Witam na sprzedaż BMW E60 535d 272km po odrestaurowaniu. Z ważniejszych rzeczy serwisowych:
Pełny remont skrzyni z nowym konwerterem na gwarancji, oczywiście przejrzana mechatronika solenoidy nowy miskofiltr i olej ZF
Wtryski po regeneracji (nie wszystkie tego wymagały)
Usunięte klapy wirowe
Reflektory po pełnej regeneracji (napylone odbłyśniki, nowy ksenon, polerowanie i zabezpieczenie z zewnątrz, czyszczenie soczewki, nowe żarówki, lutowanie kabli, brewki, na koniec próba szczelności)
Nowe świece Beru, nowy rozrusznik Bosch, nowy przepływomierz Bosch, odma OEM BMW, zrobione Diversity i na akcji serwisowej w salonie BMW klema IBS, powymieniane wahacze drążki gumy przewody hamulcowe ogółem zrobione zawieszenie całkowicie, elementy tylko topowe marki typu Lemforder, Febi itp
Jest jeszcze sporo zrobionych innych mniejszych i większych rzeczy, o których chętnie opowiem zainteresowanemu, ogółem rzecz biorąc samochód mocno doinwestowany, turbiny wszystko suche. Wypinany hak Westfalia, auto ma napęd na tył. Dynamic Drive i Active Steering wszystko działa bez zarzutu. Cena pojazdu nie wzięła się znikąd.
Felgi oryginał BMW 19" styling 623, niskie ET więc nie potrzeba dystansów
Przód szerokość 9j ET 18 i tył 10j ET 21 kupione jako nowe, stan do dziś jest perfekcyjny
Opony Pirelli PZero bieżnik nadal około 7mm gdzie nowe mają po 8mm, rozmiar opon: przód 245/40/19, tył 275/35/19, koła są częścią negocjacji, jeśli zainteresowany będzie chciał je zatrzymać wtedy koszt dodatkowy do ustalenia, w przeciwnym razie sprzedaż na 17stkach zimówkach z ostatniego zdjęcia.
Kto ma pojęcie o utrzymaniu e60 535d doceni pracę i czas włożony by tym wszystkim się zająć i w pełni rozumie skąd bierze się cena. Chętnie odpowiem na każde pytanie, wyślę dodatkowe zdjęcia lub film poważnie zainteresowanym.
Cena do negocjacji