WITAM DO ZAOFEROWANIA MAM BARDZO ŁADNE, OSZCZĘDNE I DOFINANSOWANE BMW E61 2.0D.
Auto ma najechane 332400 km ale przy przebiegu 291000 robiłem kapitalny remont silnika ponieważ obrócił panewke na korbowodzie.
WYMIENIŁEM NA NOWE:
wał korbowy, pompa olejowa, rozrząd kompletny ( 3 łańcuchy ślizgi napinacze), wszystkie panewki, pierścienie, śruby (glowicy, korbowodow i wału korbowego), wszystkie możliwe uszczelnienia, zawór EGR, planowany był blok i głowica dodatkowo frezowane gniazda zaworowe i nowe uszczelnienia zaworów. Silnik rozebrany do ostatniej śrubki myty i składany od podstaw. Dodatkowo poszła nowa pompa CR ponieważ opiłkowała i regeneracja wtryskiwaczy, koło pasowe, świece żarowe i sterownik, poduchy silnika, i czysczenie mechaniczne DPF, sonda lambda i czujnik ciśnienia spalin oraz separator odmy.
DODATKOWO:
Kompletne sprzęgło z łożyskiem 4 lata temu
Akumulator oryginalny 4 lata
Kompletne przednie hamulce 3 lata
Wszystkie amortyzatory, dodatkowo przednie sprężyny, górne mocowania amortyzatorów mcpherson, łączniki stabilizatora, wahacze (banan), tylne tuleje wahaczy i tuleje belki, ręczny hamulec, robiony rozrusznik i nowy alternator około 2 lata wstecz.
Rok temu założone nowe opony wielosezonowe.
Do auta dokupiłem oryginalne koło dojazdowe ponieważ fabrycznie wyszedł tylko z kompletem naprawczym i dywaniki gumowe.
Nie dawno wymienione przewody hamulcowe z tyłu, pompka i siłownik sprzęgła, płyn hamulcowy oraz uszczelki przewodów intercoolera
Świeżo po wymianie olejów w silniku, skrzyni i filtrów.
Auto jak na swój wiek bardzo dobrze utrzymane, ma oczywiście jakieś drobne ślady użytkowania zwłaszcza dwie zaprawki widoczne na foto, były to otarcia parkingowe które na szybko sprejem potraktowałem i to widać, to praktycznie dwie takie wady na lakierze. Auto mam 5 lat i użytkuje je tylko ja w 80 % na autostradzie dojeżdżałem nim do Niemiec do pracy więc naprawiane było rzetelnie tak by mnie nie zawiodło, olej w silniku wymieniany max co 10 tyś km a nie jak teraz serwisy robią co 30 tysi. Co mogę dodać - wsiadać i jeździć
Cena nie zbyt niska bo 25000 Pln, na te zaprawki coś tam odleci, fakt można kupić taniej ale czy dobre i czy to się opłaci i ile będzie trzeba dodatkowo zainwestować żeby doprowadzić je do takiego stanu jak ten. Decyzję zostawiam kupującym i zapraszam do kontaktu i obejrzenia, tel.