Na sprzedaż bardzo zadbane BMW z mocnym i b. oszczędnym 3.0d (najlepszy silnik w tym modelu). Przeciętne spalanie zamyka się w 7 litrach, w trasie ok. 5,5.
Auto posiada komplet kluczyków, dwa komplety dywaników, najnowsze mapy w nawigacji. Auto bez korozji, silnik bez jakichkolwiek wycieków.
BMW, jak to BMW jest w bogatym wyposażeniu m.in.:
• Skóry
• Parktronic przód i tył
• Dwustrefowy climatronic
• Nawigacja
• Xenony, automatyczne światła drogowe
• Elektryczna klapa
• Wszystkie szyby i lusterka w elektryce
• 17” alufelgi z oponami zimowymi w bardzo dobrym stanie (jakieś 75% bieżnika) – aktualnie na aucie
• Zestaw głośnomówiący
• Czujnik deszczu
• Czujnik zmierzchu
• Wielofunkcyjna kierownica
• Podgrzewane siedzenia
• Tempomat
• Fabryczny, elektryczny, automatyczny hak holowniczy
• Doświetlanie zakrętów
• I wiele, wiele innych
• 18” alufelgi z oponami letnimi z zeszłego roku (jako opcja do uzgodnienia)
Trochę z historii: I rejestracja 12.12.2013, od 05.2018 w Polsce. Jako bezwypadkowe sprowadzone z Niemiec, na kołach, bezpośrednio od właściciela w takim stanie, w jakim jeździ do dzisiaj – nikt go w kraju nie klepał, nie malował i nie majstrował „po taniości”. Wszystkie z raportów (CarVertical, Carfax i AutoDNA) potwierdzają bezwypadkowość. Poduszki i wszystkie szyby w oryginale (niestety z wyjątkiem przedniej wymienianej po kamieniu).
Do przebiegu 160.075 km serwisowany w Niemczech w ASO BMW (do końca 2017 i tam też miało naprawę blacharską poszycia dot. drzwi przednich pasażera – wnęki, słupki, podłużnice w oryginale, na poszyciu zresztą szpachli również nie uświadczysz). Po sprowadzeniu 7 lat temu, z przebiegiem 167 tys. km, od roku 2018 serwisowany w serwisach niezależnych w Polsce (ostatnie 80 tys. km).
Nie handluję autami, nie będę pisał „ideał, „lalka” itp., ale: auto naprawdę jest w świetnym, niespotykanym wręcz stanie (wewnątrz wygląda tak, jakby dopiero co wyjechało z salonu). Auto ubezpieczone, z przeglądem do maja (czyli wsiadać i jechać). Silnik suchy jak pieprz (niemyty na potrzeby sprzedaży), bez wycieków, po akcji serwisowej na wymianę chłodniczki EGR (niedawno wymieniona na nową serwisie BMW).
Powód sprzedaży prozaiczny: w tym roku zamortyzuje się księgowo już do zera, więc przychodzi czas na kolejny pojazd.
Auto posiadam auto od niespełna 2 lat, jako II właściciel w kraju przejechałem nim po trasach bez jakichkolwiek przygód i awarii ok. 40 tys. km (stale rośnie). Auto eksploatowane przeze mnie w trasach, więc musi być zawsze w pełni sprawne i przeserwisowane.
Nie wymaga na chwilę obecną (i w najbliższej przewidywalnej przyszłości) jakichkolwiek nakładów (poza paliwem).
Jak to na auto 11-letnie z przebiegiem 245 tys. km. tu i ówdzie nosi jakieś drobne ślady, ale uważam, że jest naprawdę bardzo, bardzo dobrze utrzymane i w rękach kogoś, kto szanuje auta z pewnością posłuży jeszcze wiele lat.
Mogę sprzedać na Fakturę VAT / VAT marża, więc kupujący zwolniony z PCC, tj. 2%.
Kalkulator ma jedynie charakter poglądowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Warunkiem udzielenia kredytu konsumenckiego jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej i ryzyka kredytowego konsumenta, a ostateczne warunki kredytowania zależą od wyniku tej oceny.
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.