i wewnętrzne
- Grzane fotele przednie
- Grzana kierownica
- Sportowa skrzynia z łopatkami
- Tryby sport+/sport/comfort/ecopro
- Oświetlenie ambientowe
- Podświetlane klamki zewnątrz (pięknie to wygląda)
- Pełen Mpakiet (z vinu)
- Kamera cofania i czujniki parkowania
- Elektrycznie otwierana klapa bagażnika
- Nagłośnienie hi-fi (te lepsze, gra przyjemnie)
- Tłumik z przepustnica (seryjny)
Samochód można zostawić tak jak jest i latać sobie na seryjnej mocy. Wbrew obiegowej opinii silnik bardzo oszczędny po za miastem przy 90 km/h 4.5 litra spalania (nowe wtryskiwacze i zdrowy motor :)), oczywiście jak się człowiek postara to można i 15 litrów ujrzeć. Aktualne średnie spalanie 8.8 litra (Cykl mieszany). Tuningowe części w niczym nie przeszkadzają by użytkować auto na codzień (większa wytrzymałość i żywotność takiego zestawu) a jeśli zajdzie ochota można ładować dużo mocy (w planach było zbliżyć się do 400 koni i 550 niutonometrów. To jest maks ile wydoi turbosprężarka. Zaś wytrzymałość takiego zestawu jeśli chodzi o tłoki to 500 koni i jeśli chodzi o korby to 800 koni, nie patrząc oczywiście na inne uwarunkowania silnika. Także można sporo wykrzesać z takiego silniczka)
Tak jak pisałem z autem muszę niestety się pożegnać ze względów osobistych. Aktualnie więcej stoi niż jeździ, stąd też decyzja o sprzedaży.
Dla zdecydowanego kupca mogę dorzucić tylny dyfuzor karbonowy na dwie końcówki i cały wydech od 535d (pasuje bez większych przeróbek).
Żeby nie było zbyt kolorowo to przed zimą trzeba wymienić opony i czasem zapala się błąd składu mieszanki (sonda lambda do wymiany) No i jakieś fajne felgi na lato przydało by się zakupić ;)