BMW 520d F10 LCI (2014r)
wersja po faceliftingu (LCI)
Drugi właściciel, auto pochodzi z polskiego salonu.
Auto użytkowane jako drugie w domu. Garażowane. Elektrycznie i mechanicznie bez zarzutu, stan idealny. Lakierniczo stan oceniłbym na dobry/bardzo dobry.
Dodatkowo w komplecie z autem:
dwa komplety opon - zimowe i letnie
dedykowany do tego modelu akcesoryjny uchwyt na telefon
dwa komplety dywaników welurowe na lato i gumowe na zimę
Oczywiście do auta są dwa kluczyki, instrukcja obsługi, itp, tak jak wspominałem sprzedaję auto pochodzące z polskiego salonu i ze znaną historią.
Serwis olejowy robiony nie rzadziej niż co 15tys. km. Eksploatacyjnie wszystko na bieżąco - np. w grudniu założone nowe tarcze i klocki przód.
W maju 2021 przy przebiegu 160tys. km zrobiony kompleksowy remont przy okazji wymiany rozrządu. Oceniono stan podzespołów i wymieniono m.in.:
• rozrząd (łańcuch, koła zębate wałka rozrządu, pompy oleju, koło pośrednie...)
• tłoczki mechatroniki skrzyni
• olej w skrzyni
• wszystkie wtryskiwacze paliwa (nie było nic czuć podczas pracy silnika natomiast test wykazał lekkie przekroczenie norm i zdecydowałem się na wymianę)
• zawór egr
Koszt serwisu wyniósł blisko 12 tys. zł. Faktura do wglądu dla zainteresowanego.
Auto jest bardzo dynamiczne i prowadzi się rewelacyjnie. Mechanicznie idealne. Mimo silnika diesela zastosowanie dwusprzęgłowej skrzyni biegów daje niesamowite wrażenia z jazdy. Niewątpliwą zaletą silnika jest też bardzo niskie jak na takie osiągi spalanie - średnio komputer pokazuje 6.3l/100km. Na trasie nie raz udało się zejść poniżej 5l/100km. Dodatkową zaletą może być też fakt, że w tej wersji silnikowej nie ma jeszcze adblue więc odpada dodatkowy wydatek eksploatacyjny.
Badanie techniczne ważne do lipca 2025. Ubezpieczenie OC do sierpnia 2025.