Sprzedam BMW G31, pod maską 3.0 diesel (silnik B57), kolor A300 Alpinweiss, w wersji z pełnym M pakietem oraz xDrive.
Wcześniej auto było zarejestrowane w Niemczech na firmę, gdyż poprzedni właściciel tam pracował, w 05.2023 zostało przez niego zarejestrowane w Polsce, zatem nie jest to auto sprowadzone w typowym dla tego słowa znaczeniu. Ja jestem drugim właścicielem, kupiłem je 01.12.2023 przy przebiegu 198900 km.
Samochód serwisowany w ASO prawie do końca przez pierwszego właściciela, najpierw w BMW Bothe Frankfurt, a następnie w BMW Inchcape Poznań (ostatni wpis z 19.10.2023 przy przebiegu 197585 km), później w niezależnym serwisie, zaufanym od kilku lat. Posiadam całą książkę serwisową z ASO BMW oraz faktury z niezależnego serwisu.
Udokumentowany, autostradowy przebieg, pierwszy właściciel często pokonywał trasy Poznań-Frankfurt (dom-praca), ja też jeździłem głównie na trasach. Nie było jeżdżone na co dzień po mieście, ponieważ pracuję zdalnie, a moja druga połówka ma swoje auto.
Z wyposażenia łatwiej wymienić czego nie ma, niż co jest :) Z ważniejszych i najbardziej przydatnych według mnie rzeczy jest:
- headup display
- asystent świateł drogowych/adaptive LED (super działa jazda na długich po ciemku i wycinanie tylko poszczególnych sektorów, żeby nie oślepiać innych kierowców)
- w pełni elektrycznie regulowane fotele
- automatyczne parkowanie
- odsłaniany i uchylany dach
- oświetlenie ambientowe w środku
Wnętrze auta zachowane we wzorowym stanie, według mojej wiedzy auto było czasami oddawane do studia detailingowego m.in. w celu konserwacji skóry, ja auto otrzymałem bardzo czyste, zadbane i sam również dbałem o jego stan - w czystym aucie jeździ się przyjemniej :) Stan zewnętrzny również bardzo dobry, oryginalny lakier, przedni zderzak posiada autostradowe odpryski. W 02.2024 była wymieniana szyba czołowa z powodu drobnego pęknięcia od kamyka na ekspresówce - zrobione z autocasco w ASO na oryginalnych częściach.
Stan mechaniczny wzorowy, podczas ostatniej wizyty w ASO auto przeszło duży przegląd zgodnie z harmonogramem, było to 1,5 miesiąca przed zakupem. Podczas corocznego przeglądu technicznego diagnosta również potwierdził stan auta.
W ostatnim czasie zostały poczynione duże nakłady finansowe wynikające z eksploatacji (część przez poprzedniego właściciela, a część przeze mnie):
- wymiana płynu hamulcowego
- tarcze, klocki tył ATE 2500 zł
- nowe opony zimowe Pirelli SottoZero 3 5000 zł
- nowe opony letnie Pirelli P7 Sport 5000 zł
- tarcze, klocki przód ATE 4800 zł
- olej, filtry
- dynamiczna wymiana oleju w skrzyni biegów 2500 zł
- wymiana oleju w moście przednim i tylnym oraz w skrzynce rozdzielczej VTG (xDrive)
- olej, filtry
- osłona przegubu zewnętrznego prawy przód (wyszło na przeglądzie technicznym)
- wymiana płynu hamulcowego
- ozonowanie układu klimatyzacji + uzupełnienie czynnika (ubytku prawie nie było, zrobione przy okazji, a przy nabijaniu czynnika wymieniany jest również olej, co korzystnie wpływa na żywotność kompresora)
Mówiąc krócej, auto nie wymaga na ten moment żadnego wkładu finansowego, wszystko jest porobione, opony prawie nowe, tarcze i klocki z przodu też, z tyłu jak sprawdzałem ostatnio to jest jeszcze ponad połowa stanu. Olej i filtry wymieniane średnio co 10-12 tys. km, wlewany był tylko MOTUL X-CLEAN. Wszystko pracuje prawidłowo. Samochód stosunkowo niedawno miał też aktualizowane wszystkie sterowniki. Auto garażowane. Myślę, że kto je obejrzy i się przejedzie, będzie zadowolony. Ze swojej strony gorąco polecam.
Auto oprócz standardowego zabezpieczenia posiada zabezpieczenie na szynie CAN o wartości 2000 zł. W skrócie polega to na tym, że wpisujemy kombinację przycisków w samochodzie w celu odpalenia auta. Jest to bardzo dobre rozwiązanie zabezpieczające przed kradzieżą.
Przebieg może nieznacznie wzrosnąć, ponieważ auto nadal jest w użytku.
Zachęcam do kontaktu, na wszelkie pytania odpowiem telefonicznie. Samochód do obejrzenia w Poznaniu. Na życzenie i koszt potencjalnego kupującego możemy udać się na stację diagnostyczną.