Dzień dobry,
z żalem wystawiam moją piątkę w touringu.
Samochód posiadam długo, zrobilem nim około 80.000km
Po kupnie auta przeze mnie, od razu został wymieniony rozrząd, w ASO (gdzie pracuję) na oryginalnych częściach, wymieniono również oringi, uszczelniacze i mnóstwo innych rzeczy. Silnik był w środku czysty.
W zawieszeniu przednim wymieniłem amortyzatory na zamienniki Sachs.
W ostatnim czasie (do około roku wstecz) wymieniłem szybę czołową (była wypiaskowana), koło pasowe wału korbowego, przepustnicę (ciekła na osi - typowe), wyrzuciłem klapy z kolektora, miechy pneumatyczne zawieszenia tylnego, klocki z tarczami przód i tył, pióra wycieraczek, siłowniki maski i bagażnika, żarniki ksenonów oraz folię przyciemniającą na szybach tylnych.
Przez ostatni rok przejechałem znacznie mniej, niż moje przeciętne 12-15 tysięcy rocznie, ponieważ kupiłem inne auto, a z tym żal było się rozstać.
Samochód doposażyłem w alarm ze zdalnym otwieraniem/zamykaniem pojazdu i możliwościa odpytania o lokalizację GPS. Bardzo wygodna opcja kiedy potrzebujesz otworzyć komuś samochód z drugiego końca świata.
Samochód posiada oryginalne radio z CIC i językiem polskim wgranym w ASO. Odblokowana jest też funkcja oglądania wideo w czasie jazdy
Nawigacja ma dożywotni kod i można ją aktualizować dopóty, dopóki będą dostępne mapy West Premium od BMW.
Poza fabrycznym doposażeniem jest również hak firmy Witter z wypinanym pionowo zaczepem. Woził tylko bagażnik z rowerami.
Auto bardzo dobrze się prowadzi dając dużo frajdy z jazdy.
Ma najwygodniejsze na świecie fotele komfortowe z pamięcią pokryte prawdziwą skórą. To naprawdę czuć!
Do tego elektrycznie sterowana kolumna kierownicy.
Dla zainteresowanych prześlę historię z CEPiKu i z ASO BMW.
Zapraszam do kontaktu i oględzin.