E39 lift 2001r. Z silnikiem M57D25. Auto mam 5 lat, przez ostatnie 2 lata zrobiła z 60 tys. km z czego dużo po Europie, głównie autostradowo.
Naprawy przeprowadzane:
- tarcze przód (~19r.),
- szyba przód 19r. (mam zaświadczenie, że nie z powodu kolizji)
- tarcze + klocki tył (20r.) ,
- pompa w baku (22r.),
- świece żarowe (22r.),
- wymiana skrzyni + konwerter po regeneracji + olej/filtr końcówka 22r. (ok 360 tys. km),
-profilaktycznie wymienione podkładki pod wtryskami (październik 22r.)
- przewody hamulcowe elastyczne + klocki tył (kwiecień 23r.)
- włożony nowy gwint ta technix, drążki + końcówki, gumy stabilizatora tył (lipiec 23r.)
- zrobiony kompletny rozrząd (sierpień 23r.)
- wahacze przód (lipiec 24r.)
- nowy króciec magistrali wodnej OE BMW (sierpień 24r.)
- niektóre czujniki parkowania (sierpień 24r.)
- końcówka drążka kierowniczego (sierpień 24r.)
Nie wspominam już o jakichś podciśnieniach, itd. Oleje zmieniane co 10-15 tys km, co drugą wymianę robiłem płukanki.
Auto ma oryginalny wydech z wszystkimi katalizatorami.
Usunięty EGR i klapki wirowe.
Ostatni serwis olejowy 31 maja (Specol 5W40, filtr, filtr paliwa).
Co zostało do zrobienia:
- blacharsko - progi, nadkola, klapa, listwa pod klapą, przerysowane boki,
- polerka/wymiana kloszy przód,
- wyciek paliwa z przewodu pod samochodem,
- zbieżność,
- plecionka wydechu,
- opony przód się kończą,
- nie działa pilot centralnego zamka.
Ogólnie bardzo wdzięczna furka choć zaniedbana blacharsko. Zwiedziła ze mną prawie całą Polskę, Słowację, Czechy, Niemcy, Belgię, Holandię, Luksemburg i Francję. Zdarzały się czasem przygody ale zawsze dowoziła na miejsce.
Z wyposażenia ma podstawowe rzeczy przydatne do jazdy:
- grzane fotele,
- sprawne czujniki przód + tył,
- stabilizacja toru jazdy,
- sprawna klima,
- kierownica M-pakiet,
- szyberdach,
- xenon,
- hak,
- felgi 19" ASA Revolution 8,5" Opony tył 21r.
O aucie mogę dość długo opowiadać gdyż praktycznie wszystko robiłem przy nim sam. Więcej informacji udzielę telefonicznie bądź w wiadomości.